پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
پیروزی تراکتورسازی و توقف پدیده

نفت با صدرنشینی به تعطیلات رفت

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 395809
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز (پنج شنبه) با انجام سه دیدار ادامه یافت که در آنها نفت تهران و تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسیدند و یک دیدار دیگر با تساوی به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در تبریز مصاف تراکتورسازی و ذوب آهن با برتری دو بر یک شاگردان خطیبی به پایان رسید. در این دیدار ابتدا بایرامی در دقیقه ۳۵ برای تراکتورسازی گل زد اما حسن زاده در دقیقه ۴۳ کار را به تساوی کشاند. در نهایت هم حرکت خوب نریمان جهان و بایرامی منجر به یک خطای پنالتی از سوی ذوبی ها شد که این توپ را ایران پوریان در دقیقه ۸۲ به گل تبدیل کرد تا در نهایت این شاگردان خطیبی باشند که سه امتیاز بازی را از آن خود می کنند.

در دیگر دیدار این هفته هم مصاف پدیده و نفت مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل پدیده را عنایتی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند اما برتری پدیده دوامی نداشت تا نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۶۶ گل تساوی را توسط حسین مالکی به ثمر برساند.

امروز همچنین راه آهن و نفت تهران به دیدار هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید. شاگردان منصوریان با این برد ۳۳ امتیازی شدند و به صدر جدول تکیه زدند. تک گل نفت را وحید امیری در دقیقه ۹۴ به ثمر رساند.

در آخرین دیدار این هفته نیز از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه، استقلال تهران و هم نام خوزستانی اش به دیدار هم رفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *