کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای مطهری در معرض هورای دشمن‌اید/ اولین آزمون فرهادی

6 آذر 1393 ساعت 17:50

سخنرانی اخیر علی مطهری در یکی از دانشگاه‌های کشور و اظهارات فتنه‌گرانه‌اش در دفاع از سران فتنه اولی اولین آزمون دکتر محمد فرهادی است.


سرویس سیاسی جهان نیوز: یکی از مهمترین اظهاراتی که محمد فرهادی وزیر علوم جدید در جلسه رأی اعتماد به نمایندگان و مردم داد، جلوگیری از نفوذ فتنه‌گران در وزارت علوم و دانشگاه‌ها بود.

به گزارش جهان، سخنرانی اخیر علی مطهری در یکی از دانشگاه‌های کشور و اظهارات فتنه‌گرانه‌اش در دفاع از سران فتنه و رفع حصر آنان، اولین آزمون دکتر محمد فرهادی است.

به همین منظور و در واکنش به سخنرانی دکتر علی مطهری و اظهارات خلاف واقع وی، جمعیت اسلامی هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می‌اید:

بسم الله الرحمن الرحیم
در ایام مظلومیت و اسارت کاروان عاشورا و گرامیداشت هفته بسیجیان جان برکف آن مدافعان خط ولایت معصوم ولایت فقیه، واقعه ای زشت، نامیمون و تاسف باری در دانشگاه فردوسی مشهد رخ داد و مارا بر آن داشت تا مطالبی چند خطاب به جناب آقای دکتر فرهادی وزیر محترم علوم تحقیقات و فن آوری، آقای دکتر مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و نیز داوری اساتید و دانشجویان محترم ابراز داریم.

۱- با عنایت به ضرورت رعایت خط قرمز فتنه ۸۸، از جناب آقای دکتر فرهادی می‌خواهیم جهت رسیدگی به این واقعه نامیمون که باعث اهانت به مقام عظمای ولایت و دفاع از فتنه گران گردیده است، هیاتی تشکیل و اقدام مقتضی صورت پذیرد. یادآور می شود که در دانشگاه فردوسی مشهد در فاصله زمانی کمتر از یک‌سال دو اتفاق ناگوار مشابه در دفاع از فتنه گران ۸۸ در محیط مقدس این دانشگاه اتفاق افتاده است.

۲- از آقای مطهری عضو محترم هیات علمی دانشگاه که منتسب به استاد شهید آیت الله مطهری(ره) می‌باشند، به عنوان همکار دانشگاهی می‌خواهیم، به یاد رهنمود امام(ره) باشند که فرمودند "‌اگر دشمن را تشویق کرد بدانید راه را اشتباه رفته اید." هم‌اکنون جناب عالی در معرض تشویق و هورای فتنه گران و ضد انقلاب قرارگرفته اید.


کد مطلب: 393504

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/393504/آقای-مطهری-معرض-هورای-دشمن-اید-اولین-آزمون-فرهادی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com