جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

عذرخواهی قزاق‌ها از ایران بخاطر پخش سرود

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 391278
کمیته برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان بابت پخش نشدن کامل سرود ایران در مراسم اهدای مدال دسته ۸۵ کیلوگرم عذرخواهی کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، مراسم اهدای مدال دسته ۸۵ کیلوگرم درحالی با قهرمانی کیانوش رستمی و به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ ایران برگزار شد که سرود جمهوری اسلامی ایران کامل پخش نشد و چند ثانیه پیش از اتمام قطع شد.

این موضوع با اعتراض حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران روبرو شد. به دنبال این اعتراض صبح امروز مسئول کمیته برگزاری مسابقات، در دیدار با حسین رضازاده، بابت پخش نشدن کامل سرود ایران در هنگام مراسم اهدای مدال دسته ۸۵ کیلوگرم، از همه ایرانی های حاضر در سالن عذرخواهی کرد و گفت: نقص فنی دستگاه پخش صدا باعث این اختلال شد. در ضمن باتوجه به اینکه این اختلاف در سه ثانیه پایانی صورت گرفت امکان پخش مجدد آن وجود نداشت. به همین خاطر ما امیدواریم تیم ملی ایران عذرخواهی کمیته برگزاری مسابقات را بپذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *