پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سهم‌خیرین درساخت مدارس‌تهران چقدراست؟

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 390466
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به پروژه‌های آموزشی در دست اجرای استان تهران، گفت: اکنون ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام آموزشی در تهران وجود دارد.
به گزارش جهان؛ داریوش ورناصری، مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پروژه‌های آموزشی در دست اجرای تهران، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۲۵۰ پروژه آموزشی در استان تهران در دست اجرا داریم که به صورت نیمه تمام هستند.

وی افزود: مهر امسال ۱۰۶ پروژه به آموزش و پرورش تحویل شد که در قالب ۱۲۰۰ کلاس درس و ۱۷۲ هزار متر مربع زیر بنا بود.

ورناصری در پاسخ به این پرسش که «پروژه‌های در دست اجرا چه زمانی به پایان خواهد رسید؟»، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌هایی برای تحویل این پروژه‌ها داریم که بخش عمده آنها در مهر ۹۴ تحویل می‌شود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران به فضاهای آموزشی که توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است اشاره و تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد فضاهای ساخته شده و تحویل شده به آموزش و پرورش آنهایی هستند که خیرین مدرسه ساز یا ساخته‌اند و یا در آنها مشارکت داشته‌اند.

وی در خصوص بیشترین مشکلات فضاهای آموزشی در استان تهران، گفت: بیشترین مشکلات فضاهای آموزشی مربوط به بافت‌های فرسوده تهران و سایت‌های مسکن مهر است؛ بافت‌های فرسوده در تهران پراکنده است اما مرکز و جنوب تهران بیشترین فرسودگی را دارند و زمین کمتری برای مدرسه دارند.

ورناصری افزود: اگر برای منطقه ۲۲ تهران که دارای ساختمان‌های نوساز انبوه است، فکری نشود با مشکل مواجه می‌شویم اما امسال مشکل خاصی نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *