سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱
قهرمان جهان،مدالش را به قربانی اسید پاشی اهداکرد

اهدا مدال قهرمان جهان به قربانی اسید

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 389479
قهرمان رزمی کاراستان البرز دیروز شنبه مدال طلای جهانی خود را به قربانی اسیدپاشی اصفهان اهدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، 'میثم جهانی پور' فرزند جانباز ۴۵ درصد 'رضا جهانی پور' دراین حرکت تحسین برانگیز، با حضور در بیمارستان محل بستری 'سهیلا جورکش ' در تهران ، یکی از مدال های طلای خود را که در مسابقه های جهانی هنرهای رزمی ۲۰۱۴ در شهر استانبول ترکیه کسب کرده بود، به وی اهدا کرد.

این قهرمان رزمی کار در مسابقه ها های جهانی ترکیه موفق به کسب چهار مدال طلای در رشته هنر رزمی 'فرم' در دو بخش تیمی و انفرادی و هنر رزمی 'ووینام' در دو بخش تیمی و انفرادی شد.

جهانی پور که متولد سال ۱۳۷۰ است از سن هفت سالگی فعالیت و تمرین خود را در هنرهای رزمی آغاز کرد و از سال ۸۴ به عضویت تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی ایران درآمد.

این قهرمان رزمی کار جهان تا کنون موفق به کسب ۵۰ مدال رنگارنگ جهانی، آسیایی و کشوری شده که کسب مدال نقره فستیوال جهانی هنرهای رزمی ۲۰۱۲ کیش، مدال نقره مسابقه های جهانی کره جنوبی و طلای جام بین المللی فجر از جمله افتخارآفرینی های این فرزند جانباز هشت سال دفاع مقدس است.

جهانی پور روز یکشنبه با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از سوی مسوولان این اداره کل مورد تجلیل قرار گرفت.

وی ضمن همدردی با قربانی حادثه اسید پاشی اصفهان اظهار کرد: از وضعیت این بانوی آسیب دیده متاثر شدم .

وی در ادامه با قدردانی از حمایت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و خانواده ایثارگرش گفت: قهرمانان واقعی شهدا و جانبازان هستند .

این فرزند جانباز بیان کرد: پدران ما در روزهای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به زمین افتادند ولی پرچم کشورمان را برافراشته نگه داشتند و امروز ما با رقابتی سالم و سازنده این پرچم را بالا نگه می داریم.

چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی از روز شنبه سوم آبان ماه تا روز پنجم این ماه دراستانبول ترکیه با حضور حدود یکهزار و ۷۰۰ رزمی کار از ۷۰ کشور جهان برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دمش گرم مردی مرد بخدا