کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام پناهیان در تجمع بزرگ ۱۳ آبان:

به تیم‌مذاکره حقوق‌مضاعف داده‌شود چون با وحشی‌ها در حال مذاکره‌اند/این گفتگو اتمام حجت است

13 آبان 1393 ساعت 12:34

استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: اگر دشمن به ما فشار می آورد به دلیل این است که به بعضی از انسان های ضعیف سیاسی در کشور چشم دوخته است و اگر این افراد نابود شوند استکبار مقابل ما زانو خواهد زد.


به گزارش جهان، حجت الاسلام پناهیان استاد برجسته حوزه و دانشگاه در تجمع عزاداران امام حسین (ع) به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز عاشورا که مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در حال برگزاری است اظهار داشت: این انقلاب با تظاهرات تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ ضربه نهایی را به استکبار زد و با عزاداری امام حسین (ع) شکل گرفت وبه اوج رسید.

وی افزود: زمانی که در گذشته دسته های عزاداری مرگ بر شمر و یزید می گفتند با تعبیری بود که گویی آنها یزید زمان خود را شناخته اند.

مشاور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: این مردم هوشیار هستند و هیچ گاه یزید و حسین زمان را فراموش نمی کنند.

حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد: عاشورای امسال از هرسال استکبارستیزانه تر و استکبارستیزی امسال عاشورایی تر است.

وی تصریح کرد: امروز عاشورایی است که اگر ۱۳ آبان نبود باید در نوحه ها مرگ بر استکبار و مرگ بر امریکا می گفتیم چرا که استکبار فهمیده است باید به شیوه شمر جلوی ما بگیرد و سر از مومنین منطقه جدا کند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در دانشگاه ها با تأکید بر اینکه استکبار در حال نابودی است گفت: به عنوان خادم کوچک مکتب حسین به دولتمردان می گویم وقتی اباعبدالله (ع) به عمرسعد گفتگو می کرد از موضع قدرت و عزت بود و هیچ انکساری در چهره حسین (ع) دیده نمی شد.

وی افزود: مبادا دستگاه دیپلماسی و دولت با دولت خبیث و ضعیفی همچون امریکا ضعیف برخورد کند.

حجت الاسلام پناهیان خطاب به دولتمردان اظهار داشت: وظیفه عاشورایتان است تا از امام حسین(ع) یاد بگیرید و حتی در روابط دیپلماسی با امریکا که خون شهدای منطقه از دندان های خونخوارشان می چکد دست ندهید.

مشاور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ابراز داشت: باید به وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده مان حقوق مضاعف داده شود چرا که با وحشی هایی در حال مذاکره هستند که اگر با آدم ها در مذاکره بودند به این حقوق مضاعف نیاز نبود وحشی هایی که اگر بر سر عقل نیایند به دست خودمان نابودشان می کنیم.

وی گفت: من از شما مردم سوال دارم آیا قیام اباعبدالله (ع) قیام غیر عقلانی بود؟ آیا قیام ایشان احساساتی بود؟ که برخی یاوه گویان بگویند پس از عاشورا ائمه با محاسبه عقلانی رفتار کردند آیا حسین عقلانی رفتار نکرده است.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: آیا برای حسین راه دیگری جز انتخاب شهادت گذاشته بودند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه افزود: پاسخ عقلانی حسین (ع) به دخترش این بود که گفت اگر دشمن می گذاشت ما نمی جنگیدیم و معنای عشق این نیست که برخی نفهم ها تعبیر می کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولتمردان نباید به توهین کنندگان ملت و امام حسین (ع) امان بدهند گفت: عقل به ما می گوید که باید مقابل استکبار بایستیم و اگر رفتار ضعیف برخی افراد سیاسی در فتنه ۸۸ نبود دشمن جسارت نمی کرد ما را محاصره اقتصادی کند.

