جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

کاروان کره جنوبی آب رفت!

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 391369
در حالی که گفته می‌شد کاروان کره جنوبی قرار است با ۶۰ بازیکن و همراه برای دیدار ایران به کشورمان سفر کند اما امشب فقط ۴۴ نفر کاروان این کشور را در سفر به ایران تشکیل می‌دادند
به گزارش جهان به نقل از فارس،در حالی که قرار بود حدود ۶۰ نفر در کاروان کره جنوبی برای دیدار با ایران به کشورمان سفر کنند امشب شاهد حضور ۴۴ نفر در این کاروان بودیم که ۲۳ نفر آنها را بازیکنان تیم ملی کره جنوبی تشکیل می‌دادند.

* پرواز امارات کاروان کره ساعت ۱۹:۴۵ به زمین نشست اما چون مراحل صدور ویزای فرودگاه قدری طول کشید بازیکنان این تیم با ۴۵ دقیقه تأثیر وارد سالن انتظار شدند.

*‌ چند خبرنگار و عکاس به همراه تصویربرداران چند شبکه تلویزیونی کره جنوبی در کاروان کره جنوبی حضور داشتند که شناخت آنها از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران در نوع خود جالب توجه بود.

* اشتلیکه سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی که بی‌حوصله و ناراحت به نظر می‌رسید پس از گرفت چمدان‌هایش به سرعت فرودگاه را ترک کرد.

* وسایل، تجهیزات، لوازم‌ تمرینی کره‌ایی‌ها به اندازه‌ای زیاد بودند که حتی بازیکنان این تیم مجبور به حمل آنها تا اتوبوس‌های کره‌‌ایی‌ها شدند.

* بازیکنان کره پس از اینکه مراحل ورود چند بازیکن طول کشید با نظم خاصی در سالن انتظار منتظر سایر هم‌بازی‌های خود شدند.

* خبرنگاران کره‌ای قبل از ترک فرودگاه با زبان کره‌ای و یکی از بازیکنان این کشور که در تیم بایر لورکوزن بازی می‌کند با زبان کره‌ای به مصاحبه پرداختند آنها همچنین با خبرنگاران ایرانی نیز مصاحبه کردند.

* دو نایب رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی نیز در کاروان کره‌ای‌ها حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *