پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۸

نجفی با استعفای عاملان استضیاح فرجی‌دانا مخالفت کرد

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 391469
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت که با استعفای معاون آموزشی و رییس مرکز هیات های امنای این وزارتخانه موافقت نکرده است.
نجفی با استعفای عاملان استضیاح فرجی‌دانا مخالفت کرد
به گزارش جهان، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با استعفای هیچ یک از مدیران ستادی وزارت علوم موافقت نکرده ام.

روز گذشته و در آستانه برگزاری جلسه رای اعتماد فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر جدید پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، جعفر میلی منفرد معاون آموزشی و سعید سمنانیان رییس مرکز هیات های امنای وزارت علوم استفعا کرده بودند.

رییس جمهوری هفته گذشته «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» را به عنوان وزیر جدید پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

نمایندگان مجلس در روز ۲۹ مردادماه رضا فرجی دانا وزیر سابق علوم را استیضاح و برکنار کردند. از آن زمان محمدعلی نجفی سرپرستی وزارت علوم را برعهده دارد. همچنین نمایندگان مجلس به محمود نیلی احمدآبادی سرپرست کنونی دانشگاه تهران برای تصدی سمت وزارت علوم، رای اعتماد ندادند.

قرار است جلسه رای اعتماد به وزیر جدید پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود
Iran, Islamic Republic of
کار درست همینه در مقابل شما تمامیت خواهان نباید کوتاه آمد.

شده 10 تا وزیر دیگه هم روحانی معرفی میکنه تا روی شما مجلسیان که با موضوع فتنه کاسبی میکنید رو کم کنه!

دم روحــانی گـــرم!
کاسبان مذاکره وتوافق هم برای سرگرم کردن مردم ُبازی وزیر علومهایی کپی برابر اصل رو دنبال میکنند تا فاجعه تسلیم بزک شده به اسم اعتمادسازی رو از چشم مردم پنهان کنند
Iran, Islamic Republic of
جهان جواب قبلی من به این دوستان دلواپس را نمایش بده تا یک گفتگوی مناسب بین ما ایجاد بشه. ممنون
Iran, Islamic Republic of
آقا محمود مطمئن باش جای فتنه گران 88 هیچگاه در وزارتخانه نخواهد بود. خود کرده را تدبیر نیست.
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران اجازه ورود به هیچ وزارتخانه ای را ندارند و نخواهند داشت. ملت به آنان اجازه ورود نمی دهد و با تشکر از نمایندگان ملت که به جای ملت جواب خوبی می دهند. حتی اگر هزاران نفر هم معرفی شوند با تشکر از نمایندگانی که خون شهدا را پایمال نمی کنند انشاءاله اجرشان را از صاحب اصلی خواهند گرفت. بقول رهبر عزیزمان فقط اصلح باید وارد وزارتخانه شود اصلح اصلح
یحیی
محمود خان ؛ همان گونه که باتدبیر رهبروبصیرت ملت در9دی،چشم فتنه برای همیشه کورشد وبساط فتنه جمع گردید.یقینا نمایندگان همان ملت هم اجازه ی موج سواری دردانشگاه ها رابه احدی نخواهند دادودشمن رامأیوس خواهندکرد .
Iran, Islamic Republic of
يه نگاه بنداز به مديرهاي ارشد نظام شايد يادت بياد كي به كيه
حسين
Iran, Islamic Republic of
اين ها عجب فيلميند!