حجت الاسلام پناهیان ابراز داشت: اگر دشمن به ما فشار می آورد به دلیل این است که به بعضی از انسان های ضعیف سیاسی در کشور چشم دوخته است و اگر این افراد نابود شوند استکبار مقابل ما زانو خواهد زد.

مشاور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: عقل به ما می گوید تا مشت محکمی بر دهان دشمن خونخوار کوبیده نشود از ظلم دست برنمی دارند.

وی تأکید کرد: کسی که عقل ندارد حق تنفس در فضای سیاسی آزادانه در کشور را ندارد.

حجت الاسلام پناهیان اظهار داشت: دشمنان بدانند امروز ما ۷۲ تن نیستیم حتی ۷۲ میلیون هم نیستیم بلکه تعداد ما بیشتر از اینهاست.

وی افزود: چگونه مرگ بر امریکا را فراموش کنیم که هزاران سر از بدن توسط ترویست های ایادی مستکبران از تنشان جدا شده است.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها ابراز داشت: امروز که عاشورای علنی شده جوانان جهان اسلام و حتی غیرمسلمان نیز مقابل ترویست ایستاده اند حتی اهل سنت نیز با تروریست ها مبارزه می کنند.

حجت الاسلام پناهیان تأکید کرد: استکبار جهانی که درحال اضمحلال و نابودی است به روزی افتاده که به طور پنهانی از تروریست ها حمایت می کند.

وی تصریح کرد: مظلومان منطقه بدانند که گفت و گوهای ما با مستکبران و نمایندگان صهیونیست آخرین اتمام حجت است و ابوالفضل ها و علی اکبرها منتظر فرمان عاشورایی هستند تا آنها را به نابودی بکشانند.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: ایران اسلامی تا انتقام خون تک تک مظلومان منطقه را نگیرد از پا نخواهد نشست.

حجت الاسلام پناهیان افزود: ایران اسلامی به همان دلیلی که پس از ۱۴۰۰ سال هنوز امام حسین (ع) را فراموش نکرده است مظلومان منطقه را فراموش نمی کند و چیزی را مهم تر از ریشه کن کردن ظلم نمی داند.

وی ادامه داد: گفت وگوی ما بین دول امریکایی برای نجات عالم است و این گفت وگو نتیجه ای جز رسواتر شدن استکبار جهانی نخواهد داشت.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها اظهار داشت: جهاد عزتمندانه و مستقلانه منطقه است که استکبار جهانی را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام پناهیان افزود: نهضت اسلامی همچنان حسینی عمل کرد که اسرائیل خونخوار مجبور است برای حفظ خودش دورش حصار بکشد.

وی تأکید کرد: دولتمردان ما غیرت عباس را فراموش نکنند و از آن فاصله نگیرند تا نام آنها باقی بماند.

این استاد دانشگاه با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله گفت: ما در سوریه با تروریست ها که دست پرورده استکبار هستند می جنگیم و بهتر این است که آنها بیایند به خانه ما و با ما بجنگند.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: عقل به ما می گوید هیهات منه الزله، عقل به ما می گوید اگر منافع ملی خودتان را می خواهید باید مقابل استکبار بایستید، عقل به ما می گوید دشمنان خباثت خود را بیشتر کرده اند و به فرموده آیت الله بهجت اگر ذره ای کوتاه بیاید باید تا نوکری مطلق آنها عقب نشینی کنید.

حجت الاسلام پناهیان افزود: عقل به ما می گوید از منافع کوتاه مدت بگذرید تا به منافع پایدار برسیم.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: عقل به ما ۳۰ سال پیش گفت که قدرت منطقه را خواهیم گرفت و عقل به ما می گوید قدرت ابد منطقه خواهیم شد و شده ایم و در آینده ای نزدیک اگر پای رکاب امام حسین (ع) باشیم قدرت اول منطقه خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 389597

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/389597/تیم-مذاکره-حقوق-مضاعف-داده-شود-چون-وحشی-ها-حال-مذاکره-اند-این-گفتگو-اتمام-حجت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com