چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

داور و بازیکن نمی‌توانند همیشه مقصر باشند

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 393812
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی مدافع ملی‌پوش استقلال در زمین عملکرد خوبی ندارد چه دلیلی دارد که به میدان برود.
به گزارش جهان، محمد نوری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ناکامی‌های اخیر استقلال اظهار داشت: استقلال واقعا انتظارات را برآورده نکرده است. این تیم مهره‌هایی دارد که می‌توانست از این بهتر نتیجه بگیرد. بازیکنی که میلیاردی پول می‌گیرد و در جام جهانی بازی کرده است چرا باید اینگونه اشتباهات سریال‌وار داشته باشد. من نباید این حرف را بزنم اما واقعا از این نتایج استقلال ۲ شب خوابم نمی‌برد.

وی ادامه داد:‌ درست است که امیر حسین صادقی در جام جهانی بازی کرده است اما وقتی نمی‌تواند تمام توانایی‌اش را ارائه دهد و اشتباه دارد دلیلی ندارد که درون زمین باشد حالا می‌خواهد ملی‌پوش باشد یا غیرملی‌پوش.

پیشکسوت استقلال در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه بازیکنانش مشکل بدنی ندارند و تقصیر را گردن داور و برخی بازیکنانش می‌اندازد، تصریح کرد: اعتقاد دارم بازیکنان جنگندگی لازم را ندارند زیرا آنها اشباع شده‌اند. بازیکن می‌گوید در جام جهانی بازی کرده و دیگر آن توانایی لازم را از خود نشان نمی‌دهد. موضوع دیگر اینکه بازیکن تعصب و غیرت لازم را ندارد. خدای ناکرده نمی‌خواهم بحثی به وجود بیاید و خدا کند چنین مسئله‌ای نباشد اما به نظرم برخی بازیکنان کم‌فروشی می‌کنند نمی‌دانم شاید با امیر قلعه‌نویی مشکل داشته باشند که خدا کند اینگونه نباشد.

نوری در مورد اینکه قلعه‌نویی بازیکنان را مقصر شکست می‌داند، تاکید کرد: فکر می‌کنم مربی باید سیاست داشته باشد استقلال در یکی دو بازی نیست که شکست می‌خورد. چندین هفته است که تیم نتیجه نمی‌گیرد. نمی‌شود در همه بازی‌ها داور یا بازیکن مقصر باشد. بازیکن از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی ندارد. من هم درون تیم نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم.

وی با اشاره به انتخاب نامناسب دستیاران قلعه‌نویی یادآور شد: امیر قلعه‌نویی دستیارانی انتخاب کرده که همگی آنها همبازیمان من بودند به نظرم مربی باید کاریزمای لازم را داشته باشد و بتواند روابط عمومی خوبی با بازیکنان برقرار کند تا بازیکن با توانایی کامل به زمین برود.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه معتقد است تغییر و تحولات در استقلال می‌تواند شرایط این تیم را بهبود بخشد، گفت: شاید از این موضوع سایر مربیان ناراحت است اما هم اکنون هیچ مربی نیست که در سطح استقلال باشد. این یک واقعیت است وقتی بازیکن در جام جهانی بازی کرده مربی پایین‌تر ازخود را قبول نمی‌کند. شما جریان جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی را ببینید. نکونام کار درستی نکرد اما هم اکنون اینگونه شده است. امیر قلعه‌نویی باید در استقلال بماند و به او فضا داده شود در نیم‌فصل هم تیم تقویت شود و با جذب مهاجم و هافبک بازی‌ساز شاید تیم در نیم‌فصل شرایطش بهتر شود. ۳-۴ بازی در نیم‌فصل دوم به قلعه‌نویی فرصت دهند و اگر آن موقع نتیجه نگرفت دست به تغییر و تحولاتی بزنند.
-
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *