جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

صبحانه‌ای‌که وزیر از آن می‌ترسد +فیلم

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 392304
اطعام اعضای اتاق بازرگانی به رئیس کل بانک مرکزی ، موضوع ترس وزیر بهداشت و تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با دو روایت در صرفا جهت اطلاع این هفته
صبحانه‌ای‌که وزیر از آن می‌ترسد +فیلم
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، همایش بین المللی توانمندسازی زنان روستایی، البته بدون حضور زنان روستایی. نخستین سوژه ای بود که خودش رو به صرفا این هفته رسوند .

در این همایش هر چی دوربین ما دنبال یک زن با مشخصات عنوان همایش گشت پیدا نکرد .... بابا حداقل یه عکسی یا کلیپی پخش می کردید که دستمون بیاد تصورتون از زن روستایی چه شکلیه ؟

صبحانه کاری یا ...

رئیس کل بانک مرکزی رو دعوت کرده بودند به اتاق بازرگانی برای صبحانه کاری،که گویا دل پر بعضی از میهمانان طعم چای شیرین رو عوض کرد..

( یکی از اعضای اتاق بازرگان بعد از صبحانه گفت : امیدوارم که شما ۳۵ روز تولید کننده و صادرکننده بشید تا درد این جمع رو بدونید . با مصوبه شما در شورای پول و اعتبار ، بانک توسعه صادرات که برای صادرات و تولید وام ۱۲ تا ۱۴ درصدی میداد ، کرد ۲۴ درصد. )

( سیف هم این طوری جواب داد: شما اطعام مساکین کردید بنده رو دعوت کردید بتونیم ازش استفاده کنیم )


صبحانه سالم سوسیسی !؟

وزیر بهداشت رفته بود در مراسم صبحانه سالم . در بین بازدید آقای وزیر از میز صبحانه سالم ، وجود سوسیس سر میز موجب تعجب وزیر میشه و میزبان هم هرچی اصرار میکنه ایشون میگه : من می ترسم سوسیس بخورم !

وقتی وزیر بهداشت از سوسیس می ترسه ، سوسیس خورای حرفه ای دیگه حساب کار خودشونو بکنن

شرکتهای کاغذی و وامهای آنچنانی

در یک جلسه ای یکی از صاحبان صنعت از نحوه پرداخت تسهیلات به شرکتهای صوری انتقاد کردو گفت بانکها بر چه اساس به شرکتهای کاغذی وامهای آنچنانی می دهند ؟

به قول خبرنگار صرفا جهت اطلاع ؛ اینکه چطور میشه یک شرکت کاغذی تاسیس کرد و بر اساس آن تسهیلات گرفت رو می توانید در کتاب چگونه میشود برای یک پرونده ، ۳۲ میلیارد تومان حق الوکاله گرفت ، نوشته یک وکیل ۲۵ ساله بخوانید.

( اژه ای سخنگوی قوه قضاییه بتازگی در کنفرانس خبری هفتگی اش گفته بود: یه وکیلی رو دستگیر کردیم که ۳۲ میلیارد برای یه پرونده از وزارت نیرو گرفته )

تحقیق و تفحص با دو روایت

اعضای یک کمیته مجلس ؛ تحقیق وتفحص قطوری منتشر کردند که دانشگاه ازاد به خصوص در ده سال اخیر چه کارهای مسئله داری که نکرده .

بعد از یکی دو روزاین طرف و اون طرف ، بیشترشون بیانیه دادند که رئیس فعلی دانشگاه ازاد چه کارهای خوبی که نکرده .

راستش تنها چیزی که برای باز کردن این گره به ذهنمون رسیده اینکه منظور تحقیق وتفحصی ها مسئولان قدیمند و منظور امضا کنندگان بیانیه رئیس جدید. ما که فقط همین گزینه به ذهنمون رسید شما چی فکر می کنید؟

سفرهای خارجی کیلویی...

حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق خودش در مجلس گفت :هنوز دستگاه‌های مختلف به صورت کیلویی به سفرهای خارجی می‌ روند . متاسفانه دستگاه‌هایی به صورت کارگاه یکی به نام آموزش، یکی به نام سمینار، یکی به نام کنگره روزی ۵۴۰ هزار تومان حق ماموریت دریافت می‌کنند.

آخه روزی نیم میلیون تومن هم شد پول ؟ بازم باید خدا رو شکر کرد که مثلا متری نمی روند سفر خارج و حق ماموریت نمی گیرند وگرنه تا دور دنیارو نمی گشتند ول کن نبودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس تا باشد از این صبحانه ها
وزیر روحانی لامچکریم