پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
زمانی:

شنبه آخرین مهلت استقلال و پرسپولیس

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 390564
رئیس کارگروه خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با بیان این‌که شنبه آینده آخرین جلسه برای گزارش‌های مالی نهایی این دو باشگاه برگزار می‌شود، گفت: ۲۴ آبان آخرین مهلت مشخص کردن وضعیت صورت‌حساب‌های مالی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای ارائه به سازمان بازرسی است.
به گزارش جهان ، حسن زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جلسه با سازمان خصوصی سازی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: پیش از تعطیلات تاسوعا و عاشورا در سازمان خصوصی سازی جلسه‌ای برگزار و مقرر شد تا تاریخ ۲۴ آبان ماه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تمام وضعیت حساب‌های خود را برای ارائه به سازمان حسابرسی و بازرس قانونی اعلام کنند.

رئیس کارگروه خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، تأکید کرد: بنابراین در تاریخ گفته شده آخرین وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد که شرکای مالی و لیست اموال و دارایی‌هایشان را به سازمان حسابرسی و بازرس قانونی که از طرف مجمع انتخاب شده ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در واقع سازمان حسابرسی هم در آن جلسه اعلام می‌کند که تا چه تاریخی آخرین گزارش مالی این دو باشگاه ارائه شده و سازمان خصوصی سازی برای ورود به مزایده می‌تواند قیمت‌گذاری کند.

زمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باشگاه استقلال صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۹۲ خود را تهیه کرده و گزارش حسابرسی آن آماده است اما در این زمینه پرسپولیس گزارش مالی خود را که منتهی به سال ۹۲ باشد آماده نکرده و تا هفته آینده این گزارش باید آماده باشد.

رئیس کارگروه خصوصی سازی و واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: بر اساس گزارش‌هایی که ارائه می‌شود باید دو باشگاه کاملا وضعیت حساب‌ها را تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۳ مشخص کرده و به حسابرس تحویل دهند و در صورت نهایی شدن دست سازمان خصوصی سازی برای قیمت‌گذاری باز می‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد سازمان خصوصی سازی اعلام کرده تا پایان آذرماه این کار را انجام می‌دهد اما از نظر ما اگر این کار تا پایان سال هم انجام شود، آن تکلیف قانونی که مجلس مشخص کرده عملیاتی خواهد شد.

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای هواداران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کسی که در آینده خریدار این دو باشگاه باشد می‌تواند از جنبه‌های مختلف روی هواداران برای درآمدزایی حساب کند.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به نهایی شدن قیمت خریداران هم مشخص خواهند شد و اقدامات قانونی انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *