کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اداره فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه توسط یک تیم سیاسی

تداوم حضور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یک مجموعه اقتصادی بزرگ با مقاومت مشاور عارف+سند

9 آذر 1393 ساعت 11:14

تلاش هیأت مدیره شرکت رفاه برای جلوگیری از ورود یک عنصر سیاسی جهت اداره بخش مدیریت مالی و اداری این شرکت، با مقاومت مدیرعامل این شرکت که مشاور ارشد محمدرضا عارف در ایام انتخابات سال ۹۲ نیز بوده، مواجه شده است.


گروه اقتصاد جهان نیوز ـ شهریور ماه امسال بود که خبر انتصاب امیرعلی محبی نیا، عضو ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در سال ۹۲ به عنوان معاون اداری و مالی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه منتشر شد.

اما اطلاعات به دست آمده حکایت از آن دارد که هیأت مدیره این شرکت، از بدو انتصاب محبی نیا در این جایگاه، مراتب اعتراض خود را در تاریخ های ۱۸ شهریور و ۱ مهر ماه به مدیرعامل اعلام کرده و در مصوبه ای خواستار تغییر وی شده بود.


معارفه امیرعلی محبی نیا
جلسه معارفه امیرعلی محبی نیا (نفر وسط) با حضور فرشید گل زاده کرمانی مدیر عامل رفاه

پست جدید اقتصادی عضو ستاد انتخاباتی عارف و حامی خاتمی

عدم همکاری مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره را ناچار به نگارش نامه ای جدید در تاریخ ۵ مهر ماه نموده و خواستار اجرای مصوبه ارائه گزارش نتیجه اقدانات مربوطه می نماید که این مصوبه نیز تا کنون اجرا نشده و علیرضا بزرگوار، رئیس هیأت مدیره با امضای همتی مدیرعامل بانک ملی ـ که به نمایندگی از سایر بانکهای سهامدار در این شرکت، مدیریت آن را به عهده دارد ـ برکنار می شود.


متن نامه رئیس وقت هیأت مدیره خطاب به مدیرعامل برای اجرای مصوبه برکناری محبی نیا از سمت معاونت اداری ـ مالی

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000393/nf00393888-3.jpg
محبی نیا (سمت چپ) در کنار گل زاده

امیرعلی محبی نیا
امیرعلی محبی نیا

محبی نیا که از دعوت کنندگان خاتمی برای حضور در انتخابات ریاست جهوری سال ۹۲ است، نقش فعالی در آموزش و پرورش به نفع جریان اصلاح طلب داشته است. وی درستاد انتخاباتی محمدرضا عارف نیز، نقش مؤثری ایفا نمود.

برکناری؛ نتیجه هشدار درباره تخلفات مشاور عارف! +سند

پیش از این جهان نیوز در خبر با عنوان "برکناری؛ نتیجه هشدار درباره تخلفات مشاور عارف!" به گوشه ای از عملکرد فرشید گل زاده کرمانی، مشاور ارشد محمدرضا عارف در ایام انتخابات، که اکنون مدیرعامل رفاه است، اشاره کرده بود.

فرشید گل زاده کرمانی (نفر اول از راست) در کنار آقایان خاتمی و عارف
فرشید گل زاده کرمانی (نفر اول از راست) در کنار آقایان خاتمی و عارف

گفتنی است گل زاده، بنا بر گزارش هیأت مدیره رفاه، یک چهارم از عمر مدیریتی خود در این فروشگاه را، در انگلیس سپری کرده است.

اداره بزرگترین فروشگاه‌‌های‌زنجیره‌ای‌کشور توسط مدیر عامل پروازی خط لندن-تهران و مشاور ارشد عارف!


کد مطلب: 393888

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/393888/تداوم-حضور-فعال-سیاسی-اصلاح-طلب-یک-مجموعه-اقتصادی-بزرگ-مقاومت-مشاور-عارف-سند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com