جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

تشریح آخرین وضعیت جسمانی رضا رویگری

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 391950
آخرین وضعیت جسمانی رضا رویگری، بازیگر مطرح عرصه سینما و تلویزیون کشورمان از بهبود پاها و ضعف در دست‌ها و صدای وی حکایت دارد.
به گزارش جهان؛ رضا رویگری در حاشیه آیین تجلیل مسئولان و دانشگاهیان شهرستان دماوند از وی به پاس ۴۷ سال خدمات و تلاش‌هایش در عرصه هنر و بازیگری در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در دماوند با اشاره به وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: پاهایم کمی بهتر شده، ولی هنوز دست‌ها و صدایم بهبود پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه در بعضی از فیلم‌ها خداوند متعال نقش‌های خوبی نصیبم می‌کند، افزود: نقش «کیان ایرانی» در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» یکی از همان الطاف خداوند متعال بود که نصیبم شد و به بازیگری در این نقش افتخار می‌کنم.

بازیگر نقش «کیان ایرانی» در سریال مختارنامه با بیان اینکه مردم علاقه زیادی به نقش کیان داشتند، تصریح کرد: خوشبتانه توانستم هفت سال و نیم جلوی دوربین داوود میرباقری، کارگردان خوب سریال مختارنامه قرار گیرم و در تمام این دوران فراز و نشیب‌های زیادی در روند تولید این سریال وجود داشت.

وی با بیان اینکه به تازگی در دو فیلم جدید ایفای نقش کرده‌ است، افزود: یکی فیلم سینمایی به کارگردانی سام قریبیان و دیگری برنامه تلویزیونی به نام «ستاره ۲۰» است که به عنوان داور مسابقه برای انتخاب بازیگر در این برنامه حضور دارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه خودم می‌خواهم تولید فیلمی را آغاز کنم، تصریح کرد: قصه این فیلم سینمایی را کریم خودسیانی نوشته و قرار است طی هفته‌های آینده تولید آن آغاز شود.

رویگری با اشاره به درگذشت ستاره موسیقی پاپ ایران، «مرتضی پاشایی» گفت: زنده‌یاد پاشایی انسانی بی‌حاشیه بود و صدایی بسیار رسا و هنرمندانه داشت و خودم نیز به صدای این خواننده فقید موسیقی پاپ کشور علاقه دارم.

وی که سابقه خوانندگی در عرصه‌های انقلابی جمهوری اسلامی ایران را دارد، با اشاره به حضور پرشور هواداران زنده‌یاد پاشایی در تشییع پیکر این خواننده فقید ادامه داد: مرحوم پاشایی تمام کارهای خود را برای مردم اجرا می‌کرد و از مردم نیز این توقع وجود دارد که این‌گونه برای بدرقه‌اش حضور پیدا کنند و این تعجب‌آور نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *