پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
اجازه بازی به برسپولیسی‌ها در روز جمعه را نمی‌دادم

استقلال میزبان بود ما را محروم کردند!

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب: 394667
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اتفاقاتی که افتاده اگر من مسئولیت باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشتم اجازه بازی در روز جمعه مقابل ذوب‌آهن را به بازیکنان نمی‌دادم.
به گزارش جهان، محمود خوردبین در گفت‌وگو با فارس، درباره محکومیت پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: حرفی برای گفتن ندارم چرا که هر چه بگویم به ضرر خودمان می‌شود اما باور کنید نمی‌دانیم دلیل این محکومیت چیست آنهم در حالی که تاج از هواداران و لیدرهای ما در دربی تقدیر کرد و برای ما هم جای سؤال است که چه دست‌هایی در کار است و دلیل این اتفاقات چیست.

وی ادامه داد: تاج در نامه‌ای از لیدرها و هواداران ما در دربی تقدیر کرد و از ما خواست آنها را تشویق کنیم اما حالا چه اتفاقی افتاده که هم تشویق می‌شویم و هم محروم؟! جالب اینجاست که یک جواب قانع‌کننده هم به ما نمی‌دهند و نمی‌دانیم دلیل این اتفاقات چیست؟ در سیرجان عده‌ای هوادارنما هر چه خواستند به حمید درخشان گفتند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. اما در حالی که در دربی از ما تقدیر می‌کنند محکوم می‌شویم. جالب اینجاست که استقلال میزبان دربی بود اما ما محکوم شدیم و این مسئله برای خود ما هم جالب است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا محکومیت پرسپولیس در لیگ برتر در جام حذفی لحاظ می‌شود، اظهار داشت: دو قانون که نمی‌توان یکجا اجرا کرد ما در لیگ محکوم شدیم اما در جام حذفی ما را محروم می‌کنند. جالب اینجاست که آقایان می‌گویند کارت زرد یا قرمز در جام حذفی در لیگ برتر محاسبه نمی‌شود اما امید عالیشاه را در جام حذفی هم محروم کردند.

خوردبین اظهار داشت:‌من اگر جای باشگاه بودم اجازه بازی به بازیکنان در دیدار روز جمعه نمی‌دادم. دلیلی ندارد که در این شرایط بازی کنیم. محسن بنگر بعد از گلی که به گل‌گهر زد مثل رونالدو شادی گل کرد اما خیلی راحت او را محروم کردند و من فکر می‌کنم اگر با ذوب‌آهن بازی نداشتیم این اتفاقات نمی‌افتاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همه این شرایط صد در صد به فینال جام حذفی صعود می‌کنیم و خیال همه راحت باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
آهان چون استقلال میزبان بود هرچی دلتون خواست بی‌تربتی کنین؟
عجب استدلالی؟!!!!!!!!!!!!!!!!