پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۵

دیدار اعضای فرقه" عرفان حلقه" با ستوده

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 389988
روز چهارشنبه تعدادی از اعضای فرقه ضاله عرفان حلقه با نسرین ستوده دیدار کردند.
دیدار اعضای فرقه" عرفان حلقه" با ستوده
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، این افراد که حدود ۵۰ نفر بودند، روز گذشته با نسرین ستوده از متهمین فتنه ۸۸ و حوادث پس از آن، دیدار کرده و به بحث و گفت وگو نشستند.

گذشته و سابقه نسرین ستوده و عرفان حلقه بر همگان روشن است و به نظر این دیدار ثمری جز ایجاد فتنه و وارد کردن ضربه به نظام چیزدیگری را در پی نخواهد داشت و امید است مسئولان مربوطه ضمن رصد هرچه بیشتر این دیدارها جلوی اقداماتی از این دست که از سوی مغرضین برگزار می شود را بگیرند.

همه چیز درباره اصول عرفان حلقه

یکی از اصول عرفان کیهانی یا حلقه جواز عدم اعتقاد به هیچ دین و مکتبی است، یعنی فرد صرف نظر از هرگونه اعتقاد حتی عدم اعتقاد و ایمان به خدای واحد می تواند از شبکه شعور الهی استفاده کند. این اصل که بارها در کتاب انسان از منظر دیگر رئیس فرقه عرفان کیهانی آورده شده است برای جذب جوانان و افراد دین گریز است؛ به عبارت روشنتر این راه میانبری است که فرد حتی بدون انجام واجبات به وصال خدای می رساند و او را از لطف خدا سرشار می کند امّا این خدای عرفان کیهانی نه آن خدای است که ما می پرستیم بلکه خدایی است که نه محرم نا محرم دارد، نه ایمان به امام و پیامبر و نه دین و مذهب.

در واقع میانبر آقای محمدعلی طاهری میانبری است بسوی پرتگاه مرگ، مرگ معنوی که به مخاطبش یقین می رساند که وجوب واجبات برای هزاره حاضر قدیمی است و کهنه پس مخاطبش را ناگزیر می سازد تا با درک این مطلب برای خود واجبات دیگری را مانند شفای دیگر مریضان، نشستن چندین ساعته به صورت ریلکسیشن، قرار گرفتن در هرم جمع مرید و... را برای خود واجب کند مهمترین اشکال و انحراف این فرقه مبارزه آرام و اصطلاحا زیر پوستی با دین و اعتقادات مردم است.

غیر وحیانی دانستن قران، اهانت به رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله با عنوان تناقض گویی، غیر معصوم خواندن ائمه اطهار صلوات الله علیهم، شرک دانستن زیارت قبور ائمه اطهار، تمسخر رجعت و مهدویت، تمجید از شیطان رجیم و موحد خواندن این ملعون، ادعای خروج جن از درون مردم، ترویج زیرکانه تناسخ، نفی برخی از مسلمات مانند ادعای وجود نداشتن حضرت عزرائیل، لمس و تماس غیر شرعی با بدن زنان نامحرم به بهانه درمان عرفانی و ده ها انحراف دیگر.

همچنین فرقه حلقه، ابزاری است برای براندازی نرم جمهوری اسلامی. حمایت همه‌جانبه غربی‌ها از محمدعلی طاهری و سفرهای او به کشورهای اروپایی و برگزاری جلسات مختلف مسئله ای است که یک فرد معمولی نمی‌تواند آنها را انجام دهد. شیوه کار غربی‌ها در ایران جزیره جزیره‌ای است. در ایران کار می‌کنند بعد یک فرد را لیدر قرار می‌دهند تا بتوانند جنگ فرقه‌ای در کشور ایجاد کنند. سپس این افراد که عموماً سوابق نامعلومی دارند در یک دوره وارد کار می‌شوند. سابقه طاهری و همسرش به چریک‌های فدایی برمی گردد. بعد خبری از او نبود. خودش می‌گوید در ترکیه درس می‌خوانده است ولی وقتی بررسی می‌شود می‌بینیم که این سال تحصیلی وی با سال تأسیس دانشگاه هماهنگ نیست. کار این فرقه‌ها مبارزه با آموزه‌های دینی است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000389/nf00389988-1.jpg

طاهری به صورت عمد اول قرآن را زیر سؤال می‌برد اعتقاد دارد قرآن ناقص است و نوشته پیامبر است بعد با اعضاء شبکه که هرمی است طرح می‌کنند که باید ناقص بودن قرآن را در جامعه بشناسانیم تا بتوانیم حرف‌های خود را اثبات کنیم. مرحله بعدی زیر سؤال بردن ائمه است، چون ستون تشیّع است؛ لذا سعی می‌کند آن را بکوبد در سخنانش زیارت ائمه را شرک می‌داند. زیارت قبور را کثرت‌گرایی می‌داند. مهدویت را می‌کوبد. امام زمان(عج) را مسخره می‌کند و می‌گوید منجی، عقل است. بعد جایگزین برای عقل می‌گذارد که جایگزین، خودش است.

فرقه حلقه به دنبال تخریب چهارچوب‌های اصلی دین ماست. کسانی که وارد این فرقه شدند بی‌موالات شدند. دختران مذهبی که وارد این فرقه‌ها شدند الان حجاب ندارند. برخی از بچه ‌مذهبی‌ها که از شاگردان برخی عرفا بوده‌اند وقتی وارداین فرقه شدند کم‌کم منحرف شدند. اندیشه‌های طاهری اندیشه‌های التقاطی برگرفته از مسیحیت است. مطلب دیگر اینکه این فرقه‌ چارچوب مشخصی ندارد. چارچوب طاهری است و تنها جاذبه آن به دروغ مسئله "شفاء" است. البته مسئله خارج کردن جن از کالبد بدن که متأسفانه در سراسر کشور نیز رایج شده، از دیگر جاذبه های این فرقه است.

همه چیز درباره نسرین ستوده

نسرین ستوده لنگرودی در سال ۱۳۴۲ در تهران متولد شد. وی بنا به قول خودش در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده و با این حال که تظاهر به کشف حجاب کرده، خود را فردی مذهبی می‌داند. پدر و مادر وی ۶ کلاس بیشتر سواد نداشتند و صاحب ۴ فرزند(دو دخترو دو پسر) بودند. مادرش خانه‌دار و پدرش کاسب بود. بنا به گفته ستوده مادرش به شدت به اعتقادات مذهبی پایبند بوده ولی فرزندانش را همیشه آزاد می‌گذاشته است و پدرش نیز به شدت تمایلات مردسالارانه داشته و حتی زمانی که خواهر وی به دنیا می‌آید مادرش را مورد عتاب قرار می‌دهد.

پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۷۰ از آن‌جا که در دانشگاه جذب گروهک ملی مذهبی شده بود، به نشریه «دریچه گفت و گو» به مدیر مسئولی کیوان صمیمی می‌رود و در آن‌جا به عضویت هیئت تحریریه در می‌آید.

وی در این نشریه مسئولیت سرویس اجتماعی را برعهده داشت. او نقطه اشتراک کارکنان این نشریه را در اپوزوسیون بودنشان می‌داند. این نشریه که مروج دیدگاه‌های سوسیال دموکرات‌ها بود پس از ۶ شماره به دلیل تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عمومی توقیف می‌شود. ستوده در سرویس اجتماعی این نشریه تلاش می‌کرد تا گفتمان هویت ملی و باستان‌گرایی را به جای هویت دینی و اسلامی بنشاند، در همین راستا به سراغ حبیب‌الله پیمان، حسین بشیریه و مهدی بازرگان رفت تا در قالب مصاحبه، ضمن انتشار افکار منحرف و التقاطی آن‌ها مقاصد شوم خودش را پیش ببرد.

در همان سال در نشریه «دریچه گفت و گو» مجموعه مقالات و مصاحبه‌هایی را از عناصر ضد انقلابی چون شیرین عبادی(مجیزگوی شاه خائن و وکیل مدافع بهائیان، همجنس بازان و تروریست‌ها) و مهرانگیز کار(جاسوس سازمان سیا و همسر سیامک پورزند) برای ۸ مارس به اصطلاح روز زن آماده کرده بود که با مخالفت کیوان صمیمی مواجه شد و در نشریه به چاپ نرسید. وی بعدها در این خصوص گفت که دلیل مخالفت صمیمی با انتشار آن مطلب، عدم اعتقاد صمیمی به حقوق زنان بوده است.

پس از این شکست وی به فکر این افتاد تا برای حقوق خودش فعالیت بکند، به دلیل همین فعالیت‌هایش مورد تمسخر هم‌فکرانش و حتی زنان نیز قرار گرفت.نسرین ستوده در نشریه «دریچه گفت و گو» با رضا خندان آشنا می‌شود و در سال ۱۳۷۳ با وی که گرایشات چپ داشت ازدواج می‌کند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000389/nf00389988-2.jpg
نرگس محمدی-نسرین ستوده-منصوره شجاعی-عبدالفتاح سلطانی- سالگرد تاسیس کمپین شوم گسترش فحشا

در سال ۱۳۷۴ در آزمون کانون وکلا شرکت می‌کند اما به دلیل اقداماتی که علیه امنیت ملی کرده بود اجازه دریافت پروانه وکالت را به وی نمی‌دادند تا اینکه در سال ۱۳۸۲ با حمایت دولت لیبرال و تساهل‌گرای خاتمی و با تلاشی که فریده غیرت(وکیل عناصر ضد انقلاب) می‌کند وی موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شود. پس از دریافت پروانه وکالت اولین پرونده ضد امنیتی را که بر عهده گرفت پرونده رویا طلوعی بود.

در دوره دوم خرداد نیز وی مقاله‌نویس روزنامه‌های زنجیره‌ای بود. اولین مقاله‌اش در روزنامه جامعه(به مدیر مسئولی حمیدرضا جلایی‌پور) با موضوع مجرمین امنیتی چاپ شد. سپس در روزنامه‌های دیگری چون، توس(به مدیر مسئولی محمدصادق جوادی‌حصار و سردبیری ماشاالله شمس‌الواعظین) و صبح امروز(به مدیر مسئولی سعید حجاریان) مقالاتی به نام زنان ولی به کام ضد انقلاب به چاپ رساند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000389/nf00389988-3.jpg
۲۶ اسفند ۸۶ به اصطلاح روز زن

در زمان قتل‌های زنجیره‌ای وی به لطف عنوان حقوقی اش اقدام به جوسازی علیه نظام اسلامی می‌کرد. وی همچنین در این دوران دست به تهیه جزوه‌ای با موضوع مجرمین سیاسی-بخوانید مجرمین امنیتی- زد تا از این طریق راه فراری برای همپالگی‌هایش که پس از فرو نشستن غبار فتنه یکی یکی به جرم ضربه زدن به اصلی‌ترین نهاد ایجاد امنیت کشور به دست قانون سپرده می‌شدند، پیدا کند.


رضا خندان و نسرین ستوده در مراسم تشییع جنازه فروهرها

ستوده در سال ۱۳۸۲ پس از دریافت پروانه وکالت بلافاصله به گروهک شیرین عبادی موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر(کانونی که برای دفاع از جاسوسان و تروریست‌ها تشکیل شد) پیوست و به فعالیت‌های رایگان حقوق بشری و پذیرفتن وکالت محکومان امنیتی پرداخت. او مبالغی را که توسط محکومان امنیتی به وی داده می‌شد رد می‌کرد اما وجوه رسیده از سوی سرویس‌های جاسوسی و تروریستی را با ولع قبول می‌کرد.

ستوده تنها به وکالت جاسوسان و تروریست‌ها رضایت نمی‌داد بلکه ضمن مصاحبه با رسانه‌های رسمی سازمان‌های جاسوسی استکبار اقدام به ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی می‌کرد.

وی در سال ۱۳۸۵ به بهانه دفاع حقوقی به کمپین یک میلیون امضاء – بخوانید کمپین گسترش فحشا- می‌پیوندد. او که خود را یکی از پرچمداران مبارزه برای به اصطلاح احقاق حقوق زنان می‌داند با نقل خاطره‌ای از جلسه هم‌قطاران ملی مذهبی‌اش که او و کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند را اسب سرکش خطاب کرده است، خودش را یک مبارز مقاوم معرفی می‌کند.

سالگرد کمپین شوم گسترش فحشا در رشت

ستوده با این‌که فعالیت‌های فمینیستی اش را با همکاری نوشین احمدی خراسانی که در نشریه «دریچه گفت و گو» باهم آشنا شده بودند شروع کرد، اما معتقد است که شیرین عبادی پرچمدار این حرکت است و او اولین کسی است که بحث به اصطلاح حقوق زنان را به مطبوعات کشاند. ستوده درحالی دم از اعتقادش به اسلام می‌زد که به قول خودش در دوران دانشجویی با خواندن قانون جزا آتش می‌گرفته است. این درحالی است که قانون جزای جمهوری اسلامی برگرفته از قرآن و روایات اهل‌بیت(ع) می‌باشد.

وی مدتی نیز به انجمن حمایت از حقوق کودکان پیوست و در آن‌جا به مدت دوسال عضو هیئت مدیره این انجمن بوده است. این انجمن درپوشش به اصطلاح حمایت از حقوق کودکان با آموزشی که به آن‌ها می‌دهد آن‌ها را به سربازان جنگ نرم دشمن تبدیل می‌کند.

نرگس محمدی-نوشین احمدی‌خراسانی-نسرین ستوده- نشست درباره نقش زنان در فتنه ۸۸ در سایت ضد انقلابی مدرسه فمینیستی

نسرین ستوده در سال ۱۳۸۶ به شورای ملی صلح که توسط همفکران ملی مذهبی‌اش، در زمان پیروزی‌، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تهدیدهای تو خالی و تحریم‌های بی‌اثر و با هدف منحرف کردن اذهان مردم و شکستن سد آهنین آنان تشکیل شده بود، می‌پیوندد.

در سال ۱۳۸۷ نیز به پاس خوش خدمتی‌هایی که به اربابان آمریکایی‌اش کرده بود مورد تفقد آن‌ها قرار گرفت. آمریکایی‌ها تصمیم گرفته‌ بودند این‌بار مزد وی را در پوشش جایزه حقوق بشر به وی اهدا بکنند. در روز ۲۰ آذر این جایزه در شهر میرانو ایتالیا به وی اهدا گردید.

پس از شروع فتنه و دستگیری عناصر ضد انقلاب، مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین و تروریست‌هایی چون آرش رحمانی‌پور(عضو گروهک تروریستی تندر) و زهرا بهرامی(عضو گروهک تروریستی تندر) وی به سرعت با خطی که از خارج از کشور توسط شیرین عبادی می‌گیرد، وکالت این تروریست‌ها و ضد انقلاب‌هایی که امنیت مردم را به خطر انداخته بودند برعهده می‌گیرد.

نسرین ستوده پس از اینکه به دست قانون سپرده شد

گفتنی است که برخی از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین پس از دستگیری به این مطلب اعتراف کرده‌اند که ستوده در پوشش کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی آموزش‌های فرار و فریب از دست ماموران قضایی و امنیتی را به آن‌ها می‌داده است.

ستوده ضمن قبول وکالت محکومان امنیتی در اغتشاشات و آشوب‌های سال ۸۸ حضور و نقش فعالی داشت. وی یکی از اعضای گروه مادران عزادار پارک لاله بود .

نسرین ستوده در تجمع مادران به اصطلاح عزادار پارک لاله

گفت و گوی نسرین ستوده و زهرا رهنورد در ۱۸ اسفند ۸۸ به اصطلاح روز زن

پس از دستگیری وی تمامی عناصر ضد انقلاب از زهرا رهنورد فتنه‌گر گرفته تا شبکه‌های وابسته به سازمان‌های جاسوسی استکبار و از سازمان عفو بین‌الملل(وابسته جورج سوروس) تا فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر به دبیری عبدالکریم لاهیجی (از اعضای سابق شورای ملی مقاومت و عامل ساواک ستم‌شاهی) و از سلطنت‌طلب‌ها تا گروهک تروریستی منافقین برای او سینه چاک کردند.

نسرین ستوده در تجمع غیرقانونی به اصطلاح روز زن ۱۸ اسفند ۸۸

وی بارها در زندان تلاش کرده تا خوراک لازم را برای جنگ روانی و فشار بیشتر به جمهوری اسلامی تهیه کند و توسط همسرش به بیرون زندان انتقال دهد. وی در حالی از ممنوعیت ملاقات با مادرش سخن به زبان می‌آورد که مادر وی به دلیل بیماری آلزایمر و ناتوانی امکان ملاقات را از دست می‌دهد و تاکنون هیچ منعی برای ملاقات با مادرش ندارد. او برای این‌که جنگ روانی بیشتری را علیه نظام ترتیب دهد حتی حاضر نیست با فرزندانش دیدار بکند که این بی‌مهری وی به فرزندانش به شدت مورد انتقاد دوستان زندانیش قرار گرفته است. جالب آن‌جاست که او به دلیل فشارها و شرایط نامساعد زندان دست به اعتصاب غذا زده در حالی که امکان تماس تلفنی برای وی مهیا بوده و حتی در یک دیدار به حدی کارکنان زندان به وی آسان گرفته‌اند که دخترش با موبایل از او فیلم گرفته و توسط همسرش رضا خندان برای رسانه‌های بیگانه فرستاده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
این خانومنهای به اصلاح نگران وطن چرا همش پول از غربیها میگیرن ؟چرا همش با شبکه های جاسوسی غربی ارتباط میگیرن ؟ واقعا اگه مستقل هستن چرا اویزون اونوریها هستن ؟ واقعا فکر میکنن مردم ما اینقدر هالو هستن متوجه جیره خوار اجنبی بودنشون نمیشن ؟ ادم از خودش خجالت میکشه بگه اینا ایرانی هستن اخه ایرانی واقعی وطنفروشی نمیکنه مزدور اجنبی نیستش . اینا جاسوسهای غربی هستن نه ایرانی
جالب اینکه اکثرا زن هستند
United Kingdom
جمهوری اسلامی ایران کشور ازاد نیست!

دلیل میخای فعالیت خانم ستوده... فعالیت اون یارو نوریزاد... فعالیت سران فتنه...!
شما اجازه میدی یکی تو خونت موش بدوونه؟
تو کدوم کشوری اجازه مقابله با اعتقادات و سیاستهاش داده میشه؟
یکم عاقلانه فک کنید
کشور آزاد ینی اینکه بزاری هر کسی هر غلطی دلش خواست بکنه؟
اژدر
دروغ که حناق نیست
Iran, Islamic Republic of
یک چیز برام روشن شده واینکه این خانم بشدت عقده روانی داره . حالا از چی و کی این عقده روانی بهش وارد شده من بی خبرم.سعی میکنه که خودشو ادم مهمی نشون بده .اینکارایی که میکنه بهش ارامش میده.در واقع اذیت دیگران مایع تسلی اون عقده ایه که داره . بنظرم باید یک روانشناس ماهر اونو ببینه و درمانش کنه. بعضی از کسانی که با این خانم کار میکردن و حالا تو غرب پناهنده شدن هم از همین عقده های روانی رنج میبردن.یکی از اونها که اسمش یادم نیست ولی خانم چاقی بوده تو مصاحبه با صدای امریکا گفته من تو ایران به خاطر چاق بودنم تحقیر شدم به خاطر نوع رفتار و پوششم بهم با نگاه تمسخر نگاه شده و این باعث شده که من اینی بشم که الان هستم.من الان تو امریکا هرچی بخوام می پوشم و کسی بخاطر نوع لباسم بهم نمی خنده.یا بخاطر چاق بودنم بهم متلک نمیگه.
واضحه که امریکاییها تو پوشیدن لباسهای عجیب و نا بهنجار ؛ ید طولانی دارن و دیدن ادمهای خیلی چاق براشون عادیه .
بهر حال بیشتر این افرادی که مشکل ساز میشن داری نوعی عقده روانی هستند.
مشکل جنبش اصلاحات اینه که سرنوشت خودش را با اینجور آدمها گره میزنه و برای ازادی این نسرین ستوده از هولوفدونی کمپین راه میندازه!
Iran, Islamic Republic of
ای خدا خیرتون بده
بابا چرا اینا رو بزرگ میکنید؟
کی به اینا توجه داره
اونایی که به این حلقه های میپوندند، اهل دین و مذهبی نیستند حال اگه این حلقه ها باشند بهشون میپوندند اگه نباشند هم که به هیئات مذهبی ما نمی پیوندند
سیلی خورده ازدیویدکامرون
الاغ ترین انسان های روی کره زمین کسانی هستند که فریب این حلقه های انحرافی را بخورند
ناشناس
خسته نمیشید از نوشتن این چرندیات
احسنت
افشاگری فوق العاده ای بود
چرابااینکه علنا علیه انقلاب موضع گرفته؛بازهم ازادانه حرفهاوکارهایش راانجام میدهد؟احتمال جریان سازی وجودندارد؟شکل گزارش دهی هم بامیزان عناداوعلیه اسلام وانقلاب هم خوانی ندارد!
United Kingdom
عجب سابقه درخشانی!
ممنون بابت اطلاع رسانی
United Kingdom
از یوم الله 9 دی تا یوم الله 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری کنید
یحیی
این گستاخیها نه عرفان بلکه گمراهی وفساد وضلالت است یک مشت احمق راهم دورخود جمع کردند.