سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۶

عکس/ تشییع جنازه شهیدی که همنام "صدام" بود

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 395373
"گردانهای حزب الله"، "عصائب اهل حق" و "گردانهای سیدالشهدا(ع)". این سه گروه در جریان مبارزه با مهاجمان تکفیری در عراق، پیروزی های بزرگی به دست آورده و شهدای فراوانی هم تقدیم کرده اند.
عکس/ تشییع جنازه شهیدی که همنام "صدام" بود
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، در جریان نبرد با جریان تکفیری موسوم به "داعش" در عراق، علاوه بر ارتش عراق، یگانهای مقاومت مردمی، متشکل از شیعیان نیز حضوری بسیار موثر داشتند. در میان این یگانها، سه گروه از ضریب نفوذ و تاثیر بالاتری برخوردارند: "گردانهای حزب الله"، "عصائب اهل حق" و "گردانهای سیدالشهدا(ع)". این سه گروه در جریان مبارزه با مهاجمان تکفیری در عراق، پیروزی های بزرگی به دست آورده و شهدای فراوانی هم تقدیم کرده اند.

چندی پیش، یکی از فرماندهان رزمنده و مجاهد "گردانهای سیدالشهدا(ع)"، که غالبا او را به لقبِ "ابو علي النظيف" می شناختند اما دوستانش نام اصلی او را می دانستند و پس از شهادتش سایرین هم از آن مطلع شدند: "صدام جواد عبد الفتلاوي".
 عکسهایی که می بینید، متعلق است به شهید "صدام جواد عبد الفتلاوي" و مراسم تشییع او در "نجف اشرف".
نثار روحش صلوات





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
نثار روحش صلوات
مرمر
صدام الان کجاست تا ببینه عکس امام خمینی ره و حضرت اقا تو خیابانهای عراق نصب میشه ؟ چه حس خوبیه وقتی چنین عکسایی رو میبینیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
از این صدام تا اون صدام فاصله زمین تا آسمان است...
بهشت برين جايگاه شهيد
به قول عرب ها أين الثري و أين الثريا؟اين كجا و ان ملعون منفور ،هيتلر زمان كجا؟
چقدر گفتیم مرگ بر صدام