سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تقدیر ازسیدحسن نصرالله درقدس+عکس

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 391274
پس از عملیات استشهادی «ابراهیم العکاری» در قدس اشغالی که منجر به هلاکت دو صهیونیست شد یکی از نزدیکان وی در پیامی از مواضع دبیرکل حزب الله لبنان تمجید کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یکی از بستگان شهید «ابراهیم العکاری» که هفته گذشته در یک عملیات استشهادی دو صهیونیست را به هلاکت رساند و چندین نفر را نیز زخمی کرد از مواضع و حمایت‌های «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان تقدیر کرد.

در تصویر منتشر شده که پایگاه خبری العهد لبنان منتشر کرده، جوان فلسطینی که «علی العکاری» نام دارد با در دست گرفتن برگه‌ای در مسجد الاقصی عملیات استشهادی ابراهیم را به ایشان تبریک گفته و از حمایت‌های دبیرکل حزب‌الله در قبال فلسطین و مسجد الاقصی قدردانی کرده است.


وی در این پیام سعی کرده عشق و علاقه خود و جوانان مقاومت اسلامی در فلسطین را به سیدحسن نصرالله برساند.

گفتنی است «ابراهیم محمد داود العکاری» مبارز ۴۸ ساله فلسطینی ساکن محله شیخ جراح در قدس اشغالی هفته گذشته در عملیاتی شهادت طلبانه با خودرو به گروهی از نیروهای پلیس و ارتش صهیونیستی در این شهر حمله کرد که در ‌‌نهایت دو صهیونیست از جمله یک افسر را به هلاکت رساند و ۱۳ نفر دیگر را نیز مجروح کرد که حال ۴ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

صهیونیست‌ها بلافاصله این جوان فلسطینی اعدام کردند و زادگاه وی را گلوله باران کردند.

حزب‌الله لبنان پس از این عملیات استشهادی در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات قهرمانانه صورت گرفته توسط ابراهیم العکاری، مجاهد فلسطینی در شهر قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن چند تن از شهرک‌نشینان صهیونیست انجامید، یک عملیات مهم بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات موفق نمونه‌ای از مقاومت مردمی پایدار فلسطینی‌ها به‌شمار می‌آید که بیانگر اراده محکم ملت فلسطین در رویارویی با روند یهودی‌سازی قدس و تلاش‌های اسرائیل برای تخریب مسجد‌الاقصی و مقدسات مسلمانان و مسیحیان در این شهر به‌شمار می‌آید.

حزب‌الله لبنان از ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا از ملت فلسطین حمایت کنند، چرا که فلسطین بهترین جوانان خود را برای محافظت از هویت اصیل و سرزمین خود در رویارویی با شهرک‌سازی‌ها و تجاوزات اسرائیل تقدیم می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *