پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۳۴

چرا چهره مسعود رجوی را دیگر کسی نمی بیند؟

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 394480
یکی از گزاره ها این است که در یکی از حملات موشکی به مقرهای منافقین بخشی از صورت مسعود رجوی دچار سوختگی شده و چهره‌ای مشمئز کننده از وی ساخته است.
چرا چهره مسعود رجوی را دیگر کسی نمی بیند؟
به گزارش جهان به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، یکی از مسائل مهم مربوط به گروهک تروریستی منافقین، پنهان شدن مسعود رجوی از فضای عمومی و پادگان‌های آنها است.

در این خصوص اظهارت نظرات متفاوتی صورت پذیرفته و بعضاً در مواردی خود سازمان هم موج‌سواری‌هایی را به بهانه اخباری چون کشته شدن رجوی صورت داده است.

با این حال آنچه قریب به واقعیت است تلفیقی از دو گزاره می‌باشد که در ذیل به آن اشاره می‌کنیم:

اول اینکه رجوی پس از قرار دادن مریم عضدانلو بعنوان شخص اول سازمان برای نیروها؛ با اصطلاح رئیس جمهور برگزیده مقاومت و قرار دادن خودش بعنوان رهبر ایدئولوژیک نشان داد که قرار است تمام ماهیت گروهک را در شخصیت خودش خلاصه نماید، لذا با رفتن در قاب "غیبت" بعنوان فردی دست‌نیافتنی برای اعضای سازمان، سعی کرد ماهیت شخصیتی خودش را ماورایی تعریف نماید.

گزاره دیگر که ضمن اینکه جدای از مسئله ابتدایی نیست و در واقع تکمیل‌کننده آن به نظر می رسد این است که در یکی از حملات موشکی به مقرهای منافقین بخشی از صورت مسعود رجوی دچار سوختگی شده و چهره‌ای مشمئز کننده از وی ساخته است.

رجوی در واقع با دو مورد مذکور همواره خودش را در پس پرده ای قرار داده و ابهامی دست‌ساز را ایجاد کرده است که نیاز به پنهان شدن دارد.

موجی مردمی علیه گروهک منافقین در عراق در حال شکلگیری است که نهایتا منجر به اخراج جمعی اعضای سازمان بصورت کلی در عراق خواهد شد،این مسئله حداقل مشخص می کند که آیا رجوی در عراق ساکن بوده است یا خیر و در عین حال محدوده حضور وی را در کشورهای احتمالی به نمایش میگذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود رجبی بین سال 88 تا 90 در لندن به هلاکت رسید
امیدوارم
Iran, Islamic Republic of
از کجا میدونید؟ منبع خبری تون چیه؟
رجوی! نه رجبی
امیدوار
تانشاالله که ا ین ملعون بدرک واصل شده و هم کیشانش هم بزودی به درک واصل خواهند شد
مسعود رجبی احتمالاً بین سال 88 تا 90 در لندن به هلاکت رسید چون که از آن زمان دیگر در شبکه ها دیده نشد و فقط صدایش پخش می شد. البته شاید این مطالب درست نباشد ولی بنظر منطقی می آید. بهتر است تحقیق کنید چون معمولا افرادی که زیر نظر آمریکا کار می کنند قبل از اینکه به آنها حمله بشود . بهخ آنها اطلاع داده می شود تا حداقل افراد اصلی مثل چنین کسانی از محل خارج شوند حتی اگر تمامی افراد دیگر کشته شوند.
توفیقی از قزوین
اگر هم به اصطلاح زنده فیزیکی باشد بین مردم ما بعنوان جنایتکار جنگی همدست صدام! عامل ترور های وحشیانه ، نا جوانمردانه و کور بزدلان گرگ صفت و نیز جاسوسی برای بیگانگان برای همیشه تاریخ مرده و ننگ ابدی است
Romania
نه که تا بحال قیافه مشمئزکننده ای نداشت
هموطن
اگر کبر و غرور آدمی کنترل نشود و به مرحله طغیان برسد میشود همین که یک بشر پست مدعی خدایی شود و مهمتر از آن خیلی باعث تأسف است جمعیت نادان و نفهمی پیدا میشوند در جای جای این دنیا که غلام حلقه به گوش این جانیان می شوند .
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقته به درک واصل شده دلیل این که در کنفرانسی که برای هواداران ترتیب داده بودند سخنرانی این ملعون پخش میشد که دیجیتالی و نرم افزاری بودن سخنرانی کاملا محرز بود زیرا با توجه به داشتن خود شیفتگی و خود بزرگ بینی ، اداهایی که حین سخنرانی داشته خبری نبود و در نرم افزار تلاش شده بود که ریتم را اصلاح کنند ولی امکان پذیر نبوده . خدا لعنتش کند که خون پاک خیلی از بی گناهان را باعث شده است.
Iran, Islamic Republic of
خدا همشون رو لعنته کنه. همین حروم لقمه ها بودند که با همکاری با آن صدام ملعون جنگ 8 ساله را به این کشور تحمیل کردند و با دادن اطلاعات غلط در سال 80 به غربی ها در مورد فعالیتهای هسته ای باعث جرقه اولیه اعمال تحریمهای سنگین علیه این کشور شدند.
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
البته که منافقین در دادن اطلاعات دروغ به غربیهانقش داشتند اما همگام با منافقین عوامل داخلی دیگری نظیر نماینده به اصطلاح اصلاح ...
Iran, Islamic Republic of
رجوی خیلی وقته مرده خودش فکر میکنه زندست
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم در عراق دستگير شود و در دادگاه هاي ايران محاكمه
به درک واصل شده باشه یا نه؛ خدا لعنتش کنه و به عذاب ابدی گرفتار
شریف
این منا فقین زنده بودنشان بدتر از مرده بودنشان از هر دو جهت عذاب می کشند به فرموده قرآن مجید خسرالدنیا والآخرة هستند
م
United Kingdom
داعش شبه نظامی است ورجوی هم شیه نظامی

