پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۱
۳۲
آیت‌الله جنتی مطرح کرد

جزئیاتی‌از نامه اوباما به رهبرانقلاب / با نام امام‌حسین(ع) دنبال تفرقه‌اند

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 391598
دبیر شورای نگهبان درباره واگذاری هرگونه مسئولیتی به افراد سابقه دار در فتنه ۸۸ هشدار داد.
جزئیاتی‌از نامه اوباما به رهبرانقلاب / با نام امام‌حسین(ع) دنبال تفرقه‌اند
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، امروز یکشنبه در دیدار با خانواده های ۳۷۰ شهید اصفهانی عملیات محرم در سال ۶۱ گفت : چشم ها و گوش ها باید باز باشد و سوابق افراد را بدانند، هر کسی که کمترین سابقه ای در فتنه داشته و در آن موثر بوده است هیچ صلاحیتی برای تصدی مسئولیت ها ندارد.

وی فتنه ۸۸ را طراحی آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این مثلث شوم حرف ها در دهان عده ای در داخل گذاشتند که برخی شان می فهمیدند بلندگوی چه کسانی هستند و برخی نمی دانستند. اغتشاشگران در این فتنه به تخریب اموال عمومی پرداختند و شعارهای ضد اسلامی ، ضد انقلابی و ضد امام سر دادند.

آیت الله جنتی با اشاره به اقدام اغتشاشگران در پاره کردن عکس امام (ره) و توهین به عاشورا و عزاداران حسینی اضافه کرد: چرا زمانی که اوباش چنین اقداماتی کردند، کسانی که پیشگام بودند آنان را محکوم نکردند؟ سکوتشان به معنی رضایت آنان بود.

وی قصد فتنه گران را روی کار آوردن حکومتی غیراسلامی و ضد ولایت در کشور دانست.

دبیر شورای نگهبان افزود: خداوند بر عمر مقام معظم رهبری بیافزاید که با خطبه های تاریخی شعله های آتش را فرونشاندند و مردم هم که تسلیم ولایت فقیه بودند فرمایشات ایشان را پذیرفتند و این گونه خشونت ها فرونشست اما عده ای هنوز بیکار ننشسته اند.

آیت الله جنتی تصریح کرد: چرا عده ای می خواهند دوباره مسئولیت ها را به اصحاب فتنه واگذار کنند؟ سابقه این افراد که مشخص و هویت فتنه هم که معلوم است و چیزی نیست که نامعلوم باشد و بگویند تمام شد با این حال دوباره می خواهند مسئولیت های وزارتی، مدیرکلی و ریاستی را به این افراد بسپارند.

وی با اشاره به نقش شهدای دفاع مقدس در صیانت از نظام اسلامی و مسئولیت خانواده های معظم شهیدان و مردم در صیانت از راه شهدا گفت: باید بدانیم چه خطراتی اسلام و نظام اسلامی را تهدید می کند تا بتوانیم از آن جلوگیری کنیم . باید بدانیم شهدا برای حفظ اسلام، فرهنگ حسینی، نماز و حفظ نوامیس و عفت و پاکدامنی پسران و دختران این سرزمین شهید شدند.

آیت الله جنتی با اشاره به اقدامات ضد ارزشی دشمن در جنگ نرم افزود: عده ای که به راه شهدا اعتقاد ندارند می خواهند فرهنگ غربی بر کشور حاکم شود پشت سر این افراد نیز سیاست های خارجی است که درصددند به هر وسیله ای قدرت اسلام را بشکنند.

وی خطاب به خانواده های شهدای اصفهان تصریح کرد: مراقب مخالفان ولایت فقیه باشید برخی گستاخانه با آن مخالفت و برخی منافقانه عمل می کنند. بدانید کسی که اسلام و نظام اسلامی را حفظ کرده ولی فقیه است. اگر ولی فقیه نبود در فتنه ۸۸ کار از دست رفته بود.

آیت الله جنتی به مکاتبه اخیر اوباما با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: وی در نامه اش برای رهبری عزیز ابتدا منافقانه از بازیابی سلامت ایشان ابراز خوشحالی و بعد حرف هایش را بیان کرده است. این کم قدرتی است که ناچار می شوند مقابلش تواضع و خشوع کنند؟

وی اضافه کرد: در این نامه از ما درخواست کرده اند که بیاییم داعش را نابود کنیم در حالیکه خودشان داعش را ایجاد کرده اند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به اقدامات مشکوک دشمنان برای انحراف در آیین و مراسم محرم گفت: اکنون وضع حساسی است عده ای با ادعای علاقمندی به امام حسین(ع) درصدد ایجاد تفرقه میان شیعیان هستند. آنها با برگزاری مجالس روضه، نوحه و سوگواری، به مقدسات دیگران توهین می کنند و خون آنان را به جوش می آورند که نتیجه نهایی این اقدامات، کشتار شیعیان است.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه نباید فریب این افراد را خورد افزود: آمریکا می خواهد در دنیا جنگ شیعه و سنی راه بیاندازد و این افراد نیز همین هدف را در داخل پیگیری می کنند.

دیدار امروز خانواده های شهدای اصفهان با آیت الله جنتی به مناسبت ۲۵ آبان سالروز تشییع ۳۷۰ نفر از شهدای این شهر برگزار شد که در سال ۶۱ در عملیات محرم به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر این حاجی عزیزمون
Iran, Islamic Republic of
...."
وقتی هاشمی همین را گفت بد بود ولی حالا که جنتی گفت خوب شد!
Iran, Islamic Republic of
شنیدن حرف حق از اهل حق خوبه
Iran, Islamic Republic of
حرف خوب رو هرکی بزنه باید بشنویم اما شما دقت کن ببین چی گفته
Norway
کی هاشمی همین را گفت ؟ امار بدهم ؟
Iran, Islamic Republic of
شما یکبار دیگه پاراگراف آبی رنگ رو بخون. این غیر از حرف هاشمی بود؟
مسافر
منظور و هدف هاشمی از گفتن این مطلب چی بود و منظور و هدف آیت الله جنتی چی ؟؟ مهم تفاوت این دو نفره ..
Iran, Islamic Republic of
جناب مسافر! یادت باشه ما هممون مسافریم و یک وقتی باید در مورد سوء ظن هایمان به سختی جواب پس بدهیم. "یا ایها الذین آمنوا اجتنبوا کثیراً من الظن ان البعض الظن اثم"
خاطره تعريف كردي؟!!!!!
احمد
کلام حق و بس .
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا از عمر فتنه گرانی همچون خات...بکاهد و به عمر شما بیافزاید
خدا حفظشون کنه
ايشان حتما تشيع جنازه ميليوني مردم تهران و ايران را ( بدون اينکه مقام رسمي در آن شرکت داشته باشد و از طريق رسانه هاي عمومي اطلاع رساني گرددکاملا خود جوش :: نه از آن خودجوشي که در تربيون هاي رسمي مثل نماز جمعه بگويند فعلا روز راهپيمائي است شرکت کنيد"" ) به خاطر درگذشت اقاي پاشائي ملاحظه فرموده اند. اين ها هم مردم هستند. نظرايشان در خصوص آنان چيست ؟؟؟؟؟
همشهری
چه ربطی داشت ؟... همه مردم هنرمندان رو دوست دارند چه ربطی داره به سیاست ... همه جمعیتی که تو استادیوم ازادی تیم های پرسپولیس و استقلال رو تشویق میکنن هم مردم هستند ... همه جمعیتی که هر روز توی مترو سوار میشن هم مردم هستند ... چه ربطی داره به سیاست ؟
حسين
ميليوني چيه
ميلياردي
مسافر
چه ربطی داره ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پدر مرحوم پاشايي صد بار گفت شما هنوز برات سواله ، حالا گيرم نظر ايشون رو هم بدوني ، نرود ميخ اهنين در سنگ … خوابيده رو ميشه بيدار كرد ولي به خواب زده رو نميشه …
دانشجو
اولا چه ربطی داشت !؟ ثانیا مردم برای پاشایی آمدند چون علایق مشترکی در اسلام خواهی وعشق به امام حسین و امام رضا با این خواننده جوان داشتند .
Germany
واقعا این حرف چه ربطی به چی داشت؟؟؟ ما که نفهمیدیم!
France
بهترين خدمتي كه هر كس مي تواند براي جامعه خود انجام دهد انجام وظيفه اي است كه به عهده اش گذاشته اند، وظيفه شما حفظ راي مردم وحقوق ملت است كه براي اينكار حفظ بيطرفي واجب است پس بهتر است آن را حفظ نماييد وامنيت ملي را به مسوولان ذيربط بسپاريد.
مودی
Iran, Islamic Republic of
همین مواضع انقلابی و شجاعانه آیت ا... جنتی است که موجب این همه بغض و کینه در بین فتنه گران شده است...کافی است نظری به شبکه های اجتماعی بیندازید تا ببینید این افرادمعلوم الحال ناتوان از پاسخ منطقی چه لجن پراکنی و توهین هایی به این یار شایسته انقلاب و رهبری میکنند ....
خئاوند به ایشان صحت و سلامتی همراه با طول عمر عنایت فرماید . امام (ره)فرمودند هر موقع دیدید که اهل باطل دنبال مسئولی هستند که هر طور شده او را بد نام کنند و دائم بر علیهش جو سازی و ترور شخصیت می کنند بانید که راه او درست است .
ملت خواستار محاکمه فتنه گران است ولی باز ملت نمی داند که چرا قوه قضائیه در این مورد تعلل می کند؟؟؟؟!!!! تمام کسانی که به حرف خام سران فتنه گوش کرده و در فتنه دست داشتند رامحاکمه کردید ولی چرا سران فتنه را محاکمه نمی کنید البته سران فتنه 2 نفر نیستند سران فتنه 5 نفر بودند که فتنه را هدایت می کردند باید هر 5 نفر آنها محاکمه علنی و در حضور ملت شوند و جوابگوی خونهای بناحق ریخته شده و ضربه ای که به بیت المال زدند شوند. ملت از حق خود یک قدم کوتاه نمی آید.
Iran, Islamic Republic of
کی از طرف ملت به شما وکالت حرف زدن داده؟
از خواب غفلت بیدار شو. ملت در روز 9 دی 88 خواستار محاکمه علنی سران فتنه را شد عمویادگار خوابی یا بیدار؟؟؟!
كي از طرف امريكا به شما اجازه اتش زدن داده بود؟؟؟
ناشناس
اصل فتنته آمریکایی - انگلیسی - اسرائیلی بود ولی همانطور که گفتی 5 نفر در داخل کارکردانی این کودتای نا فرجام را به عهده داشنند که در رآس آن 5 نفر اون معلون قرار داره که همه میدونند منظورم جه پدر سوخته ای است
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سلام مگر احساس خطر نمیکیند برای این جور مداحان و هیات ها، چرا جمعشون نمیکنید و تعطیل نمیکنید هیات شون رو یا مرجع انگلیسی رو نمیگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظر
هیاتاشون توی اصفهان جمع شد
تمام برنامه های ماهواره ایشون هم توی ایران تعطیل شد
انشا الله با یاری خدا هوشیاری مردم و اگاه شدن ملت خودش هم از قم و کربلا و حوزه علمیش یعنی حوزه ذوالفقار از اصفهان هم جمع میشه
Latvia
خدا ازشون نگذره که دنبال تفرقه اند
اگر این ابراز خوشحالی را اوباما در باره موسوی و کروبی می کرد این آقای جنتی چه می گفت؟ دلواپسان چه می گفتند؟
Fبازنشتگی برا خیلیها بی معنیه