کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنون خرید در"جمعه سیاه"+تصاویر

8 آذر 1393 ساعت 6:50

همزمان با فرارسیدن جمعه سیاه در انگلیس میلیون‌ها نفر از مردم این کشور به امید خرید کالاهای ارزان‌قیمت به سوی فروشگاه‌ها هجوم بردند که دراین بین برخی از مردم به شدت با یکدیگر درگیر شدند و صحنه‌هایی عجیب را رقم زدند.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، همزمان با فرارسیدن جمعه سیاه بسیاری از مردم انگلیس برای خرید اجناس با تخفیف ویژه به سوی فروشگاه‌های این کشور هجوم بردند که در این میان بسیاری از خریداران با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش دیلی میل، همزمان با فرارسیدن جمعه سیاه در انگلیس میلیون‌ها نفر از مردم این کشور به امید خرید کالاهای ارزان‌قیمت به سوی فروشگاه‌ها هجوم بردند که دراین بین برخی از مردم به شدت با یکدیگر درگیر شدند و صحنه‌هایی عجیب را رقم زدند.

شدت این درگیری‌ها به حدی بود که مسئولان فروشگاه‌های مربوطه از پلیس خواستند تا مداخله کرده و با استقرار ماموران در این مراکز به حفظ نظم کمک کنند.

یکی از فروشگاه‌های واقع در منچستر به دلیل بروز درگیری شدید میان مردم تنها ۳۶ دقیقه پس از بازگشایی بسته شد. برخی رسانه‌ها از زخمی شدن یک زن به علت سقوط یک دستگاه تلویزیون ال‌سی‌دی خبر دادند. گزارشاتی نیز مبنی بر بازداشت ده‌ها نفر از خریداران به علت درگیری مخابره شده است.

با توجه به پیش‌بینی هجوم مردم به سوی این فروشگاه‌ها در جمعه سیاه بسیاری از عدم استقرار نیروهای پلیس انتقاد کرده‌اند.











کد مطلب: 393627

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/393627/جنون-خرید-جمعه-سیاه-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com