پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

واکنش درخشان به فایل صوتی اش در ۹۰

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 394300
در اواخر برنامه فردوسی‌پور با شماره‌ای که درخشان در اختیارش گذاشت تماس گرفت و آن شخص صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در مورد ماجرای تماس با وکیا را تأیید کرد.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، حمید درخشان در واکنش به پخش فایل صوتی تماسش با وکیا در برنامه ۹۰ گفت: «بازیکن فولاد ۵ مرتبه با تلفن همراه من تماس گرفت که من به آنها پاسخ ندادم، بعد وکیا به یکی از دوستان من تماس گرفت و اعلام کرد که وکیا می‌خواهد با من صحبت کند. بعد از تماس وکیا این بازیکن به من گفت که با فولاد قرارداد دارد و همه چیز همان‌جا تمام شد.»

وی ادامه داد: «ببینید چی کسی تماس را برقرار کرده است، به نظر من پرینت مکالمات این بازیکن باید اعلام شود تا مشخص شود چه کسی تماس گرفته است. من شماره دوست مشترک را در اختیار شما (برنامه ۹۰) قرار می‌دهم تا ببینید جریان چه بوده است.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برگراری بازی این تیم و ذوب‌‌آهن در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی که باید بدون تماشاگر باشد، اظهار داشت: «لیگ چه ربطی به جام حذفی دارد؟ مگر ما حکم کمبته انضباطی برای جام حذفی است. ما هیچ حرفی نداریم که یک بازی لیگ‌مان بدون تماشاگر باشد اما نباید این حکم برای جام حذفی صادر شود. اگر حکمی صادر می‌شود باید معقولانه باشد.»

درخشان در پاسخ به این سؤال که چرا دروازه‌بان‌های پرسپولیس ثبات ندارند و وجود ۲ دروازه‌بان بزرگ برای این تیم دردسر ساز شده، عنوان کرد: «ما چه دردسری داریم؟! هم مکانی و هم نیلسون برای پرسپولیس خوب کار کرده‌اند و اگر هم گل بدی خورده‌اند از روی بدشانسی بوده است. ضمن اینکه اگر کسی هم اشتباه کرده جایش را در ترکیب به دیگری داده است. باید تأکید کنم که هیچ قهر و مشکلی بین دروازه‌بان‌های پرسپولیس وجود ندارد.»

در اواخر برنامه فردوسی‌پور با شماره‌ای که درخشان در اختیارش گذاشت تماس گرفت و آن شخص صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در مورد ماجرای تماس با وکیا را تأیید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *