جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس بازی برده را مساوی کرد

پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 389970
تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دو بر دو مقابل گسترش فولاد تبریز متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس ایران از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز بود که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

محسن بنگر (۸) و مهدی طارمی (۲۹) برای پرسپولیس گلزنی کردند و مگنو باتیستا (۳۸) و میلاد جهانی (۷۲) گلهای گسترش فولاد را به ثمر رساندند.

پرسپولیس با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت. گسترش فولاد تبریز هم با ۱۲ امتیاز چهاردهم است.

در آغاز بازی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند، اما پرسپولیسی‌ها توانستند روی کرنری که در دقیقه‌ هشت به دست آمده بود به گل برسند. هادی نوروزی، توپ را روی دروازه ارسال کرد و محسن بنگر با یک ضربه سر گل قرمزپوشان را به ثمر رساند.

در ادامه نیز پرسپولیسی‌ها سعی می‌کردند از جناحین حملاتی را روی گسترش فولاد ترتیب دهند، اما فرصت گل خوبی به دست نمی‌آوردند.

در دقیقه‌ ۲۳ علیرضا نورمحمدی پشت محوطه جریمه پرسپولیس روی میلاد جهانی مرتکب خطا شد و داور مسابقه یک ضربه آزاد به نفع گسترش فولاد اعلام کرد که ضربه جابر انصاری را سوشا مکانی به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه‌ ۲۷ بازی امید عالیشاه پشت محوطه جریمه گسترش فولاد تبریز صاحب یک فرصت شوت زنی شد اما ضربه او را رودریگو لوپز به زیبایی مهار کرد.

مهدی طارمی در دقیقه‌ ۲۹ بازی روی پاسی که برایش ارسال شد با رودریگو لوپز تک به تک شد و با ضربه چیپ دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در دقیقه‌ ۳۸ رضا حقیقی درون محوطه جریمه پرسپولیس روی مهاجم گسترش فولاد مرتکب خطا شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. سپس مگنو باتیستا تک گل گسترش فولاد را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی نیمه نخست نیز اتفاق خاصی بر روی دروازه دو تیم نیافتاد تا این نیمه با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان برسد.

نیمه دوم:

هادی نوروزی در دقیقه‌ ۵۵ درون محوطه جریمه صاحب یک فرصت شوت زنی شد که ضربه پای راست او با اختلاف کمی از زمین بیرون رفت.

در دقیقه ۵۷ و پس از تعویض رضا حقیقی، او به جای نشستن بر روی نیمکت به رختکن رفت و پس از دقایقی به روی نیمکت بازگشت.

در ادامه در دقیقه‌ ۵۸ هادی نوروزی پاس زیبایی را برای عالیشاه مهیا کرد، اما امید علیشاه که در درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

در دقیقه‌ ۶۶ بازی پیام صادقیان با پاس زیبایی، محمد نوری را در درون محوطه صاحب توپ کرد، اما ضربه محمد نوری با اختلاف کمی از درون دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه‌ ۶۸ پیام صادقیان در محوطه جریمه گسترش فولاد یک فرصت شوت زنی به دست آورد اما ضربه پای راست او با اختلاف کمی از دروازه بیرون رفت.

حملات پرسپولیس ادامه داشت تا این که در دقیقه‌ ۷۲ روی ضد حمله میلاد جهانی حرکت زیبایی از سمت چپ آغاز کرد و با وارد شدن به محوطه جریمه پرسپولیس گل دوم گسترش فولاد را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی گسترشی‌ها حملات پرسپولیس ادامه داشت تا این که در دقیقه‌ ۸۷ محمود خمیسی روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد، اما مایکل اومانا نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه پنالتی او به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.

پس از اعتراض‌های مکرر حسین عبدی به داوری، داور بازی او را اخراج کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *