پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۱۲۰

خاتمی هنوز در حال فرار به جلو/ 'عده‌ای دنبال براندازی هستند'

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 391989
خاتمی همچنان مدعی است که جریان اصلاح‌طلبی به دین و نظام پایبند است؛ در حالیکه در فتنه 88، مدعیان حمایت از خاتمی درصدد براندازی نظام بودند.
خاتمی هنوز در حال فرار به جلو/
به گزارش جهان، وی در دیدار گروهی موسوم به شورای فرهنگیان گفت: ما جمهوری اسلامی خواستیم، یک گام بالاتر از آنچه مشروطیت می‌خواست. مشروطیت حاکمیت مردم و مهار کردن استبداد و جباریت را می‌خواست که متأسفانه موفق هم نشد. جمهوریت یعنی خود مردم مستقیماً روی کار بیایند و کار کنند و حکومت‌ها نماینده‌های آنها باشد.

وی موضوع مهم را برگزاری یک انتخابات سالم، خوب و پر رونق دانست و افزود: سخت‌گیری‌ها و تنگ‌نظری‌ها در مورد صلاحیت‌ها کاهش یابد و زمینه حضور پرشور ملت فراهم شود.

وی با بیان اینکه «مگر جریان اصلاح‌طلبی یک جریان سیاسی وابسته به چند شخصیت حقیقی یا حقوقی است که در جامعه اگر حذف یا امتیاز آن را لغو کنند، از بین برود؟» گفت: جریان اصلاح‌طلبی در متن جامعه ما جریان دارد. اصلاح‌طلبی به دین پایبندی دارد، اما قرائتی از دین که متناسب با روزگار ماست، دینی که حق انسان را به رسمیت می‌شناسد، دینی که برای زن و مرد و برای انسان حق و حرمت قائل است و دینی که می‌گوید رأی مردم معتبر است و باید مبنای عمل قرار گیرد؛ ما از این دین با همه وجود دفاع می‌کنیم.

خاتمی گفت: اصلاحات اگر حرفی دارد برای این است که همین نظام تقویت شود و اگر خدای ناکرده انحرافی هست، اصلاح شود. دیگرانی می‌خواهند این نظام برافتد ما می‌گوییم این نظام باید باشد و البته باید اصلاحات لازم را بپذیرید، وگرنه بسیاری از مسائلی که گفته می‌شود این عین نظام است، خودش ضربه به نظام می‌زند.

به نوشته کیهان، خاتمی طبق معمول حاضر نیست به چند سؤال کاملاً واضح پاسخ دهد و آن اینکه نسبت اصلاح‌طلبی مدعی همراهی با دین، مردم، قانون و نظام با جریان ضد دین، ضد قانون، ضد نظام و ضد رأی مردم که مشخصاً خود را در دو فتنه‌انگیزی ۷۸ و ۸۸ نشان دادند چیست؟ چرا خاتمی و طیف همسو با وی در اغلب این فتنه‌انگیزی‌ها در کنار گروهک‌های سلطنت‌طلب، نهضت آزادی، منافقین، بهائیت و... ایستادند؟ آیا مقابله با ۲۵ میلیون رأی مردم در سال ۸۸ احترام به رأی مردم و جمهوریت بود؟

اگر خاتمی در محافل خصوصی اذعان کرده که تقلبی در آن انتخابات- آن هم در حد ۱۱ میلیون رأی- واقع نشد چرا همپای آشوب‌طلبان و اشرافیت سیاسی هماهنگ با بیگانه ایستاد و نقش‌آفرینی کرد؟ آیا می‌توان ادعای اصلاح‌طلبی داشت و با جماعت اوباشی همراه شد که صراحتاً شعار می‌دادند «انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است»؟ چرا جریانی که هم مقابل جمهوریت ایستاد و هم روی نام اسلام در عبارت جمهوری اسلامی خط کشید، در اردوگاه خاتمی و مجمع روحانیون و حزب مشارکت قرار داشت؟

آیا دین اجازه چنین خیانتی می‌دهد یا قانونگرایی؟ و بالاخره اینکه رد صلاحیت کمترین برخورد با چنین جنایتکارانی است. البته آقای خاتمی پاسخ این سؤالات را بهتر از همه می‌داند اما چون دروغ کنتور نمی‌اندازد، ابایی از خلاف‌گویی و فریبکاری ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ..... فتنه گر
مشت ولگدوکشیده خورده ازدیویدکامرون
ایشان قرائت صهیونیستی از اسلام دارندو به عبارت بهتر اسلامشان را از جورج سوروس گرفته اند وبراساس همین اسلام بودکه سال 88 خون عده ای را ریختندهمانند صهیونیستهایی که خون مردم مظلوم غزه را ریختندواساسا محکمات این اسلام صهیونیستی دروغ خیانت ازپشت خنجرزدن خدعه و نفاق ودورویی است وایشان الحق والانصاف به این اسلام صهیونیستی التزام عملی دارند
كاش اسمت رو هم مي نوشتي حسين شريعتنداري
Germany
به كوري چشم تو ما همه حسين شريعتمداري هستيم
ناشناس8.30 تو خودت کوری عزیزم.فکر میکنی هرکه چشم داره و وارونه میبینه کور نیست.انشالله که خداوندبه زودی همه حقایق را برمردم روشن خواهد کرد.
[o
خاتمی ... ه... .
مرگ بر افراط
توفیقی از قزوین
ادبیات خاتمی در مورد دین نشان از عدم فهم دین دارد گویی این خاتمی یا سیستم است که می تواند دین را مقبول نشان دهد و دین با میل مردم و یا رای مردم تغییر می یابد نمی دانم فرهنگ عاشورا در نظر ایشان چگونه تفسیر می شود جایی که اکثر جماعت در مقابل امام حسین ایستاده اند و ان حضرت جان خود وخانواده ویاران را برای اجرا و اصلاح دین فدا می کنند اصلاح طلبی در قاموس سید الشهدا یعنی زودن فساد از پیکر اسلام حتی بقیمت تنهایی و در ادبیات خاتمی یعنی چرخش دین به بهای تامین نظر جماعت بهایی منافق و....اسلام بر پایه زر و زور ، مشابه زورگویی فتنه گران سال۸۸ حکومت معاویه صفتان است نه علی گونه
خسته
United States
بابا یکی سر این خاتمی رو به یک کار مفید گرم کند
مردیم از بس توهم زد و بیکار گشت
United States
مرگ بر منافق
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
اینهااگر به جمهوریت اعتقاد داشتند که آن فتنه ها را در سال 88 برپا نمی کردند. منظور از جمهوریت یعنی خودشان و منافع حزبی شان!
جمهوریت یعنی چرخش قدرت، یعنی همه مردم بتوانند با بروز استعدادها و تواناییهای خود جریان اداره امور کشور را به دست بگیرند، نه اینکه یک حلقه بسته مدیریتی حدود 5 هزار نفری که 16 سال در دوران سازندگی و اصلاحات مسند امور را به دست داشتند وبه هیچ قیمتی حاضر نبودند آن را به دیگران وا گذار کنند فتنه ای را بر پا کردند.
و شد آن فتنه ای که در سال 88 نباید می شد. اکنون هم با ظهور دولت اعتدالگرا دوباره برگشته اند و خود را صاحب مملکت و انقلاب و قدیم الاسلام و ژنرال تصور کرده و دیگران را جدیدالاسلام و گروهبان قندی و بی سواد و بی شناسنامه و ترسو و لرزان و...
دین چیزی نیست که متناسب با زمان آن را به میل خود تفسیر کنیم دین اصول پایداری دارد که تغییر نمی کند.
این حرف بی معنی چیست که " ما قرائتی از دین را قبول داریم که متناسب با زمان ما باشد"!!!!!!!
تقصیر اون چیه که جنابعالی نمی دونی چی گفته ،خودت که به این مسئله اعتراف کردی.
شرم نمیکنه از رفتارش با حکومت منتخب مردم در سال88،وقیحانه داره از دفاع از حق حاکمیت مردم دم میزنه.نفاق که شاخ ودم نمیخواد.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خدا به دادتان برسد که چقدر مخالفین شخصی خودتان را بنام مخالفین اسلام معرفی میکنید
فقط شما دین دارید و دین فقط مال شما باد
Germany
ایشون اگر جرئت دارند بیایند بگویند در انتخابات ۸۸ تقلب شده یا نه؟
چرا اونموقع در مقابل این همه تهمت به نظام اسلامی سکوت میکنه و حرا هایش به نفع اغتشاشگران است اونوقت الان میخواد از نظام دفاع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاحات خاتمی همونی هست که تو فتنه ۸۸ شعار میدادند. جمهوری ایرانی بدون ولایت فقیه و شورای نگهبان سالهاست آرزوی اینهاست. ایشان اگر اندکی درک سیاسی داشتند می فهمیدند که اگر فتنه ۸۸ به نفع اغتشاشگران تمام میشد الان دیگر اسمی از ولایت فقیه و اسلام بر این حکومت باقی نمانده بود. یا درک سیاسی ندارد و یا...
مسافر
نکنه بازم شما این بار در دینداری بیشمارید ... !!؟؟
گمنام
متاسفانه خیلی متعصب هستی ، چرا که اگر کسی دین را بشناسد ورفتار انسانها را با آن اصول مقایسه کند میفهمد که خاتمی در چه جایگاهی قرار دارد !!!، پس معلوم میشود شما چیز زیادی از دین نمیدانی ، لذا توصیه میکنم که تلاش کنی تا دینت را کامل بشناسی
مهدی
وقتی خاتمی می گوید گریزی از سکولاریسم نداریم . این به معنی دینداری او است یا بی دینی ؟ وقتی برای ریاست جمهوری گسوگند یاد می کند و با دشمنان اسلام همسو می شود این از دین اوست یا بی دینی او . وقتی به زن شوهر دار دست می دهد از دین اوست یا بی دینی.
سوفیا لوره
این بابا که پدرش هم از او دل خونی داشت ومیگفت نزارین این پسر به آلمان بره چون غرب زده تر میشه مگفت حتی اگر دین هم جلوی آزادی ایستاد آنکه باید عقب بکشد دین است
Iran, Islamic Republic of
دوتا دین داریم اسلام امریکایی اسلام ناب محمدی
همایون
United States
این لعنتی چرا آزاد است ....
مسافر
خب معلومه چرا آزاده . چون حاج حسن حقوقدان زمام امور مملکت رو به دست گرفته... حمایت و قول آزادی از این فتنه گر جزء شعارهای جناب حقوقدان بود . مگه یادتون نیست ؟!! هر از گاهی هم فرصت گیر میاره از این فتنه گرها حمایت میکنه و با بی شرمی تمام میگه : نظام باید توبه اینارو قبول کنه !!!! حالا ما موندیم اینا کی توبه کردند ملت نفهمید؟!!
منم نمیدونم
انشاءالله مجازات بشه
Iran, Islamic Republic of
چون که سران مملکت می دانند مردم دوستش دارند و محبوب قلبهاست
خاتمی لا مچکریم!
فریبکاری
... و مردم میدانند فریبکار کیست!!!!!!
Germany
فریبکار کسی هست که در جلسات خصوصی بگه امکان تقلب تو انتخابات نیست و در تریبون عمومی مرتب حرف های دو پهلو بزنه.
فریبکار کسی هست که برای آقا آرزوی سلامتی میکنه اما در فتنه ای که دل آقا رو خون کرد با حرف های دوپهلو و به نفع فتنه گران، نظام رو تضعیف می کنه.
فریبکار کسی هست که اطرافیانش تاجزاده و حجاریان و کدیورو سروش اند و... اند و دم از جمهوری اسلامی میزنه!!!
Germany
بقیه مردم (منظورم آنهایی است که سعادت زندگی در شمال شهر تهران را ندارند) ، آنها هم می دانند!
مسافر
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.
مشخصه ... کسی که گفت در 100 روز مشکلات اقتصادی رفع میشه... کسی که گفت دیواره تحریم ها تِرِک برداشت ... کسی که گفت عزت رو به پاسپورت ایرانی برمیگردانم (و دانشجوی مقیم نروژ رو دیدیم) و .....
چون در جلسات محرمانه که الان فیلمهایش موجود شده گفته شده که برای اینکه کشور از دستمان خارج نشود شما خوبه ها باشید و ما بده ها و در بزنگاهها شما مردم را کنترل کنید ولی این دفعه از اوت تو بمیری ها نیست
خدا فتنه گران رو لعنت کنه
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
...
تو با همین دروغگویی ها توانستی رای جوانان
جویای نام را بدست آوری
محمد
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالب است که خاتمی هم از اربابانش
(غربی ها ) یاد گرفته که چگونه برخوردی با نظام
داشته باشه ! یکی مثل نخست وزیر انگلیس که وقتی با دکتر روحانی ملاقات میکنه و بعدش در صحن سازمان ملل با توهین های خود را ایران و ایرانی را لگد مال میکنه !
...
اصلاح طلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
عامل نفوذ در وزارت اطلاعات در دوران اصلاحات
خاتم...
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
وضعیت فرهنگی کشور !!!!!!!!!!!!!
خاتمی می‌گوید جریان اصلاح‌طلبی به دین و نظام پایبند است.
آقای خاتمی وهابیون هم معتقدند که به دین پایبند هستند
شريف
يك شهروند ايراني و در يزد هستم هميشه اين سئوال براي من وجود داره چرا اقاي خاتمي ودوستانش اين همه اظهار بيگناهي مكنند براي يكبار هم كه شده درخصوص فتنه ازبهاييها ودشمنان مسلم اسلام مثل امريكا و... برا ئت نمي جويند.














Germany
علت آن فهم آنها از دینشان است. دین آقای خاتمی ، همین است که نی بینید. هیچ مخافتی با بهایی ها ندارد. در هیچکجا اگر سرش را هم از دست بدهد ، یک کلمه مخلف بهایی ها حرفی به میان نمی آورد. می دانید ، چرا؟ برای آنکه دینش به او چنین اجازه ای را نمی دهد. حرف های همین آدم را در روزنامه کیهان سال های 60 بخوانید و بعد خودتان راجه به ذان این آدم قضاوت کنید.
صلاح طلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
اقای بی نام نشان
خاتمی اگه با بهایی ها مخالفت کنه که کارش زودتر از اینها تمام بود . چرا خاتمی بحس ادیان را
مطرح کرد ؟ چون ظاهرا" خوشایند همه می شود
اما در پس همین بحس آزادی ادیان فتنه ای وجود
داشته و دارد که تو و امثال تو آنقدر غرق در افکار غلط سکولار (جدایی دین از سیاست ) خاتمی
قرار گرفته اید و نمی خواهید قبول کنید که با سکولاریسم شدن کشور مدرنیته نخواهد شد
یعنی فقط خوانندگانتان کامنتهای توهین آمیز و افراطی میگذارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
...
علی
Iran, Islamic Republic of
این کیهان عجب تحلیلگران و... داره
امين
"اصلاحات اگر حرفی دارد برای این است که همین نظام تقویت شود و اگر خدای ناکرده انحرافی هست، اصلاح شود. دیگرانی می‌خواهند این نظام برافتد ما می‌گوییم این نظام باید باشد و البته باید اصلاحات لازم را بپذیرید، ....
Germany
منظورتان از "اصلاح" آوزه خوانی زن در شمال شهر تهران است یا آزدای روابط جنسی در کف خیابان؟
از روی بغض و کینه صحبت کردن روش ائمه معصومین س نیست. تهمت زدن و حرف زشت زدن به یکدیگر هیچ ربطی نه به اصول گرایی واقعی دارد و نه اصلاح طلبی راستین. اتق الله برادران که در دام شیطان گرفتار نشوید.
زد و بند با جوج سورس را فراموش کنیم یا جزوه تاملات راهبری حسین بشرویه و جزوه علیرضا بهشتی یا مصاحبه موسوی با مجله تایم یا تماس نمایندگان از مجلی با کنگره امریکا و استمداد از انها یا پیوند با منافقین و بهائی ها و هلهله و اتش زده های روز عاشورا را .
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
درود بر این مرد بزرگ
صدرا
جوک نگو بزرگیش کحا بود
گمنام
مرگ بر منافق
Germany
از قديم گفتند به مُرده كه رو بدي ب...
France
قدر خاتمي را بدانيد و تا دير نشده نصيحت هايش راگوش كنيد و اينقدر خودتان را گول نزنيد وي هنوز هم بسيار محبوب است.
Germany
اگر محبوب بود چرا حمایت هاش از عارف نتیجه اش این شد که عارف انصراف بده؟؟!!
Germany
بله ، نزد صهیونیست ها که خیلی محبوب است!
ناشناس
هجنین نزد گلشیفته خانوم
صدرا
شلغم بخور تبت رفته بالا هذیان میگی
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب بی نام و نشان
خاتمی خودش قدر خودش را ندانست آنوقت تو از مردم انتظار داری که قدرش را بدانند ؟!!!
حمید
ببخشید مگر ما چند نوع دین داریم که آقای خاتمی می گوید دینی که به روز باشد
امان از طاغوت
United Kingdom
یک نوعش داعشه و یک نوعش حزب الله و انواع دیگه هم داره. واقعا به این قسمت گیر دادی؟
صدرا
دینی که به روز باشد یعنی همان اسلام آمریکایی که این غرب زده باستانی عاشقشه
حسن
جهان جان منصف باش . ینی تو پیغامها یک نفر نبود که حرفای خاتمی رو تایید کنه؟ ....
Germany
چرا بود ، ایادی اسرائیل که آدم در ایران ترور می کنند!
کدوم حرفش رو . انهائی که زمان فتنه می زد یا اینهائی که الان می گوید .
کریم شیره ای
حشن جان من و عیال محترمه مامان شاه غلام و بنده ژاده شاه غلام همیشه حرفهای خاتمی را تآئید کرده ومیکنیم
منصف؟؟؟؟؟؟؟؟عموحسین تو هم از بعضی ها چیزهای طلب میکنی که ندارند؟مگه تو تهمت وبدگویی ودروغ و کینه ورزی ،انصاف هم پیدا میشه؟
بهلول !!؟؟
چرا نيست ! سايت مشرق كه اصول گرا !؟ ميباشد تشريف
ببريد لذت ميبريد. !!؟؟
متدبرررررررررر
United States
بنی صدر ثانی کیه؟؟؟؟
جواب خود را ارسال کنید و سبد کالا جایزه بگیرید.......
کسانی که آراء 25 میلیونی مردم را در سال 88 به سخره گرفتن حالا ادعای احترام به رای مردم و جمهوریت میکنند !!!
Germany
لطفا سر مقاله های آتشین این آقا را در ده شصت در روزنامه کیهان بخوانید تا به ذات او بهتر پی ببرید.
ای ول فداییییی داری
سوفیا لوره
مثل همیشه لطیفه تعریف میکنند
وقتی امریکا و رژیم صهیونیستی از اصلاح طلبان و فتنه 88 حمایت میکردند یعنی راه خاتمی و دوستان ایشان آب در آسیاب دشمن ریختن بود .
جاوید
خاتمی دیگر تمام شده و به تاریخ پیوسته.بزودی هم برخی اشراف سیاسی هم به تاریخ خواهند پیوست چون خدا یک روز قبل از مرگ هم که شده سزای اشرافیت نامشروع و سوءاستفاده کنندگان از بیت المال رو خواهد داد.انسان چقدر باید کوته فکر باشه که از مال مردم(بیت المال) دزدی کنه؟فرق بین دزد های معمولی با دزدان بیت المال چیست؟چرا دزدان معمولی محکوم میشن ولی دزدان بیت المال آزاد هستند؟
Iran, Islamic Republic of
جاوید خان انگار اشتباه گرفتی.
امین
Germany
خاتمی عزیز خاری در چشم افراطیون امثال جهان نیوز است. :)
Germany
تو چی میگی ...
کریم شیره ای
احشنت امین جان خاتمی از خار هم بالا تره میل گرده
سیدمحمدعلی
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه: نطق فرمودند که
« ما می‌گوییم این نظام باید باشد و البته باید اصلاحات لازم را بپذیرید، وگرنه بسیاری از مسائلی که گفته می‌شود این عین نظام است، خودش ضربه به نظام می‌زند»
آقای خاتمی!
نمیشه لطف کنید شما در مورد چیزهایی که به نظام ضربه می زند نظر ندهید؟!
نمیشه لطف کنید روزه سکوت بگیرید؟!
آخه یک مرده سیاسی که از دفنش چند ساله گذشته که دیگه نطق نمی کنه....
بیا و عاقل شو....
اینقدر از اطرافیانت بازی نخور
باور کن اتفاق جدیدی قرار نیست بیوفته ولی شما مرتب گول میخوری و نطق می کنی
آقای خاتمی ناراحت است که از سوی مردم توجهی به وی نمی شود.
کریم شیره ای
به درک که اژطرف مردم توجهی بهش نمی شود همین که آق کریم و عیال محترمه و بنده ژاده و گلشیفته جون و شوروش آقا بهش محل میدیم برای 9 پشتش بشه
United States
مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق...
Germany
۱۰۰۰۰۰۰۰
کسی که قرائت خودش رو از دین داره، یعنی کاری به ولی فقیه نداره. و اگر ولی فقیه قرائتش با ایشون یا فرق کنه اون وقت باید به هر روشی هست کمر ولی فقیه رو شکست. حتی با فتنه و درگیری مردم با هم در کف خیابان و ...
نفاق یعنی همین. یعنی به اسم دین بخوای حرف خودت رو جا بزنی و بگی قرائت من اینه. یعنی ولی فقیه کشک.
عباسی
تفکرپلورالیسم (قراءتهای مختلف از دین )،تفکر غربگرایانه ازدین است که یک روز بهاءیت وروز دیگر وهابیت و امروز هم داعش ازآن متولد شده .پس دینی که متناسب بامن(باب میل من ) باشد مستمسکی ست برای سواری گرفتن ازداخل وخوشایند ازبیگانه .اما درفرهنگ ما فقط اسلام ناب محمدی صل الله ارزش واعتبار داردوبس.
جالبه منفی ها مربوط به موافقان خاتمی نیست . پس از سخنی ضمیر خودش را پیدا کرده و ناخواسته واکنش نشان داده است . ای مرگ بر منافق . مرگ بر فتنه گر مزور
علی
سخنان ابطحی در مورد خاتمی و سخنان عطریان فر و قوچانی و هومن مجد مترجم خاتمی هر انسان خوشبین را نسبت به خاتمی اگاه کرد اگاه از یک خیانت بزرگ . اگاه از مردی که لبخند می زد و از پشت به مردم ایران خنجر
ناشناس
اینایی که گفتی و می تونی ثابت کنی؟؟؟؟
شووٓر ننه !!؟؟
براى همه ملت ايران، حتى رفتگرمحله ما ثابته ،
اگه بازم ،،،،،فهم نشدى به ٤٥) ميليون مردم (٩دى )
رجوع كن، آگه بازم توجيه نشدى ؟؟!!!
برو غربال گرى كن خودتو، اُفتاااااد
ناشناس
مرگ بر آدم فتنه گر وطن فروش....
فارض
... چه داند قيمت نقل و نبات؟
ناشناس
خیلی جالبه گویا تا مرگ بر سر ندهید، روزتان شب نمی شود!!!!!!! اما چون گفتید وطن فروش خیلی برایم سنگین آمد و این رو نوشتم. والا اصلا معتقد به جواب دادن به این اصوات نیستم.
مرگ بر منافق
چرا قوه قضائیه به وظائف خود عمل نمی کند که وضعیت به جائی برسد کسی مثل خاتمی که به جز خیانت و همدستی با استکبار و بوجود اوردن فتنه و گرفتن پول از سعودی های خبیث و ........حالا به عنوان مصلح و دلسوز مردم باز فتنه گری می کند
Germany
مردم باید آگاه بشن. اینها هنوز یک وجه ای از دین دارند. باید اونقدر بهشون زمان داد تا حسابی خودشون رو لو بدهند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
آفای خاتمی از استوانه های این نظام است چرا شما چشمانتان را به حقایق بسته اید خدمتی که ایشان به نظام وانقلاب نموده بینظیر است خداوکیلی هم مردم دوستشان دارند
ناشناس
به قول اون دوستمون اسحاق بن الیاس باز اسرائیلی نظر دادی
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه تنها خاصیتی که خاتمی نداشته
این بوده که هیچ خدمتی نه قبل از انقلاب و نه بعد از انقلاب به مردم نداشته
اقا محسن تو چرا میخوای چشماتو ببندی و حقایق را قبول نمی کنی ؟!
خاتمی یک مجرمی معمولی نیست که بخوای براحتی زنگ بزنی 110 بگی آقا لطفا" بیاین ببریش
امثال خاتمی و کروربی و موسوی را نمی توان
به همین راحتی محاکمه و مجازات کرد چرا چون
بلاخره اینها هم برای خود زمانی مسئولیتی داشته و طرفدارانی دارند که اول باید آنها را متقاعد کردکه اینها(خاتمی و کروربی و موسوی )
خائنند و بعد محاکمه / مجازات شوند
دکتر
Iran, Islamic Republic of
من هر روز اکثر خبرگزاری ها را مطالعه می کنم .نمیدانم تا کی شمابه این افراط گرایی ها ادامه می دهید. که همه معصومین ما از اعتدال سخن گفتند و شما که داعیه دین و دینداری دارید هیچ گاه در این مسیر نبوده و نیستید. شما ها که ادعای قانون و قانونمندی دارید چرا تا زمانیکه کسی را محاکمه نکرده اند اینگونه قضاوت می کنید. مگر نه اینکه ما شیعه علی هستیم که تا زمانیکه کسی شمشیر نمی کشید اقدامی نمی کرد. پس چرا همیشه جلوتر از ولایت هستید؟ افراط یعنی داعش یعنی جنگ یعنی بی اخلاقی. اگر برخی از طرفداران خاتمی از آن طرف افتادند شما نیز از این طرف افتادید. امیدوارم تحمل این حرف ها را داشته باشید و این نظر را چاپ کنید
دکتر جان اگر قوه قضائیه به وظیفه خود عمل نکرد و این فتنه گران را به دادگاه نکشاند و اینها با خون شهدا همچنان بازی کردند و هر طور شده و توانستند با استکبار و دشمنان داخلی و خارجی این مملکت مثل امریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث و منافقان و سعودی های وهابی در حال توطئه و فتنه روز به روز بیشتر همدست شدند آنوقت مردم دست روی دست بگذارند و اینها کشور را نابود کنند درست است ؟نه اقا این مردم زرنگ تر از آنند که از یک سوراخ چندین مرتبه گزیده شوند .
اینطور که شما فکر می کنید نیست.
آقای دکتر اگر سواد و مطالعه نداری و تاریخ رانمی دانی تقصیر مردم که نیست . همه معصومین سلام الله علیهم اجمعین به واسطه اینکه با طاغوت های زمان خود کنار نیامده اند در سنین جوانی به شهادت رسیدند و ناراحتی اهل باطل ان زمانه هم این بود که چرا شما ساکت نمی نشینید و به نماز و عبادات نمی پردازید و چرا مردم را راهنمائی و هدایت می کنید .
علمدار
آقای دکتر ! آیا واقعا فتنه گران و حامیان آنها به قانون و رای مردم احترام میگذارند ؟ شما دیدید که چگونه به راحتی روی میلیون ها رای مردم پا گذاشته و لگد مال کردند؛ بنابراین برای حفظ نظام مصلحت اندیشی می شود و محاکمه و اعدام سران فتنه به تاخیر انداخته میشود . اما خیانت این سران فتنه در ذهن ملت تا ابد باقی خواهد ماند که چگونه باعث شادمانی و امید منافقین و اسراییل و استعمارگران شدند . لذا شعار مرگ بر فتنه گران هرگز فراموش نخواهد شد .
ناشناس
اگر راست بگی دکتر جان یعنی باید ساکت بود و دفاغ نکرد تا هر نوکر و طن و دین فروشی هرچه دلش خواست بگه ایا امیر المومنین در برابر یاوه گویان و خوارج ساکت بود معلوم میشه یک نگاه سطحی هم به نهج البلاغه نکرده ای
اقای دکتر،شما که باسوادی مگر حدیث نبوی را نخوانده ای که میفرماید:2 کس را نصیحت کردن سودی نبخشد ،1-انکه تعصب بی جا عقلش را ذایل کرده2-انکه خداوند عقلش را به حکمت ذایل نموده است.
دکتر جان چنان گفتید که امیدوارم تحمل این حرفها را داشته باشید که فکر کردم که حرفهای منطقی خیلی قوی برای گفتن داری متاسفم که هنوز خیلی بچه گانه فکر میکنی و بچه گانه حرف میزنی یعنی شما در فتنه 88 که اینهاشمشیر هم کشیدندو کشور را تا سقوط پیش بردند شمشیرشان را ندیدی؟؟؟؟
حسین
Germany
"دینی که می‌گوید رأی مردم معتبر است "
طرفدران شما در فتنه 88 هم توی خیابان های تهران همین شعار را می دانند؟ و برای همین وضع مملکت را به آستانه پرتگاه بردند؟ و دشمنان این مملکت را تا این حد جسور و گستاخ کردند؟
اگر رای مردم معتبر است چرا باید با زورآزمایی خیابانی آن رای را شکست؟ دین شما می گوید درست جلوی ولی فقیه ، مجلس خبرگان رهبری ، شورای نگهبان ، مجلس شورای اسلامی ، قوه قضائیه باید با زورگیری کف خیابان ایستاد. این است آنچه که مردم همه دنیا از شما و دینتان دیده اند.
کریم شیره ای
حشن جان گیرم که تو راشت بگی و خاتمی این کار هارا کرده باشه به من بگو عیبش کجاشت خب آژادی یعنی این دیگه اگر قرار باشه همه دین دار باشند و وطی پرشت پس کشانی که اینطوری نمی پشنندند شی کار باید بکنتد به نژر توباید بروند بیرون اژایران ؟
حسین
به رسول الله گفتندخدا را قبول داریم تورا نه ---به امیر المومنین گفتند پیامبر را قبول داریم تورا نه---به امام خمینی گفتندامام زمان را قبول داریم تورا نه ---به آقاسیدعلی می گویند امام خمینی را قبول داریم تورا نه --البته معصومیت ائمه سر جای خود محفوظ .
کریم شیره ای
ما کدخدا را قبول داریم تورا نه
شهروند
آقای خاتمی مدت هشت سال رییس جمهور این مملکت بوده در انتساب وی به فتنه باید دقت شود و اینکه دوستان تمام اصلاح طلبان را با چوب فتنه می رانند اشتباه راهبردی و ناشیانه ای است
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر هم رئیس جمهور بود منتها آن ملعون می خواست زودتر به اربابانش خوش خدمتی کنه
ولی خاتمی خائن فرصتی براش پیش نیامد
البته در طول هشت سال دولت اصلاحات
همیشه بحران کشور را تهدید می کرد و خاتمی خیلی دوست داشت این فرصتهارا تبدیل به احسنت کنه که خوشبختانه آرزوشو بگور خواهد برد . سال 78 یکی از آن بحران سازی های خاتمی بود که منجر به شکست شد و خاتمی و اربابانش ناکام ماندند
Iran, Islamic Republic of
خجالت هم خوب چیزیه که تو نمی کشی...
Iran, Islamic Republic of
شاید برای عد ه ای احمدی نژاد رییس خوبی نبود ولی وجدانن احمدی نژاد خائن نبود.....
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
بیایید فرض کنیم خاتمی واعوان وانصارش به نظام پایبندند. خوب اول از فتنه 88برائت بجوید .دوم ازمقام معظم رهبری ومردم بخاطر صدماتی که به انقلاب زده پوزش بخواهد ،سوم در تلویزیون ودر برنامه زنده توبه نماید .چهارم در یک دادگاه پخش زنده محاکمه شود.انوقت ما به صداقت او شک نمی کنیم،وگرنه هرچه بگوید دروغ است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
این ها از داعش بدترند.
کامران
وای به حال شما و کسیکه دین خاتمی را زیر سئوال ببرد...
محمد
Iran, Islamic Republic of
به دین خاتمی چیکار داری جناب کامران
خودش زیر سئواله نه دینش
سئواله که چرا خاتمی دست به خیانت زد چرا
خاتمی وقتی دید که نمی تواند تکیه به مردم داشته باشد رفت و دستشو گذاشت توی دست
عربستان و امریکا و انگلیس البته اینو داشته باش
خاتمی فقط و فقط برای آنها یه پادو بیشتر نبود
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
طبق اظهارات خود آقای خاتمی ایشان تمایل پوشیدن لباس مقدس روحانی را نداشته وبا روحیه لطیف ایشان سازگاری ندارد به علت اینکه ایشان در دمکراسی غربی خود را نماینده تمام احزاب وفرق ngoهای اجتماعی می دانند بخاطر این است که چه سلطنت طلب وروشنفکران غربی ومعاند ومنافقین ورقاصها نیز از ایشان حمایت می کنند (فتنه88) واین در سیره ومرام ائمه معصومین در عهد پیمان با ظالمین ومنافقین وباری به هرجهت نمی گنجد بنابراین ملت ما طی یک قرن گذشته هموار مردان مرد ومجاهدان خورا آزموده ودر تاریخ براساس خدمت وخیانت در حافظه دارند ثانیا آقای خاتمی وقتی در کسوت روحانی وارد شدن به تبعیت از سلف خود (پدر گرامیشان) وبراساس قانون اساسی که فرمان ولی فقیه قصل الخطاب وحکم لازم به نمایندگی از امام زمان (عج )را دارد می بایست گردن نهد ومنادی وحدت باشد .آقای خاتمی ضمن اینکه اینکار را نکرد در به رسمیت شناختن فراخوان خیابانی علیه نظام با حضور بهائیان وحتک هرمت به مساجد و شهادت تعدادی از حامیان ولایت نیز عکس العمل نشان نداد واینکه ایشان دارای روحیه محافظه کاری (دادن رائی درمحل های دور افتاده ونوشتن نامه به رهبری )دارند وجهت خودشان را با ملت ویا براندازان نظام اسلامی مشخص نکرده وبه نعل وتخته می زنند که این همان حرف اول در مطلب می باشد که مردم ما می فهمند بین مخلص وریا کار و با بصیرت از معاندین ومنافقین برائت می جویند
سرفراز
Iran, Islamic Republic of
آنقدر نام نحس ... رو آوردین! دیگه داره حالمون بهم میخوره...
....
...
جوادی ازشیراز
Romania
مرگ بر جورج سوروس و ایادی داخلی او
باقرزاده
Romania
مرگ بر پیر فتنه و بر انداز
همشهری
تا حالا شنیدی که می گویند:
سیاست پدر مادر نمی شناسد
قدرت طلبی و زیاد خواهی هم بدون دروغ و فریب کاری نمی شود