پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۵

جشن تولد روحانی در آسمان گرفته شد!

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 391399
همراهان روحانی با خوردن کیک تولد برای وی در آسمان جشن تولد گرفتند
به‌گزارش جهان، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز یکشنبه خود نوشت: تعدادی از همراهان حجت الاسلام روحانی رییس جمهور کشورمان در هنگام بازگشت از سفر اخیر مسئولان ارشد اجرایی به جمهوری آذربایجان، با برگزاری جشنی ساده به مناسبت شصت و ششمین سالگرد تولد وی، این روز را گرامی داشتند و خدمه پرواز و مسافران پرواز هواپیمای ایرباس ۳۲۱ دولت با خوردن کیک تولد، ۲۱ آبان را به رییس جمهور کشورمان تبریک گفتند.

دستور روحانی برای فروش ۲۰۰ هزار مترمربع اراضی دولتی

بر اساس پیشنهادهای وزرای عضو کمیسیون لوایح و موافقت حجت الاسلام روحانی رییس جمهور کشورمان، مقرر شده ۲۲۰ هزار مترمربع از زمین های دولتی در استان هایی چون هرمزگان، گرگان و قزوین که در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار دارد، با رعایت قوانین و مقررات به فروش برسدو وجوه به دست آمده جهت حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی هزینه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
فروش 22 هکتار زمین چه ربطی به جشن تولد روحانی داشت؟
عابد اسماعيل زاده
اول بگم كه جهان جون تازگيا نظرات من رو حذف ميكني واين ضعفه ......دوم اينكه واقعا اين كارشون شرم آوره كه تازگيا مد شده براي هم تولد ميگيرن با شيب ملايم كه چي ؟
علی
معمولا برای بچه ها جشن تولد میگیرند نه برای ریش سفیدها !!!!!
Iran, Islamic Republic of
علی آقا فعلا زمانه برگشته حالا کودکان باید از گرفتن تولد انصراف بدهند. واقعا برای این دولت خجالت آور است.
حواستون باشه ببینید این زمین ها به کدام نور چشمی ها فروخته خواهد شد