جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

جریمه ۲ هزار دلاری سپاهان توسط AFC

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب: 395043
کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه سپاهان را به خاطر تخلف در دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۰ دلار جریمه کرد. ناصر الشمرانی بهترین بازیکن فوتبال اسیا در سال ۲۰۱۴ هم هشت بازی از همراهی تیمش محروم شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، AFC در بیانیه ای به تخلفات تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و در این میان فوتبال ایران هم بی سهم نبود و باشگاه سپاهان به خاطر تخلف در دیدار برابر الهلال عربستان در لیگ قهرنانان آسیا ۲۰۰۰ دلار جریمه شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین ناصر الشمرانی عربستانی را که چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا انتخاب شد هشت بازی از همراهی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد. آساموا ژیان مهاجم سرشناس باشگاه العین امارات هم به خاطر اعتراض شدید در دیدار برابر الهلال دو بازی از همراهی تیمش محروم و سه هزار دلار هم جریمه شد.

از دیگر حکم های که کنفدارسیون فوتبال آسیا صادر کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باشگاه الهلال عربستان به خاطر اتفاقاتی که در دیدار برابر سیدنی استرالیا رخ داد یک بازی از حضور تماشاگر محروم شد و ۱۶ هزار دلار هم جریمه شد. این باشگاه همچنین به خاطر تخلف در دیدار برابر العین امارات به پرداخت ۶ هزار دلار و تخلف در دیدار برابر السد ۱۲ هزار دلار محکوم شد.

مارچلو لیپی، سرمربی سرشناس گوانگژو چین هم به خاطر اعتراض شدید چهار دیدار از همراهی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا محروم و ۵ هزار دلار هم جریمه شد.

باشگاه سیدنی استرالیا که عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد به خاطر تخلف در دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ۵ هزار دلار جریمه شد.

باشگاه العین امارات به خاطر تخلف در دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ۸ هزار دلار جریمه شد. این تیم همچنین به خاطر تخلف در دیدار برابر الإتحاد هم ۷ هزار دلار جریمه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *