جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

روش جدید جذب در دانشگاه امام حسین (ع)

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 393880
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: جذب نیروهای این دانشگاه از طریق کنکور سراسری انجام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، خسرو عروج در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به جذب دانشجویان افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه پاسداران، بیان داشت: هم‌اکنون فعالیت دانشجویان در این دانشگاه افسری بسیار مطلوب است.

وی بیان داشت: روندی که هم‌اکنون در این دانشگاه برای تربیت نیرو طی می‌شود روند بسیار خوب است هرچند نقایصی در این بین مشاهده می‌شود که باید آنها را برطرف کنیم.

عروج با اعلام اینکه جذب نیروهای این دانشگاه از طریق کنکور سراسری انجام می‌شود، عنوان کرد: در برخی مواقع به طریق عضویابی برای به‌کارگیری افراد مستعد و علاقمند هم عمل می‌کنیم البته این افراد نیز باید در کنکور سراسری پذیرفته شده باشند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) همیشه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بوده و در راستای منویات معظم‌له گام برمی‌دارند، ادامه داد: نقش معرف و افرادی که شناخت کافی بر روی پذیرفته‌شدگان داشته باشند نیز پس از قبولی در کنکور سراسری نقش زیادی در به خدمت‌گیری افراد دارد.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه پاسداران در مورد آخرین وضعیت توان نظامی و رزمی جمهوری اسلامی ایران با توجه به تهدیدات دشمنان استکباری، اذعان داشت: توان رزمی جمهوری اسلامی ایران توانی است که قدرتش در درون تمام افراد آزادیخواه دنیاست.

وی افزود: توان رزمی جمهوری اسلامی بستگی به ظواهر افراد ندارد بلکه این توان نظامی به مراتب از توان دوران جنگ تحمیلی قوی‌تر است.

عروج اضافه کرد: توان باطنی نیروی اسلام حاصل رسوخی است که خداوند در قلوب انجام می‌دهد تا جمعیت‌هایی از افراد متعدد را پای کار آورد و آنها را به میدان می‌کشاند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران متذکر شد: به همین دلیل می‌بینیم ترکیبی از همه جمعیت‌ها در مواقع لزوم وارد عرصه می‌شوند که نظیر آن را می‌توان در حرکتی همانند ۹ دی دید که مردم به صورت انبوه و خودجوش در حمایت از اسلام و اعتقادات براساس منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند.

عروج متذکر شد: هم‌اکنون توان‌ نظامی و تعلیمات رزمی‌مان مطلوب و رضایت‌بخش است.

وی در پایان یادآور شد: اگر با افراد عادی و جوانان حزب‌اللهی از در صدق، صفا و صداقت حرف زده شود مشاهده می‌کنیم که افرادی تابع آن حرکت عظیم الهی هستند که از وجودشان نشأت می‌گیرد، به همین دلیل ما نیز هیچ نگرانی از وجود افراد پا در رکاب و حاضر در صحنه نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
فرزند بنده بخاطر علاقه زیاد پنجسال پیش در کنکور شرکت کرد و برای رفتن به دانشگاه امام حسین(ع) اولین انتخابش را این دانشگاه زد و در آزمایش های پزشکی قبول شد اما اعلام کردند اون سال بخاطر تغییر نظرفرمانده کل سپاه دانشجو نمی گیرند..... !!! واقعا که چطور بدون اعلام قبلی اینکار رو کردند!!! و حق فرزند من را خوردند !!! ما که دستمون به کسی نمی رسد و فقط خدا را داریم اما از این آقایون نمی گذرم... البته الان پسر من سال آخرکارشناسی ارشد مهندسی معدن است اما خیلی دوست داشت که در سپاه خدمت کند اما... امان از این تغییر نظرات... آقایان و تصمیم گیری های .....!!! حداقل اگر کامنت را نمی گذارید به این آقایان برسانید که تصمیمات اونا چقدر مردم اذیت میکنند!!!
France
سلام چگونه می توان در آزمون ورودی ثبت نام کرد
Iran, Islamic Republic of
سلام
آیا دختران هم میتوانند وارد دانشگاه افسری شوند؟