جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
اشتباه فاحش نيلسون

شکست پرسپولیس برابر نفت تهران

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 394212
اشتباه فاحش نيلسون در خروج از دروازه باعث شد نفت در لحظات پاياني برنده بازي با پرسپوليس شود. نفت تهران با گل ثانیه‌های پایانی توانست پرسپولیس تهران را در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر چهاردهم شکست دهد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا عصر امروز در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر چهاردهم تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی به دیدار هم رفتند. این بازی که تا دقیقه‌های پایانی با تساوی یک بر یک در جریان بود، در نهایت ۲ بر یک به سود شاگردان علیرضامنصوریان به پایان رسید.

گل نخست بازی را بازیکنان نفت در نیمه نخست به ثمر رساندند. غلامرضا رضایی در نیمه نخست دروازه تیم سابقش را باز کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست برقرار بود.

در نیمه دوم عباس‌زاده بازیکن تعویضی حمیددرخشان لحظاتی پس از ورودش به میدان بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه تاچنددقیقه مانده به پایان وقت بازی برقرار بود اما در ثانیه‌های پایانی نفت تهران با گلزنی مطهری توانست پیروز از میدان خارج شود. بازیکن نفت روی پاس تماشایی بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران توانست دروازه نیلسون را باز کرده و در نهایت هر سه امتیاز بازی را از آن نفت تهران کند.

نفت با این پیروزی به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر راه یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط علي دايي