جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۱۳

دبیر کل خانه پرستار تبعید شد!

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 394376
محمد شریفی مقدم، عضو شورایعالی نظام پرستاری و سوپر وایزر بیمارستان امام خمینی(ره) به اتهام برگزاری تجمع اعتراض آمیز پرستاران کشور مقابل مجلس شورای اسلامی در آبان ماه سالجاری به تبعید به اسلام شهر محکوم شد.
دبیر کل خانه پرستار تبعید شد!
به گزارش جهان، محمد شریفی مقدم در گفتگو با سایت خانه پرستار در واکنش به این حکم عنوان کرد: این گونه برخوردها نه تنها انگیزه بنده را کم نخواهد کرد بلکه عزم و انگیزه ام را نسبت به قبل دوصد چندان نموده و از هیچ کوششی در راه احقاق حقوق از دست رفته پرستاری دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: در مسیر بیداری پرستاری باید هزینه داد و این افتخاری است که نصیب بنده شده است. ولی خیلی خوشحالم که دیگر پرستاری متکی به شریفی مقدم و امثال او نیست و راه خود را پیدا کرده و تا رسیدن به هدف غایی که همان جایگاه واقعی پرستاری است، این نهضت ادامه خواهد داشت.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
مردم در باربر چنین رفتاری ساکت نخواهنهد نشست به ویژه که نظام پزشکی هم ابزار دست دشمنان انقلاب شده
صبا رضوانی
ای کاش به زیمباوه یا برکینافاسو تبعیدش میکردند
United States
شما احیانا پزشک زیرمیزی بگیر نیستی؟
چرا؟
آقا اگه کار خلافی کرده یا حرف خلافی زده که باید برخورد قانونی باهاش بشه اما اگه واقعا حرف درستی زده که نباید زندانی بشه.
سایت جهان لطفا این مطلب بیشتر توضیح بده
با تشکر
United States
وقتی حقوق پزشک کیلومترها با حقوق پرستاران فاصله داشته باشه، باید هم وقتی به این مسأله اعتراض میکنه تبعید بشه
دانشجو
Norway
فکر کنم این بنده خدا همون مهمون برنامه ثریا بود که تو برنامه از تبعیض ها گلایه کرد. ظاهرا هم بر برنامه ثریا و هم بر مهمانش فشار زیادی وارد کرده اند. آیا معنی آزادی بیان این است. از دولت تدبیر و امید بعید بود
عزیز دل قوه قضاییه حکم رو داده نه دولت
پرستار
اتفاقا لازم به ذکر است که این حکم را یک پزشک صادر کرده اند دوست عزیز نه قوه قضاییه.دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری در وزارت بهداشت!!!نه قوه ی قضاییه!!!!!!
گل یخ
این آقای وزیر احیانا همون وزیر جهادی!!! دولت نیست!؟؟؟؟
امان از غلو وتوهمات رسانه ای!!!
محمد
مجید جان !!!!!این حکم را مقامات قضایی و امنیتی صادر میکنند نه مقامات پزشکی و بهداشتی
مهدی
به نظرم شما که پنین کامنتی گذاشتی از جامعه پزشک سالار هستی که خواستی برای آقای شریفی مقدم فضای سیاسی ایجاد کنی؟ آقای شریفی مقدم اصلا آدم سیاسی نیست و آدم ضد امنیتی هم نیست، آقای شریفی مقدم اتفاقا رهبری و نظام رو خیلی بیشتر از برخی از آقایان دو رو و متظاهر و زیر میزی بگیر که فقط سینه می زنند و کاری نمی کنند قبول داره،
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد پرستار مظلوم , برادر شریفی مقدم
مهدی
یادش به خیر دیروز آقای روحانی خیلی حق به جانب فرمودند که دوران استبداد و افراط و تفریط دیگه تمام شده!!! ظاهرا ایشان خبر ندارن که همین آقای شریفی مقدم در هشت سال دولت آقای احمدی نژاد انتقاد کرده و حرف زده و .... اما کسی این فرد ر تبعید نکرده؟ متاسفانه آقای روحانی طاقت دیدن و شنیدن از ضعفهای دولت خودشون ندارن و مطمئنا با این روندی که پیش گرفتند به بیش از یک دوره برای ریاست جمهوری فکر نمی کنند.