جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱

یک مقام دولتی با 7 درصد آرا، نماینده مدیران مسئول شد

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 390789
در حالی که وزیر ارشاد آمار مدیران مسئول در رسانه‌ها را ۳ تا ۴ هزار نفر اعلام کرده بود امروز حسین انتظامی با ۳۰۵ رأی به عنوان نماینده ۷ درصد مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.
یک مقام دولتی با 7 درصد آرا، نماینده مدیران مسئول شد
به گزارش جهان به نقل از فارس، انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۳ تا حال حاضر در محل تالار وحدت برگزار شد که به علت حضور اندک اعضایی که قادر به ارائه رأی بودند زمان رأی گیری تا ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز تمدید شد.

در نهایت حسین انتظامی با ۳۰۵ رأِی به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد که با وجود ۳ تا ۴ هزار نشریه در کشور، وی به عنوان نماینده ۷ درصد از مدیران مسئول در پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به طور کلی ۳۱۹ نفر در رأی گیری انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات مشارکت کردند که از مجموع این آراء ۱۰ رأِی مخدوش اعلام شد.

در این دوره از انتخابات، «شهلا آکوی محصل»، ۲ رأی، «مهدی حلاجیان»، یک رأی و «ابوالحسن میری» نیز یک رأی را به خود اختصاص دادند.

علی جنتی، وزیر ارشاد ۱۲ شهریور امسال آمار نشریات کشور را اعلام کرد و گفت: مجموعاً بیش از ۶ هزار نشریه در کشور مجوز دارند البته همه اینها فعال نیستند ما ۳ تا ۴ هزار نشریه فعال در استان‌های مختلف داریم.

در این دوره از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، ۹ نامزد انصراف دادند که اسامی آنها به این ترتیب است: سید نظام‌الدین موسوی، جواد انصاری، سید فرید پیمان، امید حلالی زاده، محمد مهدی دانی، مجید قلی‌زاده، مصطفی کواکبیان، سید اصغر ملاسعیدی، مسعود منصوری و محمد مهاجری.

بعضی از نامزدها دلیل انصراف خود را «عرصه رقابتی نابرابر بین مجری و نماینده دولت با سایر نامزدها اعلام کرده‌اند که در نهایت، پیشاپیش نتیجه آن، روشن و آشکار بوده است.»

حسن کامران، نماینده قوه مقننه در هیأت نظارت بر مطبوعات نیز امروز در این جلسه از حضور بسیار اندک اعضا برای شرکت در انتخابات انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در انتخابات سال گذشته نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات، ۵۱۳ نفر مشارکت کردند که حسین انتظامی در آن دوره، با ۳۲۲ رأی انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صمد از تبریز
غصه نداره که نمایندگان مجلس هم حداکثر 10 درصد آرا را کسب کرده اند