جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

تجدید بیعت نیروهای مسلح قم با رهبری

پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 389962
نیروهای مسلح استان قم، همزمان با سومین روز از شهادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهادت ابراز کردند.
به گزارش جهان از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، نیروهای مسلح استان قم شامل یگان‌های سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش در قالب هیئت عزاداری عاشقان ثارالله(ع) با تجمع در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه(س) و عرض تسلیت به ایشان با حرکت به سمت دفتر مقام معظم رهبری و حضور در حسینیه امام خمینی(ره) به عزاداری پرداختند.

در طول مسیر دسته عزاداری نیروهای مسلح که همزمان با سومین روز از شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و سالروز شهادت زین‌العابدین(ع) صورت گرفت، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به روضه و مرثیه‌خوانی پرداختند و گروه موزیک سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) نیز با مارش مذهبی دسته را همراهی می‌کرد.

دسته نیروهای مسلح همراه با سینه‌زنی مسیر حرم مطهر، خیابان ارم و شهدا به سمت دفتر مقام معظم رهبری طی مسیر کرده و سپس در این مکان تجمع کردند.

گفتنی است در این دسته عزاداری سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سردار سیدی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع)، حجت‌الاسلام طیبی‌فر فرمانده تیپ مستقل ۸۳ تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع) و همچنین مسئولان رده‌های نیروی انتظامی و ارتش مستقر در استان قم نیز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *