جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برنامه افزایش کیفیت مصالح ساختمانی

سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 389593
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به برنامه دولت برای افزایش کیفیت مصالح ساختمانی، گفت: گواهینامه کیفیت به تولیدات استاندارد و با کیفیت داده می‌شود.
به گزارش جهان؛ محمد شکرچی زاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه به دنبال مصوباتی هستیم تا مصالح غیراستاندارد را از گردونه تولید خارح کنیم، گفت: در مقایسه‌ای که میان کشور ایران و ترکیه انجام شده است، متاسفانه از نظر کیلومتراژ راه‌ها نسبت به مسافت کشور و در روش‌های نگهداری از این کشور عقب تر هستیم.

وی با اشاره به اینکه این در حالی است که تا سال ۱۴۰۴ باید در منطقه جزو اولین کشورها باشیم، اظهار داشت: بنابراین نیاز به عزم جدی داریم تا این اهداف شکل بگیرد.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه مصالح ساختمانی یک حرکت مستمر است، بیان کرد: موضوع کیفیت و استاندارد موضوعی نیست که در یک دوره انجام شده و بعد متوقف شود بنابراین محصولات از ما گواهینامه کیفیت می‌گیرند و مصرف کنندگان هم می توانند از این تولیدکنندگان مصالح مورد نیاز را تامین کنند.

شکرچی زاده با بیان اینکه دغدغه کیفیت محصولات دائمی است، گفت: متخصصان در مرکز با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی، دائم در حال ارتقای کیفیت هستند به این دلیل که اگر مصالح کیفیت مناسبی داشته باشند راه‌ها و ساختمان‌هایی که ساخته می‌شوند عمرمفید بیشتری دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *