سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

سیاسی به اخطارهای ما بی‌توجه بود

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 395660
مدیر عامل اسپانسر سابق پرسپولیس می‌گوید مسئولان باشگاه پرسپولیس به اخطارهای آنها بی توجه بودند تا این که این شرکت از این باشگاه شکایت کرد.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، مدیرعامل اسپانسر قبلی پرسپولیس درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: طبق قراردادی که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه با باشگاه پرسپولیس منعقد کردیم قرار بر این شد ۳۰ میلیارد تومان برای یک فصل به باشگاه پرسپولیس پرداخت کنیم تا اسپانسر این تیم باشیم. قرار بر این بود که ما اسپانسر انحصاری این باشگاه باشیم اما بعد متوجه شدیم که این باشگاه با شرکت‌های دیگری هم قرارداد اسپانسرینگ دارد.

وی افزود: بنابراین در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه یعنی ۱۰ روز بعد طی نامه‌ای که برای مسئولان باشگاه ارسال کردیم به این موضوع اعتراض کردیم، اما کسی پاسخگوی نامه ما نشد. بعدها هم طی جلساتی خواستار روشن شدن تکلیف قراردادمان بودیم اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با قراردادی که با ما بسته بودند بی اعتنا بودند. تا این که حمیدرضا سیاسی در باشگاه قدرت گرفت و قرارداد همکاری فیمابین را یک طرفه فسخ کرد. یادم هست که ایشان گفتند قراردادی که در دست شماست یک کاغذ پاره است و هیچ کاری نمی‌توانید با آن کنید اما ما از طریق وکیلمان شکایت کردیم و برای مدیرعامل باشگاه بازداشت موقت صادر شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از امیررضا خادم و علیرضا رحیمی هم شکایت کرده اید، گفت: بله! ما از همه کسانی که پای قرارداد را امضا کرده اند شکایت کرده ایم اما نمی دانم تا به امروز برای پاسخگویی به دادسرا رفته اند یا خیر؟

او در ادامه افزود: ما به دنبال تعامل هستیم. وکیل شرکت چندین بار رسما اعلام کرده که خواهان تعامل با باشگاه پرسپولیس است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس به این خواسته بی اعتنا هستند. در حال حاضر هم در صورتی که تمام پول هایی که ما پرداخت ‌کرده‌ایم را به ما برگردانند ما حاضریم رضایت دهیم. البته راه دیگری هم وجود دارد این که قرارداد ما مجددا تمدید شود و تا آخر فصل ادامه داشته باشد. اگر مدیران باشگاه به اخطارهای ما توجه کرده بودند چنین مشکلی رخ نمی داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *