جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مظنون اصلی معافیت جعلی بازیکنان فوتبال

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 393668
«م ـ ب» اصلیتی خوزستانی دارد، که چند سالی است ساکن تهران شده است. این فرد در حقیقت مظنون اصلی صدور کارت‌های جعلی معافیت سربازی بازیکنان فوتبال بوده، که اکنون برای بازیکنان دردسر مضاعفی به وجود آورده است.
به گزارش جهان ، ایران ورزشی نوشت:  این فرد بعد از مراجعت به تهران، در سایه خرید یک تیم فوتبال، شروع به کلاهبرداری و جعل کرده و هزینه‌های تیم را از این طریق به دست می‌آورد. فرد جاعل در سال گذشته نیز به دلایلی از تیمداری تا چند سال محروم شده است.

در طی سالهای گذشته افراد فوتبالی و غیر فوتبالی از رفتارهای غیراخلاقی این فرد به مراجع مختلف گزارش‌هایی دادند، ولی متاسفانه توجهی به این گزارش‌ها نشده است. این فرد در بین اهالی فوتبال کاملا شناخته شده است و بسیاری از مربیان و بازیکنان به ناسالم بودن رفتار و کردار این فرد اعتراف می‌کنند. آنطور که شنیده می‌شود، اخیرا فردی از وجود تعداد زیادی عکس رنگی بیمارستانی و ارتوپدی و کارت ملی و شناسنامه‌های فراوان در دفتر آقای «م ـ ب » خبر داده که با سوژه شدن معافیت جعلی برخی بازیکنان این فرد نیز اقدام به از بین بردن مدارک کرده است.

این فرد در بین فوتبالی‌ها و مسوولان فوتبال آنقدر شناخته شده است که با همین مشخصات نیز بسیاری از فوتبالی‌ها می‌دانند او کیست و اگر سراغی از گرفتن کارت معافیت بگیری، حتما شما را به این فرد معرفی خواهند کرد. هر چند در یکی دو سال اخیر کار و کاسبی این فرد، کساد شده است اما امیدواریم مسوولان به فکر برخورد جدی با این فرد باشند. جالب است که این فرد در دو سال اخیر در لیگ ۳ مدیریت و سرمربیگری کرده و پس از محرومیتش، فرزندان او تیم را هدایت می‌کنند. شاید نیازی به نام بردن از اول حروف اسم و فامیل او نیز نیست چرا که بیشتر اهالی فوتبال نام او و تیمش را که متعلق به یک منطقه خاص از خوزستان است، می‌دانند.


با توجه به اینکه بیشتر کارت‌های معافیت باطل شده توسط سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، متعلق به استان خوزستان است، به نظر می‌رسد این فرد نقش بسیار زیادی در صدور این کارت داشته و باید برخورد مناسبی با او و اعمال خلاف قانونش صورت پذیرد. از طرف دیگر این مساله ممکن برای سایر افراد و جوانان جامعه نیز صورت بگیرد که برخی‌ها موقتا اقدام به تهیه کارت معافیت و.... برای آنان می‌کنند اما واقعیت این است که در نهایت قانون یقه آنها را خواهد گرفت و نباید مردم و بخصوص جوانان گول این افراد را بخورند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *