جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴۷
۲۶۷
کسی بر پخش زنده تلویزیون نظارت نمی‌کند؟

توهین تهمینه میلانی به اعتقادات مذهبی مردم

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 389337
دشمن افسانه است؛ ما سنت‌هایی داریم که دلایل وجودی‌شان از بین رفته است، فیلم سیاه وجود ندارد، مگر خارجی‌ها بیکارند الکی به ما جایزه بدهند، نباید اینقدر دشمن دشمن کنیم، تجاوز فرهنگ غرب افسانه است و... شاید باورش سخت باشد اما همه این جملات را یک ایرانی آن هم در یک برنامه‌ زنده تلویزیونی بر زبان رانده است.
توهین تهمینه میلانی به اعتقادات مذهبی مردم
گروه فرهنگی جهان نيوز: ملاک از دعوت برخی از افراد به رسانه ملی و دادن آنتن زنده تلویزیون هنوز هم ناشناخته است و این موضوع در برنامه سینمایی هفت ناشناخته‌تر جلوه می‌کند. ظاهرا هر فردی که فیلمی در اکران داشته باشد می تواند جزو میهمانان این برنامه شبانگاهی باشد و لابد آنها هم فکر می‌کند چون برنامه در ساعاتی بین شامگاه و صبح‌گاه پخش می‌شود می توانند هر هذیانی که به ذهنشان می‌رسد را بر روی آنتن زنده و به نمایندگی از میلیون‌ها ایرانی بر زبان جاری کنند.

مصداق بارز حکایت بالا حضور تهمینه میلانی کارگردان فمنیست سینمای ایران در برنامه «هفت» است. هذیان‌گویی دوباره این کارگردان نشان دادن که تلویزیون سیاست مشخصی از در اختیار دادن آنتن خود به افراد ندارد. میلانی اگر به جای دوربین «هفت» مقابل دوربین بی‌سی‌سی فارسی و صدای آمریکا هم قرار می‌گرفت همین حرف‌ها را (شاید وقیحانه‌تر) بر زبان جاری می کرد با همین شدت و غلظت از هذیان‌گویی و ناشناختگی از جامعه متدین ایرانی؛ اما جای سوال از مسئولان تلویزیون است که اصلا چرا به چنین افرادی مجال حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی را می‌دهید تا هرچه دلشان خواست را در باب مسایل ارزشی جامعه ایرانی از زبان جاری کنند؟!

در شرایطی که حتی افرادی با کم‌ترین درجه هوشی نیز می‌دانند این روزها ایران در یک جنگ نابرابر گسترده قرار دارد؛ «افسانه خواندن» دشمن و منکر شدن دشمن، حرف ساده لوحانه ای بود که خانم کارگردان با اعتماد به نفسی عجیب در رسانه ملی از آن سخن گفت و دست و پا زدن های مجری در توضیح و توجیه حرف های وقیحانه او راه به جایی نبرد.

البته شاید برای خانم میلانی که اهل اقامت‌های مکرر در کشور دوست و برادر آمریکا (!) است؛ دشمن موجودیت خارجی نداشته باشد. چرا که ایشان هر وقت از تحریم‌ها به تنگ آمد و اصلا هر وقت فیلشان هوای ینگه دنیا کرد بار سفر می‌بندد و همراه با جناب مهندس روزگار را دور از این مردم فلاکت زده و در میان دوستان مردن شان سپری می‌کنند. لابد موانعی مثل تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی و مشکلات متفاوتی که برای مردم سرزمین ما بوجود آمده نیز از طریق دشمن فرضی ایجاد شده است!

اما شاید بهتر باشد بخشی از آنچه تهمینه میلانی در برنامه هفت گفت را یکبار دیگر مرور کنیم تا متوجه عمق فاجعه بشویم. فیلمسازی که نه تنها اعتقادی به دشمن ندارد، بلکه نظرات عجیب او درباره بخش اعظمی از جامعه ایرانی که خانواده‌های متدین را تشکیل می‌دهد نیز قابل تامل است.

او با حضور در برنامه جمعه شب ۹ آبان «هفت» با تحقیر از حیای زن مسلمان ایرانی و پرهیز ذاتی او از اختلاط در جمع مردان نامحرم، رفتار جامعه متدین را یک جمود در برابر مدرنیته معنا کرده و می‌ گوید: «ما سنت هایی داریم که دلایل وجودی شان از بین رفته است. اینکه زن را مخفی می‌کنند. خیلی از خانواده ها در خیلی از شهرستان ها یا حتی در همین تهران هم این کار را میکنند. اینها هیچ کدام نمیدانند دلیل اینکه زن مخفی می شده چه بوده است. دلایلش خیلی علمی و درست بوده است. زمانی بوده که تاتار، مغول و قوم های دیگر حمله میکردند و آذوقه را می بردند. زن را می بردند برای کنیزی بچه های را می بردند برای غلامی. بیشتر ساختمان های ما بخصوص در زنجان اگر تشریف ببرید می بینید که دیوارهای دو پوسته وجود دارد. و موقع حمله زن و بچه و آذوقه را در میان دیوار می گذاشتند تا بتوانند یک سال دیگر با آن زندگی کنند. این شکل شیوه جنگ عوض شد. الان بمب می اندازند روی سر مردم ولی هنوز آن شیوه ادامه پیدا کرد. یعنی خیلی ها هنوز زن و بچه شان را مخفی میکنند. دلایل وجودی اش از بین رفت ولی خود این هنوز مانده است.»

بله؛ خانم میلانی ظاهرا در هیچ کتاب معتبر یا از هیچ استاد فاضلی در فضایل الگوی زن مسلمان ایرانی و سرور زنان جهان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چیزی نخوانده و نشنیده است. او هیچ وقت نشنیده که حضرت شان در برابر مرد نابینا هم حجاب کرد تا حتی به قدر لحظه ای از کتم عصمت بیرون نباشد. آیا این پنهان کردن و حجاب داشتن معنایش پنهان کردن زن در دوره حمله مغولان است؟

این کارگردان در بخش‌ دیگری از سخنانش خطاب به مردم مسلمان ایران که به زعم ایشان همچنان در بی خبری و جهل مرکب زندگی می کنند اظهار داشت: «امروز این سنت‌های غلط باید از بین برود. فیلم سیاه وجود ندارد، مگر خارجی ها بیکارند الکی به ما جایزه بدهند. نباید اینقدر دشمن دشمن کنیم. تجاوز فرهنگ غرب افسانه است».

بخش جالب دیگر سخنان خانم کارگردان نظرات عجیب او در باره فیلم‌های سیاه‌نما است تا از این طریق میزان و شدت روشنفکرنمایی خود را در یک برنامه زنده فریاد بزند:«فیلم سیاه بی معنی است. من فیلمسازم و کار خودم را دارم می کنم. فیلم سازی هست که میخواهد فیلم اجتماعی سیاه بسازد. بگذارید بسازد. چرا فکر میکنید فستیوال ها از ما استفاده یا سوء استفاده میکنند. من اصلا با این حرف کاملا مخالفم. مگر بیکارند که به ما توجه کنند. برای چی اینقدر دشمن می پرورانیم. من با این کلمه دشمن مشکل بسیار جدی دارم. شما میدونید بیس اینکه ما اینقدر دشمن خیالی میسازیم چیه؟ ما دائما در رسانه میگوییم فرهنگ غربی به ما حمله کرد. دشمن منتظر است از ما آتو بگیرد و اینها. حالا اگر دشمن بفهمد ما چند تا ایدزی داریم در جامعه چه استفاده ای از این میکند؟... بعد می گویند غربیها نمی گذارند ما درست زندگی بکنیم. آیا غربی ها به شما میگویند شما با خانم تان درست صحبت نکنید؟ میگویند دندان تان را مسواک نزنید؟ می گویند حمام نکنید؟ میگویند زبان آلمانی یاد نگیرید؟ می گویند در شغل تان رشد نکنید؟ ببینید اینها همه افسانه است. من نمیدانم چرا دائما این نگرش را در جامعه باب میکنند.... من مشکل جدی با کلمه آبرو دارم. آبرو روزگار ما را سیاه کرده است».

شنیدن این حرف‌ها از زبان تهمینه میلانی و این میزان از کج‌فهمی درباره مسایل استراتژیک، غفلت در دشمن شناسی و توهم دانستن وجود دشمن، نگاه تحقیرآمیز به خانواده‌های متدین و مذهبی و... اصلا تازگی ندارد. او قبلا نیز بارها این حرف‌ها را گفته است و موضع گیری در برابر این حرف‌ها شاید احساس قهرمان بودن به کارگردان انتولکتوئل سینمای ایران بدهد که اتفاقا با ژستی قهرمانانه که انگار رسانه ملی را فتح کرده است در برنامه «هفت» حاضر شد؛ اما جای سوال از مسولان رسانه ملی است که آیا هیچکس از تفکرات چنین فردی آگاه نبود که آنتن زنده تلویزیون را خرج بیان تفکراتش کردید؟ آیا حاضرید در همین برنامه هفت از آن بخش جامعه که خانم مدعی العموم در سخنانش به آنها توهین کرد عذرخواهی کنید؟ و در آخر تا چه زمانی قرار است جذاب جذب مخاطب بیشتر فدای پاسداری از ارزش‌ها شود؟!
منبع: فارس
https://jahannews.com/vdcaeone049nae1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeone049nae1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باران
Latvia
بی ادبانه بود...
وقتی آبرو ندارن و اعتقاد ندارن می خوای ادب داشته باشن
توفیقی از قزوین
افراد دیوانه تهران چند نفر است؟خلاصه از 10 میلیون جمعیت هزار نفر دیوانه طبیعی است دیگه !!!؟ منظورم اینه که در این جمعیت گسترده دیوانه هست ، بیمار هست ، تیز هوش هست و.... حالا این صداو سیماست که در را نباید بازکند یکی مریض افکار سرش را بیاندازد در تلویزیون عقده اش را خالی کند ما می خواهیم هجمه فرهنگی گسترده دشمن را پاسخ دهیم
در حالیکه دهنکی را محاکمه و صندلی در اختیار افکار مریض داده می شود
امیر
همین الان توی اروپا زنان مستضعف را عریان وبه عنوان کالا در ویترین مغازه ها می فروشند
توفیقی عزیز خانم میلانی نه دیوانه هست و نه مریض .او فردی هست که همانند جمع بزرگی از ایرانیها مثل جنابعالی فکر نمی کنه صدا و سیما هم که سالهاست شده تریبون افکاری مشابه شما حالا یک بار هم از دستش در رفته و نظر مخالف شما رو منعکس کرده . عزیزم اسلام دین منطق هست و میگه همه حرفها رو بشنوید و بهترینشونو انتخاب کنید بنابراین اگه احساس می کنید خیلی مسلمونید از شنیدن افکار مخالفتون نباید برافروخته بشید و بدونید که "مریض اونهایی هستند که از عقل و اندیشه خودشون در حرف و عمل بهره نمی گیرن و تصورشون اینه که هرآنچه رو اونها میگن درسته و لا غیر"
عزیزم اسلام دین منطق هست و میگه همه حرفها رو بشنوید و بهترینشونو انتخاب کنید بنابراین اگه احساس می کنید خیلی مسلمونید از شنیدن افکار مخالفتون نباید برافروخته بشید؟؟؟!!!
فرمایش شما متین!
ولی بفرمایید اولا یک برنامه زنده تلویزیونی تریبون یک جامعه کاملا فرهیخته و دانشگاهی است؟
ثانیا در صورتی برافروخته نمی شویم که اگر کسی حرف اثبات شده علمی دارد بیاید و بگوید ولو نظر مخالف،نه اینکه هر بی سوادی بیاید در مورد مسایل فرهنگی نظر بدهد و بخواهد با همراه کردن یه عده عوام نظرش را به کرسی بنشاند
ثالثا وقتی خود غربیها اعتراف می کنند که فرهنگشان مهاجم است کاسه های داغتر از آش را یکی باید جمع کند تا اینطور در صدا و سیمای جمهوری اسلامی افکار عمومی لجن مالی نشود
رابعا.....در خانه اگر کس است همان اولا بس است.
کامنت قبلی بنده توسط سایت جهان درج نشد بهرحال سوال من اینست که استکبار با سینمای خود به جنگ مردم ایران رفته و نمونه واضح آن فیلم 300 یا آرگو است که اساسا ملت ایران را (در سالهای و قرنها گذشته )وحشی نمایش داده است !!!
ایا خانم میلانی که اساسا تجاوز فرهنگ غرب بی اساس و افسانه می داند از این موضوع حرفه ای بی خبر است ؟
صدا و سیما با اطلاع از سوابق درخشان ایشان! که در جستجوی اینترنتی هویداست چرا در یک برنامه زنده بدون امکان پاسخگویی اهل نظر اجازه می دهد به مقدسات یک ملت توهین کند؟
بابا اینا به کلی ادم حسابی اجازه نمیدن حرف زنده بزنند که به اکبر و فک و فامیلش بر نخوره اون وقت یه ننه قمر رو بردن چی بگه
Germany
خسته شدیم از این ژست های روشنفکری شما. شما اگر تونستی این خانم رو بیاری پای میز مناظره تا در مقابل متخصصین در امر اسلام و زن، جلوی همه مناظره کنه و از کارهاش دفاع کنه، من اسمم رو عوض می کنم. این حرف های بی مغز و تهی که ارزش ندارد اسمش را تفکر بگذاریم.
هرکس جلوی مسواک زدن و آلمانی یادگرفتن ایشون رو نگرفته پس دشمن نیست. آخه این استدلاله؟؟ آخه این تفکره؟؟
لا حیاء لمن لا دینه
کسی که حیاء ندارد دین ندارد
خود جنابشان از پیاده نظامان ناتوی فرهنگی است اما نمی دونه
از قبل از انقلاب اسلامی ها بیش از این انتظار نیست!! ...
قبل از انقلاب اسلامی ها بودن که انقلاب رو بوجود آودن. اگه اونها نبودن مطمئن باش با وجود افرادی چون جنابعالی باید هنوز زیر چکمه پوشان شاهانشاهی لگدمال می شدیم
اشتباهی فهمیدی هنرپیشه های قبل از انقلاب منظور بود!!!
قلندر
Iran, Islamic Republic of
از میانمار تا آمریکا دارن مسلمون میکشن!
داعش دم گوشمونه برامون رجز میخونه!
اوباما میگه همه گزینه ها روی میزه!
اسراییل کودک کش ماهی یبار تهدیدمون میکنه!
شرق کشور هموطنامونو شهید میکنن!
هر سال فیلم توهین آمیز بر ضد ما میسازن!
منافقین و ریگی میسازن میفرستن به جونمون!
دور تا دور ایران از خاتمی به اینور محاصرس!
تهدیدمون کردن همه جانبه اونم بخاطر احتمالات!
و...
بعد این میگه «دشمن افسانس»
البته این کسی نیست که اظهار نظر میکنه یعنی اصلا جدی نیست یه تخصصی در ساخت فیلمفارسی داره یه مجالی پیدا کرده تو تلویزیون بر طبل بیسوادیه سیاسیه خودش میکوبه
تو ادب داری دیگران را بدون اینکه بشاسی بی آبرو مینامی
خانم میلانی از آموزگار عاشورا درس بیاموزید و "اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید"
از هنرپیشه قبل از انقلاب انتظاری بیش از این نیست!!!
سامان
مه فشاند نور و ...
میگم الان همچینم بمب نمیندازن میلانی جان دلبندم یه کم از حال و هوای آمریکا بیا بیرون تو خاورمیانه تو عراق و سوریه و لبنان بمب نمیندازن سر مردم آمریکا و غرب و نوکران عرب پول و اسلحه و مهمات میدن تکفیریهای وحشی در نبرد زمینی میجنگن و مردم و میکشن در ضمن همین چند ماه پیش بود که اونهمه زن ایزدی رو به کنیزی بردن مال زمان مغولها و قرن هفتم نبود حالا حتما باید بیان ...
دم خروسش زد بیرون
یکی به خانم میلانی بگه خانم میلانی الانم در سوریه و عراق سر زنان چه بلاهایی میاد تکفیریها در سوریه و عراق روی تاتار و مغول رو سفید کردن و خودشون میگن بعد از سوریه عراق نوبت ایران اینا تازه پیاده نظام دشمن که بجای سربازان غربی در خاورمیانه میکشن و کشته میشن در ضمن هنوزم همه گزینه های روی میز اما در مورد آبرو از زنی که از اقدام چندش آور گلشیفته فراهانی حمایت کرد و گلشیفته رو دختر خودش نامید نبایدم انتظار داشت بفهمه آبرو چیه ...
حران
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای این کارگردان ضعیف رو اتفاق نباید تحلیل سیاسی کرد این بنده خدا باید روانشناسی بشه چون اگر یکبار صحبتاشو بخونید یا بشنوید متوجه میشید....
خانم میلانی خارجیها به شما الکی جایزه نمیدهند بلکه این جوایز مزدی است برای دین فروشی ووطن فروشی
سیلی خورده ازدیویدکامرون
خداوندهمه بیماران روشفای عاجل عطاکند
Iran, Islamic Republic of
خوب میشی ان شاالله
Iran, Islamic Republic of
چرا اینارو ممنوع کار و ممنوع تصویر نمیکنن!!!
مل گیبسون کارگردان و بازیگر معروف هالیوود چون فیلم مصایب مسیح رو ساخت و تو فیلم یهودیا رو بد نشون داد! هالیوود بهش لقب مزخرفترین کارگردان و داد و یواش یواش دکش کردن!
حالا چرا ما باید مهمترین جنگ جهانی رو که جنگ فرهنگی است رو با این سربازان مزدور ببازیم!!!
Iran, Islamic Republic of
مثبت اشتباهی
ایرانی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
ملت شریف و با غیرت و تعصب ایران به هیچ وجه خودتونو ناراحت نکنید. داره ذات خودشو نشون میده و اینکه کشته مرده تشویق اونوریاست "البته کهولت سنش هم دلیلی بر این هذیون گوییش هست."
قیافه اش رو با دقت ببینید. کفر ازش می باره ....
آهای مسلمان ...تهمت کفر زدن چیزه ساده ای نیست که راحت از دهنت بیرون میاد....
Iran, Islamic Republic of
تو آینه خودتو دیدی ؟
رضا
خوب باید یه چیزی بگه که غربی ها بهش جایزه بدن الان جایزش را قطعی کرد...
افسوس افسوس افسوس......
این حرفارو تو صدا و سیما زده؟؟؟
نه تو برنامه هفت زده!
پ ن پ توی بقالی سر کوچه زده
خدایا شر ضد ارزشی ها رو از سر مردم رها کن
خدایا ایران را به تناسب جمعیت به دو قسم کن، قسمی برای کسانی که خود را ارزشی میخوانند و قسمی هم برای کسانی که ارزش هایشان فرق می کند.
در ضمن شر را از سر کسی رها نمی کنند، بلکه کم می کنند، آقای ارزشی.
تا ارزش چی باشد احمدی نژاد ها وحامیانش-هاشمی-و...
تندروی در هر صورت بده چه تهمینه میلانی باشه چه فرج‌الله سلحشور.
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده با این مقایسه و افاضه ای که کردی!
خدا تو رو هم شفا بده اللهم اشف کل المریض افراطی
Iran, Islamic Republic of
دومیشو خوب اومدی
دیگه چه کنیم که دوران روحانی مچکریمه
Iran, Islamic Republic of
تازه اولشه !
مگه نشنیدی که پیام عاشورا مذاکره و تعامل سازنده با دشمن است !!!!!!!!!!!!!
سکوت در برابر این سخنان یعنی تایید
ننگ بر همه ساکتان!
راست میگی مثل اینکه تازه اولشه و ان شاالله 96 دیگه آخر آخر این دولت خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
الان 98 هستا .... بیدار شو
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز یک طرفه و مزدور یک گروه تندرو و طالبانی صفت . براتون متاسفم
شاکری
چه ربطی داره .آخه پدرآمرزیده صدا و سیما که دست روحانی نیست .حکایت اینه که یکی میگفت این روحانی هم شورشو درآورده زمان احمدی نژاد بارسلونا 3تا3تا به رئال گل می زد انا حالا 4تا گل میخوره !!!
خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
شماها فقط 10 درصد مردم ایرانین. تحمل نظر مخالف تون که نظر اکثریت مردمه براتون زور داره داداش.
دمت گرم گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
...
درود بر اين زن سينماگر ايران و صد درود ...
دشمن افسانه نيست اما اونقدر تو اين 35 سال دوژمن دوژمن کرديم که ديگه اين قضيه لوث شده و همه اون رو افسانه مي پندارند ...
دشمن این مملکت ادمای لجبازی مثل تو و تهمینه میلانی...هستن. دشمنای اصلی شما ها هستید
پس بهتره یک فکری برای «خودتون» بکنید چون امثال ما زیادند....
Iran, Islamic Republic of
بابا منطقی باش
قرصاتو نشسته خوردی باز؟!
زیاد ولی بی بخار
شما مراقبه خودش باش داعش نخورد چون امثاله منه بچه حزب اللهی لب مرز مراقبیم گرفتی اگه ول کنیم باد بردت ... شمام که فرهنگ حسینی ندارید ترسویید میریدو فرار میکنید ... السلام علی زاءر کربلا .
علی
با سلام امریکا ونوکرانش هیچ غلطی نتوانستند بکنند چون حافظ این دین ومذهب خداوند بزرگ هست ما از دشمن زیاد نمی ترسیم چون پیرو امام حسینی هستیم که با 72 تن مقابل تمام کفر ایستاد
فکر یه جای گرم و نرم باشین که نلرزین
هه!
یاد شعار "ما بیشماریم" فتنه گرا افتادم
شما بیمارید
کریم شیره ای
احشنت
حقگو
Iran, Islamic Republic of
گو اينكه در اين مملكت از اول انقلاب خودمان، خود را ترور و بر عليه كشورمان كودتا، در گوشه گوشه ميهن غائله هاي جدايي و جنگ خصمانه به پا كرده ايم. خود با پول خويش بلندگوي غرب در رسانه ها بوده ايم و به آنها هرگز پناهنده نشده ايم. خود سناريوي نخ نماي تقلب در انتخابات را نوشتيم و نوچه هايمان در داخل آنرا مو به مو اجرا كردند و ...
مثل اينكه بعضي ديشب از فضا به وطن آمده ند!!
ادا در نیار...
س
...یکم مواظب اظهار نظرت باش مثلا با دژمن گفتنت می خوای کی رو مسخره کنی انسان متزلزل
ققنوس
تو هم از همون جماعت خواب الودی که بلاهای که همون دوژمن ها سر مردم عراق و افغانستان و.... اوردن تو عالم خواب ندیدی یا خودتون رو زدین به ندیدن...
رضا
فعلا که مملکت دست بروبچ مسلمونه که منم خودمو شیعه 100درصد میدونم و مخالف این میلانی شیطان.
فتنه 88 رو دیدی با اون همه زر زر کردنا چطوری خوابوندیم؟؟؟؟
کافر همه را به کیش خویش پندارد!
دشمن مشخصا خود ایشون و همفکرانش هستن، طبیعیه خودشون رو دشمن نمیبینن!!!
مودی
Iran, Islamic Republic of
مصیبت برای جامعه ای است که این چنین آدمی فیلمسازی هم میکند... نوع ادبیات و نگرش و تفکر صرفنظر از اشتباهات مبنایی و بی اطلاعی او از تاریخ و تفاسیر عجیبش بسیار نازل و کوچه بازاری است... این آدم یکبار گفته بود که فرزندش در راهروهای و پله های وزارت ارشاد برای گرفتن مجوز یک فیلم خاص در شکمش صقط و شهید شده است.
متاسفانه باید بپذیریم بخشی از جامعه روشنفکری ما با تمام ادعاهای بزرگشان همین ها هستند که سطح اطلاعات و درک و فهم شان از میانگین جامعه هم پایین تر است ....
ایلی
Iran, Islamic Republic of
اینها روشنفکر نیستند ...
کوته فکرند ...
فکری که با نور معنویت سر و کار نداشته باشه نورانیت نداره ...
این خانوم در فرهنگ مستهجن غربی ذوب شده ، نباید توقع داشته باشیم از اسلام و احکامش دفاع کنه ، جالب اینجاست که تندشمندان مستقل غربی هم به این نتیجه رسیدن که مسیر فرهنگی و اجتماعی غرب غلط بوده اما بعضی افراد نادان و غافل و معارض نه ...
...د
رضا
الان دیگه روشن فکر کسیو میدونند که ایه های شریف قران که امر خداوند است رو سرکوب میکنه
ناشناس
بهایی ها و یهودی ها سخت با اسلام دشمن هسند ود رحال فعالیت شدید تا فرهنگ این مردم را نسخ وبعد مسلط شوند
مصیبت برای جامعه ای است که مدعیان روشنفکری ؟؟؟سقط را صقط مینویسند
صفر سوخته سرائی اصل
United States
بابا این کارگردان های ورشکسته و لا مذهب رو رها کنید اصلا چرا اینارو میارید تلوزیون
خجالت داره والله بالله تالله خجالت داره
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
آقا صفر شما مسلموني؟؟؟؟؟
نه آقا عبدالله فقط تهمینه خانوم حضرتعالی مسلمون هستید
مصطفی
... روانی بیسواد
همایون
United States
دلیل بودنشان در صدا و سیما این است که سیاه کاری کنند. اصلا کل جریان این است که دشمن صدا و سیما را تسخیر کرده است.
Iran, Islamic Republic of
نمی دونستم انقدر کج فهمه و انتقاد اصلی به مدیران سیما است که هیچ نظارتی بر تولیداتشان ندارند!!!!!!!!!!!
خدا شفایش دهد.
سید
این مساله که دشمن وجود دارد کاملا بدیهی و آشکار است
اما آن قسمت از حرف های میلانی در خصوص عقب ماندگی فرهنگی ما و اندختن گردن غرب، درست است
Iran, Islamic Republic of
ما سالهاست یاد گرفتیم عقب ماندگی هایمان را گردن دشمن بیندازیم.
Iran, Islamic Republic of
و پیشرفت هایمان را نادیده
کور شوید سیاه نمایان
پیچیده عمل کردن دشمن را در فرهنگ سازی و عدم خود باوری و بازی خوردن و .... اینها همه از چشمتان دور مانده
...
تهمینه میلانی فمنیست!
ناشناس
این خانوم ... تبار است و به نفع...جهانی در ایران فیلم میسازه مسولین هم خواب هستند شاید هم بیدار ولی بی خیال
همایون
United States
اگر بیدار بودند که کار به اینجا نمی کشید.
عجب ادم بی آبرویی هستی خانم میلانی... طبق صبحتهای خودتان بی آبرو فحش نیست!!!
راست گفته
htpr
Iran, Islamic Republic of
"کارگردان ... " ای که گفتی یعنی چه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی چنین ... در مملکت وجود دارند باید هم غرب جسارت پیدا کنه
تا وقتی که صدا و سیما دست از ساده ... برنداره و آنتن در اختیار این افراد معلوم الحال قرار بده وضع از این بدتر هم خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
معلوم الحال؟ تا كي بايد فقط يك صدا و آنهم به نفع و خوشايند حكومت صحبت كرد؟ ...
تا ظهور آقا صاحب الزمان .... به کوری چشمان کوته فکران
تا ظهور آقا صاحب الزمان .... به کوری چشمان کوته فکران
علی
تا ظهور آقا صاحب الزمان .... به کوری چشمان کوته فکران
Iran, Islamic Republic of
شما از یک آدم دین گریز ... چه انتظاری دارید.. انتظار داشتید فهم و شعور او به فضیلت و کمال زن برسد و ... امثال او بویی از اسلام و مسلمانی نبرده اند و با کمال تأسف اجازه پیدا میکنند در تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی حرف از امیال درونی ... خود بزنند
Iran, Islamic Republic of
...
به واقع امثال این خانم ضعیفه تلقی میشوند که نه تنها باید قیم داشته باشند.. بلکه نیاز به مراقبتهای ویژه دارند که مبادا ...
Iran, Islamic Republic of
فیلمهاش از معراجیها به مراتب مفیدتره.
منظورت واکنش پنجمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هرکسی از ظن خود شد یار من
حالا مانده چه چیزی را مفید بدانی
مسئول این حرفها شخص رئیس سازمانه اگه چنین فردی میاد صحبت میکن انصاف اینه که یکیم بیاد در همون برنامه جوابشو بده
ه
United States
جواب اینها زمانی بازداشت بود.
dhsv
جشنواره هاي خارجي كه به اين فيلم ها جايزه ميدهند" اصلا فيلم را نگاه نميكنند و اين كارگردان را حتي نميشناسند " فقط چون سياه نمايي از ايران است به ان جايزه ميدهند .
دقیقا
منافعشان اقتضا کند سر همین خانم را هم می برند. اونها اولا مسلمانان را انسان نمی دانند. ثانیا نگاهشان به جنس مونث مثل حیوانات است. خوشبختانه تهمینه این چیزها را نمیداند که ناراحت شود! و برده ی فرهنگی بی جیره و مواجبشان شده.
Iran, Islamic Republic of
... اگر روزی این حرفها را از شما بگیرند دیگر حرفی برای گفتن ندارید
پینا
کاملا درست گفته. لب و دهنش درد نکنه.
iman
Iran, Islamic Republic of
عقده ای دیگه
درست صحبت کن افراطی . جهان نیوز جای افراطیون بد دهان نیست ......
ایرونی
کسی نیست جلوی ... این زنه رو بگیره؟
آقای ضرغامی! چرا تو ایام محرم میذارین افراد معلوم الحالی مثل این زن بیان و هرچی توهینه به مقدسات بکنن.
کریم شیره ای
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدیم این خانم اسمش تهمینه است یا افسانه؟
کریم شیره ای
کریم قلابی اشم این خانم تو فیلم افشانه اشت بیرون که میاد میشه تهمینه البته خیال نکنی که ته مین اشت ها , این خانوم با مهمات جنگی شرو کار نداره جهت اطلاع هم بگم روابط بشیار گرمی هم کارگردان معروب خالی وود شمعون آل پرژ هم داره
تارینه
ته مونده میلانی!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا به این تریبون می دن
به تو چه
مجتبی
اگر دشمن وجود نداره پس این عق... چرا به خون مردا تشنه هست ومردا رو دشمن میدونه؟!
....
حسین
ببخشین حواسشون نبود هر کسی نظری برخلاف ... داشته باشه نباید اظهارنظر کنه!!!، حالا نمیشه ایندفعه را ببخشین!!!!!
ببخشید این بنده خداها هم دارن نظرشون میدن اگر هم منظورتون بعضی جوابهای تنده بخاطر اظهار نظرهای تند وبی سند خانم میلانی است
matin
با عرض سلام و ادب :
... غرب زده که .. خانم صدایش بزنیم که این عقده ها را از خود می گوید برو ... تو هم برو مثل ... و ... ..
United States
انگار همیشه با همه دعوا داره جنگ داره
عکس رو ببینید
ای کاش از دکتر عباسی دعوت میکردند تا این برنامه شبیه مناظره شود ان وقت خیلی دیدنی بود اشمز شدن خانم خوش خیال
matin
باز هم عرض سلام:
همانا استاد فرج الله راست می گفتند که ....و غربی هستی و فقط فیلم خام می سوزانی برای خودت که حیف وزارت فرهنگ که اجازه اکران های این ...غربی را بدهد.
Iran, Islamic Republic of
... اینه برخی هاشون که الان تبدیل شدن به اکثریت ظرفیت بها دادن بهشان را ندارن. و همچنان باید در کنج همان پستوها و مطبخ بمانند. زنده باد زنانی که حدود خود را می شناسن!!!!
شراره
احسنت بردار گل گفتی...
مجیدمجد
United States
سلام به همه مخاطبان عزیز جهان نیوز و دست اندرکاران این سایت ارزشی..
بنده الحمدالله کمی سرم خلوت تر شده و انشاءالله بتوانم در ادامه با نظرات موثرتری با مخاطبین عزیز این سایت تعامل داشته باشم و امیدوارم نظراتم منتشر شود.در باب این نظرات خانم میلانی باید بگویم، سوگمندانه در کشور جمهوری اسلامی در جایی که هر روز در گوشه و کنار ان تشییع جنازه شهیدان دفاع مقدس انجام می گیرد و اجساد مطهر ایشان که در گمنامی کامل در راه دفاع از عرض و ابروی این مردم در خاک جای می گیرند و حتی پرونده سجلی ایشان نیز شناخته نشده در اداره ثبت احوال ایران همچنان باز می ماند تا کی و در چه روزی کسی در جایی DNAانان را ازمایش کند و پدران و مادران چشم انتظار را از سردر گم رهایی بخشدودر این حال خانمی از جنس هنر و هنرمندی پیدا شده و می گوید " من با کلمه ابرو مشکل جدی دارم، با پوشش زن ایرانی مشکل دارم، با باورهای اصیل این مردم و باورهای انقلاب اسلامی همانند :تهاجم فرهنگی یا بقول رهبر انقلاب اسلامی با باور وجود ناتوی فرهنگی غرب مشکل دارم"و تاسف انگیز ترین جای قضیه در اینجاست که این سخنان را نه در خانه سینما و یا خانه هنرمندان و نه در محافل روشنفکری عصرگاهی و نه در جلسات صبحانه کاری که در سیمای جمهوری اسلامی ایران که هفته ای نیست که در سالن همایش های ان گرد همایی و یادی و شعاری در گرامیداشت شهیدان و پاسداران ابرو و حجاب و شرف ایرانی -اسلامی داده نشود و طنزتلخ قضیه در اینجاست که این سخنان توسط کسی گفته می شود که با حضوردر سیمای جمهوری اسلامی ایران نمادو نماینده ایی از دریای بیکران هنرمندان ارزشی ایران معرفی می شود .
ثانیا : ایشان دلایل حجاب زن ایرانی و مسلمان را حمله اقوام مهاجم می داند و این در حالی است که کم اطلاع ترین افراد در کشور اینرا می دانند که در ایران دوران قبل از اسلام که کشوریکی از ابر قدرت های جهان انروز تلقی می گردید زن ایرانی دارای حجاب بود و با امدن دین رهایی بخش اسلام نه تنها حجابش تائید شد بلکه در کنار ان موانع رشد و تعالی نیز از پیش پایش گسست و به او هویت بخشید هویتی توام با ازادی و ازادی توام با عفاف و پاکدامنی /از ایشان بپرسید زن در دنیای غرب امروز از چه نوع ازادی برخوردار است . در ایران ما مورد حمله فیزیکی ومیدانی اقوام مهاجم قرار گرفتیم ولی بدلیل غنای همان فرهنگی که ایشان انرا محکوم می کنند و انرا وسیله و عامل اسارت زن در پوسته های دیوارها قلمداد می نمایند در طی چند ین دهه توانست فرهنگ اقوام مهاجم را در خود حل و ایشان را مطیع فرهنگ ایرانی اسلامی خود نماید پس می بینید که حمله اقوام مهاجم عامل حجاب زن ایرانی نیست اما در غرب که ایشان مدعی توهم دشمنی با ما هستند چطور بوده است ایا زنان در دوران قرون وسطی چگونه مورد ازار و اذ یت قرار می گرفتند؟ حمله در غرب حمله اقوام متفکری بودند که به اسم ازادی و دمکراسی دین را ازصحنه حیات مردم بیرون کردند و بقولی " خدا در میانشان مرد " و این مرگ ازادی از عفاف و پاکدامنی را به ارمغان اورد که امارهای فرزندان نامشروع وزنان بیوه و مطلقه و خودکشی های انفرادی و جمعی و مواردی از این دست تائیدی است بر این مدعا که ان اسارت به زعم ایشان به این ازادی می ارزد...
آمریکا تموم شد حالا گیر دادی به غرب؟
این چند روز نبودی نگرانت بودم
البته حدس زدم که وی پی ان تموم شده، دوباره شارژ کردی؟؟
درضمن مرگ بر کشور خونخوار آمریکا که این از خدا بی خبران تو رو به اجباررررررر فرستادن اونجا
حالم از این اسم بهم میخوره مجید مجد
تارینه
چه تفاهمی!!!
احسان
راهش این نیست که ایشون را راه ندهند بهتره تا با ایشان در همین برنامه مناظره گذاشته شود ....
راهش این نیست که ایشون را راه ندهند بهتره تا با ایشان در همین برنامه مناظره گذاشته شود شما هم اگر جوابی دارید اونجا به ایشون بدید نه اینکه جلو حرف زدن رو بگیرید باور کنید بیشتر مردم مثل همین خانم فکر می کنند به نظرم بخشی از حرف های ایشان هم صحیح است ما اینقدر گرفتار کل نگری شدیم که از جزییات غافل شدیم ، ایدز، اعتیاد، خود ارضایی، بیکاری، زنا، رباخواری ، لایه های پنهان جامعه شده ولی اکثر نخبه های جامعه بی تفاوت و بی برنامه هستند گویی مشکل اول و آخر کشور بدحجابی و بس عقلانیت را محور تحلیلتان قرار دهید شهید بهشتی را فراموش کردید چطور با کمونیست ها در صدا و سیما مناظره می کرد لطفا برای اثبات خودتان کسی را خفه نکنید اگر حرفی دارید بزنید مردم خودشان قول برتر را انتخاب خواهند کرد...
پروانه
Iran, Islamic Republic of
بله وقتي ما خودي و غيرخودي رو قاطي كنيم همچين حرفايي هم بايد بزنيم و بگيم دشمن افسانه است!!
ugi
چقدر شبیه مخمل باف فکرمیکنه . اونم نون به نرخ روز خور بود قبل انقلاب بعد از انقلاب ریشو یهو فهمید نون تو وطنفروشی و بقیه داستانش این خانم هم دقیقا مثل اونه . خدا اخر عاقبتش رو بخیر کنه. تو دوره ای که پروفسورهای غربی مسلمون میشن اونم شیعه دوره ای که ارمنیا میاد تو عزای حسین خرجی میده اینا فیلشون یاد ضد دینی کرده. اینا چقدر بدبخت هستن دیگه
ناهیده
Iran, Islamic Republic of
این خانم ... با توجه به شهرتش که میلانی مباشد در لغت فارسی به شاگرد...
خانم میلانی گفتی تجاوز فرهنگ غرب افسانه است

این طوری که می گویی نیست تو توهین به اعتبار تاریخ ایران ومردمی که حیا وعصمت در وجودشان موج می زند که ذات وجودشان سر شار از پاکی گذشته های خود هستند ودرهم امیخته شده است
وغربی که تو می گویی در فساد ومنجلاب استعمار گری وجنگ خونریزی مشغولند تو از همان های دفاع می کنی نه فرهنگی ونه تاریخی در شان خودشان داشته باشند

اما متاسفانه امثال شماها غربزده های هستید که شیپور فرهنگ غربی را در کشور میزند
سیدحسین
همچین آزادیه بیانیو تو کل جهان هستی پیدا نمیکنی
پیداکردی بگو
خانومه بی آبرو...
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
دشمن وجود دارد. و برنامه ريزي اش براي دشمني به گونه اي وسيع و گسترده است كه حتي ظرفيت هاي محدود كشور را به لحاظ نرم افزار و سخت افزار را در موارد متعدد و تأثير گذاري همچون مورد خانم ميلاني و آنتن صدا و سيما به خدمت مي گيرد. با جيره و مواجيب و يا بدون جيره و مواجيبش فرق نمي كند. شايد همچون ابوبكر البغدادي از نفت مفت سوريه و عراق درصدي باهاش حساب كنند. خصوصا كه دولت امريكا بدهكاري هاش وحشتناك زده بالا و هيچ راهي ندارد جز اينكه بزنه به سيم آخر نداره.... والا اگر در حوزه هاي نرم هم همچون حوزه هاي سخت كار در دست يكي مثل سردار سليماني و سردار احمدي روشن و سردار تهراني مقدم مي بود تا حالا استكبار جهاني نفس آخرشو كشيده بود. اخير شنيديد كه سيد حسن نصرالله در مقابله با داعش، راه كار اصلي را روشنگري و بيداري گمراهان آنان در حد امكان، دانستند. كاري كه سرداران متخصص خودشو مي خواهد. فعلا كه عرصه را در اختيار امثال تهمينه خانم ها گذاشتند كه تو چشم باشند و يك وقت تصور نكنيم كسي پاي كار نيست و همه چيز امن و امانه!!!!
اين عرصه مرد ميخواهد مرد، مرداني از جنس سردار سليماني كه قبل از هر چيز تكليف خودشون رو با خداي خودش و ولي خودش روشن كرده اند و نه با شيطان بزرگ و كوچك، منتهي از جنس نرم و فناورانه و دقيق و تأثير گذار و بواسطه امكانت كم در مقايسه با دشمن تأثيرش چشم گير هم باشد.
حرف آخر اينكه در اختيار قراردادن تريبون به اشخاصي همچون ميلاني بدون حضور مدافع واقعي از خط امام انقلاب، خيانت است به امام و شهدا از صدر اسلام تا كنون ولسلام.
ایرانی
برای ساخت فبلمهای خاص و کارگردانهای خاص دلارهای اونور ابی میرسد...
صهبا
من یه پیشنهاد دارم :اصلا چرا این مزخرفات باید در تریبون زنده صدا و سیمای جمهوری اسلامی زده بشه ؟اگه همه به شبکه 3 اعتراض کنیم امثال این خانم به خصوص سازندگان برنامه حساب کار دستشون میاد... یا علی با یه تماس تلفنی یا با پیامک به شبکه 3 اعتراض کنید
ما کاسب کار تحریم نیستیم ما واسه نون شب جون میکنیم
---
Iran, Islamic Republic of
...بابا این که تهمینه می گه چه ربطی به حجاب داره بابا راست می گه دیگه ...
علی فرزند ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
چند نکته در این نوع حرکات و صحبت ها در رسانه ملی وجود دارد:
1- اگر شخصی نسبت به یک جریان یا روندی نقدی دارد(حتی اگر نقد غیر کارشناسی و غیر واقعی باشد)باید از سوی برنامه ریزان صدا و سیما مشخص و شخص دیگری برای جواب انتقاد ها تعیین شود و به صورت یک مناظره شفاف و صریح برگزار شود.نه به صورتیکه هرکس هر حرف خلاف و بدون سند و مدرک را در رسانه ملی بیان کند و هیچکس هم نباشد به او پاسخ دهد.
2- اگر این خانم و یا هر کس دیگری در حوزه ای تخصصی (مثل سینماو ...)حرفی برای گفتن دارند ابتدا باید در جمع کارشناسان و منتقدین این حرفه به صورت تخصصی بیان کنند و پاسخ درخور هم بشنود،بیان این حرف ها در رسانه ملی که مخاطبینی عام و خاص دارند عین بداخلاقی و بی حرفه ای گری است .
3-خانم میلانی مگر فیلم های ضد ارزشی و ضد ایرانی (مانند 300 و ...)که خلاف واقع هست از این به اصطلاح غیر دشمن!!!!تولید و پخش نشده است؟؟؟متاسفم برای اینکه اینقدر غرب زده هستید که حتی کسانی که به هویت ایرانی بودن شما توهین می کنند را دشمن خطاب نمی کنید.
4-خانم میلانی ظاهرا شما حتی از تحولات تهران باخبر نیستید چه برسد به زنجان،کجا در این کشور زن را مخفی می کنند؟؟؟مگر شما که با این جسارت فیلم های فمنیستی می سازید و سعی در به جان هم انداختن یا حداقل نشان دادن رقابت نا سالم زن و مرد(در فیلم های آتش بس 1و2 و...)هستید مخفی هستید؟یا رسانه ملی محترم شما را در سانسور خبری گذاشته اند؟؟؟؟
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
آنچه كه روزگار تو و امثال تو را سياه كرده است، بي حيايي است و نه آبرو!
United States
این بنده خدا فمینیسته .حالا گنده تر از دهنش هم حرف می زنه .خدا می دونه اگه انقلاب نشده بود بعضی ها توی سینما چه نقشی داشتند .
Iran, Islamic Republic of
خیلی کوتاه فکرانه فکر میکنه
مرضيه
از فيلماش هم معلومه ... عقده... هست
از نظراتش هم معلومه
محمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی در جبهه دشمن ملت ایران فعالیت میکند نباید هم دشمن را ببیند بلکه باید آنرا افسانه تصور کند ندیدن دشمن نیودن دشمن نیست/// امام علی ع اگر تو خواب باشی دلیلی ندارد دشمنت هم خواب باشد
بار اولش نیست که توهین می کنه
وران اینا هم به سر میاد و کارگردان ارزشی جاشو می گیره
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
راه دادند تا امسال شماها خودشان رو بکشند. بابا خوب یکی رو راه دادند که حرفایی که شما می خواهید رو نزد. منتقدانه یک حرفی زد. شما هم مستدل جوابش رو بدید. داد و فریاد نداره که. امان از دست شما افراطی ها
مجید جان" امثال " است نه "امسال" !!!! تورو خدا ببین چه دانشمندائی اظهار نظر میکنند ؟؟؟؟؟
مردم اعتراض می کنند بهش
قرار نیست تو این دووورانیه هرکی هرچی خواست بیاره رو لبش؟
حالا کی باید باهاش برخورد کنه؟
خوب وقتی معتقدیم عقایدمان بسیار مستدل است چرا باید از دادن آنتن به مخالف در حد 1 ساعت بهراسیم
حالا شکایت داشته باشیم به خاطر این توهینش کجا باید بریم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
الان زنان رو مخفی میکنن؟ کجا؟ مسلما منظور این خانم این نبوده که زن رو مخفی میکنن و اجازه بیرون رفتن و غیره بهش نمیدن که همسایه ها نفهمن اینها تو خونه زن دارن. اگه منظورشون این بوده که باید گفت جنایات غربی ها رو زیاد پیگیرن که زنانی رو توخونه حبس میکنن و سالها ازش سوء استفاده جنسی میکنن. اما به نظر منظور کارگردان متعهد سینمای ایران حجاب زنانه که فلسفه وجودی حجاب رو ابلهانه درک فرمودند. بالاخره ایشون نمیمی از عمرشون رو این ور آب هستن و نیمی رو اون ور آب زیاد انتظار نمیره حجاب رو بفهمند.