باید ریشه انها را جستجو کرد
Finland
میگم حجاب این بنده خدا ها هماهنگ نظر شماست از این نظر با هم هم عقیده هستید و مشابه ........
ديدن حجاب ما چيز بدرد بخوريه ازش سوءاستفاده كردن. ولي شما در افكار اون به درك واصل شده ها چه چيزي ديدي كه دنبالشون ميري؟؟!!
البته اينا از حجاب ما فقط روسري شو گرفتن ولي تو افكار و بقيه چيزا شايد به شما شبيه باشن!!
مرمر
ولی عقایدشون بنظر هماهنگ عقاید شماست عزیزم .منافقین اگه اصول اخلاقی و دینی و شئونات اسلامی براشون اهمیت داشت یارو مسعوده نمیومد زن تازه طلاق داده شده رو بدون اتمام زمان عده اش به عقد دربیاره .
شما با کیا هم عقیده هستید با معشوقه کلینتون و یا تیزیپی لیونی
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
انشا اله به درک واصل شده
صادق
با سلام خدمت دوستان.
مسعود رجوی ملعون که رسوای این دنیا و اون دنیا شده دعا کنید برای نابودی این خبیس و عواملش در ایران یعنی موسوی و کروبی و تمامی فتنه گران.
لبیک یا مهدی(عج) و لبیک یا خامنه ای.
توفیقی از قزوین
از نظر ظاهر شاید حجاب شان شبیه ما باشد ولی از نظر افکار و شیطنت های نفاق گونه به نظر شما می مانند و این فاجعه است
خدا لعنت کنه منافیقین منجمله ملعون رجوی را
United States
حیفم میاد به این مزدورها حتی بگم . اشغال!!!!!!!!!!!
علیرضا
United States
مسعود رجوی= مزدور کثیف

مریم رجوی= فاسد کثیف

طرفدارهای این اشغالها=خود فروختهای احمق
یکی از اقوام ما که خیلی دوسش دارم از صورت دچار سوختگی شده،
خیلی دلم گرفت که سوختگی و مشمئز کننده بودن رو کنار هم قرار دادین...هر چند که شاید درست باشه این حرف
عکس این کثافتهای آدم کش پست را از روی پایگاهتان بردارید که حالم بهم می خوره
Iran, Islamic Republic of
اگر گیرش بیارم
فکر کنم سقط شده
اما من فکر می کنم درد بی درمون گرفته!
Czech Republic
مرگ بر منافقین و ایادی داخلی اصلاح طلبشان
بفرمایید افساد طلب!