جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تغییرات‌کنگره؛ بی‌تأثیر در زیاده‌خواهی‌ آمریکا

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 390023
عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: هر موضوع جدیدی بخواهد از سوی طرف مقابل در دستور کار مذاکرات قرار بگیرد، باید ابتدائا از سوی تیم مذاکره‌کننده به مقامات بالاتر منتقل گردد، تا در مذاکره درباره آن تصمیم‌گیری شود.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر مذاکره در مورد حقوق بشر در ایران در جریان مذاکرات آتی ایران و ۱+۵ در عمان گفت: همانطور که قبلاً نیز رسماً نظام اعلام کرده در این مذاکرات صرفاً بر روی مسئله هسته‌ای صحبت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها معمولا در اثر زیاده‌خواهی‌ها دوست دارند مسائل را به هم گره بزنند و مسائل مختلف را مطرح کنند، اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده ما باید هوشیار بوده و نگذارد که مسئله دیگری به غیر از بحث هسته‌ای در این مذاکرات پیش کشیده شود.

کوثری با تأکید بر اینکه هر موضوع جدیدی بخواهد از سوی طرف مقابل در دستور کار مذاکرات قرار بگیرد، باید ابتدائا از سوی تیم مذاکره‌کننده به مقامات بالاتر منتقل شود، گفت: این مقامات عالی نظام هستند که تصمیم می‌گیرند موضوع دیگری نیز مورد مذاکره با ۱+۵ قرار بگیرد یا نه؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار نسبت به هر گونه واهمه یافتن نسبت به تغییر ترکیب نمایندگان مجالس آمریکا خاطرنشان کرد: در سیاست‌های کلی آمریکا هیچ گاه تغییرات کلی با جابه‌جایی احزاب در قدرت صورت نمی‌گیرد و آنها همواره زیاده‌خواهی خود را حفظ خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *