شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳

عکس کمتر دیده شده از دبیرکل "حزب الله"

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 395037
"سيد حسن نصرالله" پس از شهادت "سيد عباس موسوي" به دست رژيم صهيونيستي در در بهمن ماه ۱۳۷۱ شمسی، در "شورای رهبری حزب الله"، به مقام دبيرکلي حزب‌ رسيد.
عکس کمتر دیده شده از دبیرکل "حزب الله"
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، "حسن عبدالکریم نصرالله"، دبیر کل جنبش "حزب الله لبنان" که در جهان اسلام با عنوان «سید حسن نصرالله» شناخته می شود، در سال ۱۳۳۹ در روستای "بازوریه"، از توابع شهر "صور" در جنوب "لبنان" به دنیا آمد. "حجت الاسلام سيد حسن نصرالله" پس از شهادت "حجت الاسلام سيد عباس موسوي" به دست رژيم صهيونيستي در در بهمن ماه ۱۳۷۱ شمسی، در "شورای رهبری حزب الله"، به مقام دبيرکلي حزب‌ رسيد. وي از آن زمان تا کنون، رهبری مقاومت ضدصهیونیستی در لبنان را بر عهده دارد و نیروهای مقاومت را به شکلی تعیین کننده در جنگ علیه جریان تکفیری در سوریه و عراق وارد کرده، به گونه ای که پیروزی های چشمگیری در این جبهه ها توسط رزمندگان مقاومت لبنان خلق شده است.

عکسی که می بینید در اواسط دهه 60 و احتمالا در "بعلبک" گرفته شده است. آن روزها، حزب الله یک تشکل کوچک و محدود بود که هنوز بسیاری از دشمنانش سعی داشتند نادیده اش بگیرند اما عزم جوانان غیور شیعه و خون پاک شهدای حزب الله، پرچم این جنبش را بر بامِ خاورمیانه به اهتزار درآورد.
شادی روح شهدای حزب الله صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فان حزب الله هم الغالبون
حسن
دوست داریم نصرالله
مجید
درود بر دلیرمرد ولایت مدار