کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قسمتی از سکوها را به زنان اختصاص می‌دهیم

21 آبان 1393 ساعت 17:50

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رباب شهریان ، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات درباره حضور بانوان در سالن‌های ورزشی اظهار کرد: با آقای داورزنی صحبتی داشتیم و من گفتم که بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مطالبات بانوان ایران است. اکنون نیز فشاری به ایران درباره بحث میزبانی مطرح شده است که در نهایت قرار شد سازماندهی کنیم تا قسمتی از سالن‌ها را برای مسابقات در اختیار دختران قرار دهیم که مشکلی هم برای میزبانی ایران پیش نیاید. جدیدترین تصمیم گرفته شده این است که قسمتی از سالن ورزشی در اختیار تماشاگران بانو باشد.

او در ادامه گفت: هم اکنون فشارهایی که وارد شده ورزشی نیست. وقتی در بازی‌های آسیایی ورزشکار ما برای کسب مدال طلا روی سکو می‌رود یعنی دختران ما برای ورزش و حضور در این عرصه محدودیتی ندارند. موضوع سیاسی است و ما به هر حال در حال مهیا کردن این بستر هستیم که طبق تصمیم جدید قرار شده این اتفاق بیافتد.

او درباره نگاه وزارت ورزش و جوانان به دختران ورزشکار تصریح کرد: بعد از بازی‌های آسیایی نگاه و زمینه برای حضور بانوان در ورزش بهتر شده است. مسیر ورزش بانوان تغییر کرده که این اندیشه و تفکر مناسب است. در بحث کارشناسی نیز ما رشته‌ها را بررسی ‌کرده‌ایم و هدف ما این است که از تمام فرصت‌های که دختران ایران می‌توانند برای کسب مدال از آنها استفاده کنند بهره ببریم. ما در چند رشته فعالیت داریم که اگر این فعالیت‌ها گسترده‌تر شود مطمئنا مدال‌های بیشتری را کسب خواهیم کرد.

شهریان ادامه داد: ان‌شاءالله برای چهار سال آینده همه فرصت‌ها را شناسایی می‌کنیم و با فعالیت‌های گسترده چشم انداز مطلوب برای ورزش بانوان ایجاد خواهیم کرد. دختران ما انگیزه بسیار زیادی دارند. اگر بستر مهیا باشد و از آنها حمایت کنیم نتایج بهتری می‌گیرند . مطمئن باشید اگر شرایطی برابر با آقایان داشته باشند در کسب مدال چیزی کم نخواهند داشت.


کد مطلب: 390978

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/390978/قسمتی-سکوها-زنان-اختصاص-می-دهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com