جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳
خوردبین:

10 نفره کردن پرسپولیس نسخه آقایان بود

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 394919
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در یک هفته اخیر روی تیم ما فشار و استرس وارد کردند و در نهایت هم شب قبل از بازی هواداران را بخشیدند تا تعداد کمی تماشاگر به ورزشگاه بیایند.
به گزارش جهان، محمود خوردبین در پایان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه آقایان آنچه که می‌خواستند، رسیدند. شب قبل از بازی تماشاگران ما را بخشیدند تا کاری کنند آنها کمتر به ورزشگاه بیایند که همین امر اتفاق افتاد و امروز دیدید بیشتر از ۱۰، ۱۵ هزار نفر به ورزشگاه آزادی نیامدند، در حالی که اگر هواداران را ابتدای هفته محروم نکرده بودند امروز حداقل ۸۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

وی ادامه داد: اگر تماشاگران ما را بخشیدند و اعلام کردند محرومیت آنها برای بازی‌های لیگ است پس چرا محرومیت امید عالیشاه بخشیده نشد؟! مگر او در بازی‌های لیگ کارت قرمز نگرفته بود. به هر حال دوستان باید هر کاری می‌کردند تا ما بالا نیاییم و تیر آخرشان داور بود. دیدید داور چطور هند معمولی بازیکن ما را اخطار داد و باعث شد ۱۰ نفره شویم. وقتی هم ۱۰ نفره شدیم حریف جسارت پیدا کرد و به دروازه ما حمله کند.

سرپرست پرسپولیس تأکید کرد: ما مستحق باخت نبودیم و شک نکنید خودمان را فینالیست می‌دانستیم اما از ابتدای هفته روی تیم ما استرس ایجاد کردند و گفتند محرومیت هواداران و عالیشاه مربوط به بازی‌های جام حذفی هم می‌شود در حالی که آنها در لیگ مرتکب خطا شده بودند. فکر می‌کنم آخرین نسخه آقایان جواب داد و با ۱۰ نفره کردن پرسپولیس و حذف تیم ما به خواسته خود رسیدند.

خوردبین با انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات گفت: خستگی بازیکنان امروز کاملاً محرز بود مخصوصا بعد از اینکه تیم ۱۰ نفره شد. مسئولان برگزاری مسابقات می‌توانستند این بازی را بعد از بازی‌های تیم ملی برگزار کنند اما در بدترین زمان ممکن برای ما بازی گذاشتند و آن بازی‌ها را نیز در یک هفته اخیر برای ضربه زدن به پرسپولیس راه انداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
شما که تیم 10نفره بودین ومیگفتید 11 نفر زیادیه
چطور وقتی گل گهر به نامردی 10شد وشما بزور یک یک کردین ودر ضربات پنالتی بردید اشکال نداشت حالا مشکل ساز شد؟
Iran, Islamic Republic of
اقای وردبین عزیز بازی استقلال و پرسپولیس80 هزار نفر تو ورزشگاه نبودن دو تیم مدعیحالا واسه یه بازی 80هزار نفر بیاد نه عزیزم برو تیما درست کن تا فوبتبال بازی کنن بعد 100هزار نفر هم به ورزشگاه خواهند آمد.
علی
اصلاً و ابداً و هرگز و هیچوقت و در هیچ سالی، کادر فنی و بازیکنان شما در باخت‌هاتون مقصر نبودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!