پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

یک استقلالی در آستانه از دست دادن دربی

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 392339
هافبک تیم فوتبال استقلال در آستانه از دست دادن دربی ۷۹ قرار گرفت.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال برای بازی روز یکشنبه با پرسپولیس جاسم کرار را به علت محرومیت و محمد قاضی را به احتمال فراوان به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما آبی پوشان برای این دیدار به احتمال فراوان یک غایب دیگر هم دارند.
 
مهدی کریمیان که از بازی با صبای قم در ورزشگاه آزادی به علت مشکل کارت پایان خدمت نتوانسته برای تیمش به میدان برود هنوز موفق به اخذ مجوز بازی خود نشده و با وجود شرکت در کمیسیون پزشکی سازمان نظام وظیفه پاسخی از این سازمان و همچنین سازمان لیگ دریافت نکرده است.
 
این در حالی است که مسئولان استقلال به شدت در تلاش هستند تا مجوز بازی کریمیان را دریافت کنند اما با توجه به روند پرونده معافیت های پزشکی برخی از بازیکنان بعید است کریمیان بتواند تا روز بازی با پرسپولیس کارت بازی خود را دریافت کند.قرار است مسئولان باشگاه استقلال روز شنبه در خصوص مهدی کریمیان و روند پرونده کارت معافیت وی با مسئولان سازمان نظام وظیفه و همچنین سازمان لیگ صحبت کنند.
 
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی از ساعت 18 برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *