پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
همسو با سرکرده گروهک منافقین

نامه ضدیرانی برخی از نمایندگان پارلمان اروپا

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 395538
جمعی از نمایندگان پارلمان اروپا من‌جمله نمایندگان فرانسه و انگلیس طی نامه‌ای خطاب به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهان موضع‌گیری در زمینه وضعیت حقوق بشر در ایران شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برخی از نمایندگان پارلمان اروپا طی نامه‌ای همسو با گروهک منافقین خلق، ضمن متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر خواهان فشار مسئول جدید دستگاه سیاست خارجی اروپا بر ایران شدند.

به گزارش وبگاه «یوراکتیو»، «جرالد دپرز» از بلژیک، «ریسزارد زارنسکی» از لهستان، «ادوارد کوکان» از اسلواکی، «خوزه بو» از فرانسه و «جولی وارد» از انگلیس از جمله اعضای پارلمان اروپا هستند که نامه‌ای ضد ایرانی را همگام با برخی عناصر ضد انقلاب وابسته به گروهک منافقین نوشته‌اند.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است که بر خلاف ادعاهای تهران وضعیت حقوق بشر رو به وخامت گذاشته است. در این نامه همچنین نسبت به اعدام «غلامرضا خسروی» که به دلیل همدستی با گروهک منافقین خلق به اعدام متهم شده بود، اعتراض شده است.

از دیگر نکات برجسته این نامه همسویی این افراد با «مریم قجر عضدانلو» (رجوی) سرکرده گروهک تروریستی منافقین خلق می‌باشد.

در انتهای این نامه تاکید شده است که هم‌اکنون «فدریکا موگرینی» رییس دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا باید توجه ویژه‌ای را به وضعیت اسفبار حقوق بشر ایران داشته و این مورد را در ارتباط آتی اروپا با این کشور لحاظ کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *