پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

آتش‌زدن پرچم‌آمریکادربزرگ‌ترین اجتماع جهان

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 395881
دانشجویان و جوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی اربعین حسینی، علیرغم حرکات ایذایی تروریست‌ها و در راستای اعتراض به حمایت آمریکا از تروریسم در عراق و سوریه، پرچم این کشور را به آتش کشیدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دانشجویان و جوانان شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در راستای مخالفت با سیاست‌های ضداسلامی آمریکا و حمایت این کشور از تروریسم در سوریه و عراق، پرچمی که نماد حاکمان کاخ سفید است را در مقابل هزاران زائر که در حال راهپیمایی به سمت کربلای معلی هستند، به آتش کشیدند.

بعد از این اقدام خودجوش، راهپیمایان از کشورهای مختلف با هدف استقبال از این اقدام دانشجویان، شعار "الموت آمریکا" سر دادند که برای دقایقی این شعار به صورت منسجم و هماهنگ سر داده شد.

هم‌اکنون در حالی عراق، میزبان بزرگ‌ترین راهپیمایی و حماسه بزرگ جهان است که رسانه‌های غربی حامی تروریسم با هراس از القای امنیت در عراق از پوشش خبری این اجتماع خودداری می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شریفی
به کوری چشم عربستان .آمریکایی برا ئت از مشرکین در کنار کعبه باید سر داده بشود چون اجتماع مسلمانان است ولی شعار مرگ برامریکا جرم و غدغن است .ولی حسین جان فدای حج ناتمامت بشم اجتماعی که برای اربعین امسال به عشق تو آمدند نزدیک به 20میلیون است شعار مرگ برامریکا شان کاخ ظلم یزید زمان را به لرزه در آورده است.خدایا منتغم خون امام حسین ع هرچه زودتر برسان