جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

اشک وزیر کار درآمد!

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 394733
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فقر در جامعه اشاره کرد و گفت: چند روز پیش به حاشیه شهر تهران رفتم و با دیدن زنانی که به علت فقر تن‌فروشی می‌کردند گریه کردم.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت:‌ تاکنون ۱۲ هزار میلیارد تومان از تأمین اجتماعی به بخش سلامت اعطا شده اما معتقدم که پاشیدن پول اصلاحات ساختاری ایجاد نمی‌کند.

به گزارش جهان به نقل از فارس، علی ربیعی در همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مورد حمایت تأمین اجتماعی از طرح تحول سلامت گفت: تاکنون ۱۲ هزار میلیارد تومان به بخش سلامت اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: این ۱۲ هزار میلیارد از بخش‌های دیگر وزارت کار تهیه و برای اصلاح کتاب کالیفرنیا به وزارت بهداشت واگذار شده است.

وزیر کار، تعاون و تأمین اجتماعی با بیان اینکه ما همکاری خود را با وزارت بهداشت ادامه می‌دهیم، گفت: معتقدم پاشیدن پول اصلاحات ساختاری ایجاد نمی‌کند بلکه باید پیوستار اخلاقی و فرهنگی داشته باشیم.

ربیعی تأکید کرد: اصلاحات اخلاقی و فرهنگی روحیه بسیجی می‌خواهد و بدون آن موفق نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فقر در جامعه اشاره کرد و گفت: چند روز پیش به حاشیه شهر تهران رفتم و با دیدن زنانی که به علت فقر تن‌فروشی می‌کردند گریه کردم.

وزیر کار، تعاون و تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: آرزوی امام این بود که فقر از بین برود و ما تا زمانی که فقر در جامعه است نباید خواب‌مان ببرد.

وی در پایان آرزو کرد: از خداوند می‌خواهم که بسیجی بمانم و بسیجی بمیرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر وزیر بسیجی و دوست داشتنی کار.