وقتی که یک زن کارگردان از ادبیاتی مثل " از مادر زاییده نشده که جلوی ساختن فیلم من رو بگیره " استفاده میکند ، باید متوجه بشوید که با یک ...طرف هستید ...میزنی
محمد موسی زاده
یکی بره صدا وسیما رو از خواب بیدار کنه
پارسال هم یادمه توی همین ایام محرم
یه سریال پخش میکردن که توش ترانه هم میخوندن
...
خب ترانه بخونه مگه چیه ؟ من خودم محرم بعضی وقتا ترانه گوش میدم مگه چیه
کاملا باهاش موافقم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وزیر ض....ارشاد ما هم از او حمایت می کند اگر یک وزیر ارشاد ...
عماد
عقده ای باش و هرچه خواهی گو!
گروهبان کرسنت استات اویل
Iran, Islamic Republic of
جای انست که خون موج زند در دل لعل/زین تغابن که خزف می شکند بازارش.هالیوود دهها فیلم ایران هراسی وصدها فیلم اسلام هراسی ساخته ،این به اصطلاح کارگردانهای شبه روشنفکر صم بکم انگار نه انگار .اگرکمی به فیلمنامه ها توجه کنند عمق دشمنی غرب را می فهمند اما نه اینکه نمی دانند خوب هم میدانند.خودشان را زده اند بخواب خرگوشی .مشکل اینجاست که هنوز اینها انقلاب اسلامی را باور نکرده اند چون خط ومشی شان با اسلام وایرانی بودن نمی خواند اینها خود شیفتگان ورشکسته ای هستند که با شیرین کردن خود وبرای دستیابی به مشهور شدن وپول ومکنت تن به وطن فروشی میدهند.فقط مشکل صدا سیما است که هر بی...را به رسانه ملی راه میدهد.
این دیگه شده هنرمند؟؟
الکی جایزه نمیدن جایزه وطن فروشی !!!!!!!!!!! دشمن وجود داره اما از اونجایی که شما با دشمن تو یه جبهه هستین دشمن برا شما وجود نداره ایرانیها با همین سنت ها خانواده مستحکمی داشتند اما امثال شما به ظاهر فرهنگی با از بین بردن این سنتها باعث فروپاشی بنیان خانواده شدین .شما یه عقده ای فمنیست هستین
غح - ط
Iran, Islamic Republic of
با سلام : واقعا این حرفهای... تراوشات فکری این فیلمسازه ؟ من فکر میکنم اصلا ایشان روزنامه هم نمیخواند از هر نوعش والا این ... را نمیگفت واقعا برای خودمان متاسفم ..تاکسی دوتا فیلم بازی میکنه یا میسازه میاریمش تلویزیون بهش میگیم تو خیلی میفهمی حالا حرف بزن
United States
نظراتش هم شبیه عکسه
خدا عاقبتش رو ختم به خیر کنه
خانم میلانی ُ این غرب است که ایران را دشمن شماره یک و بدترین دشمن خود می داندد . ۳۵ سال است که ایران عزیز را بعنوان بدترین دشمن ُ می کوبند ُ علیه ش توطءیه می کنند و تا همین لحظه ثانیه ای دست از سر ما برنداشته اند ( محور شرارت و .... ) . یعنی شما از تاریخ کشور بی خبر هستید ؟! یا خودتان را به نفهمیدن زده اید ! یا برای امثال شما غرب زده ها ُ اینقدر کشته مرده غرب هستید که دشمنی و توطءیه و .... غرب علیه کشورتان را زیبا و قابل توجیه می دانید ! و دشمنی آنها را نادیده می گیرید . چرا تاکنون هیج کدام از شما مشکلات ملت را که ناشی از دشمنی غرب علیه کشورمان است ُ فیلم نمی کنید ؟ مگر از طرف غرب علیه کشور ما نقل و نبات پاشیده شده است ؟ خیلی از مشکلات مردم ما بخاطر دشمنی غرب است . حال چقدر خنده دار و احمقانه است که شما بجای انیکه به غرب بخاطر دشمنیش با ایران ُ هجوم آورید ُ به نظام می گویید ُ چشم روی چشم بگذارد این همه از دشمنی غرب با مردمش نگوید !!!!! که اگر نظرات عتیقه شما ها در کشور پیاده شده بود ُ تا الان دیگر ایران روی کره زمین نبود . مخلص کلام اینکه ُ با پاک کردن صورت مسءله ُ برای همیشه در خواب خرگوشی فروخواهید رفت و فروخواهید ماند .
نگار
Latvia
خدا شفاش بده.
علیرضا
من تشکر می کنم از مسئولین صدا وسیما ،ازاین همه بصیرت ونظارتی که دارند اگرواقعاًً به چنین انسان مجهولی اجازه داده اند از برنامه زنده چنین یاوه هایی بگوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسين
Iran, Islamic Republic of
در دانشگاه علم و صنعت در زمان دانشجوييش همواره به خاطر بي حجابي و.. مورد تذكر قرار مي گرفت.
ققنوس
این جماعت این جوری تربیت شدن اعتقادی به خیلی چیزها ندارن مجبورن همین روسری رو هم رو سرشون نگه داشتن من نمیدونم چرا ازشون یه انتظارهای داریم که اصلا براشون غریبه؟
Iran, Islamic Republic of
...مديران صدا و سيما با اين مديريت شان
لا اقل كمي از برادر بي بي سي ياد بگيرند
هیات علمی دانشگاه تهران
خوب است که چنین افرادی را که نه درک درستی از فرهنگ جامعه خود دارند و نه درکی روشن از فرهنگ غرب ( جز پوسته آن ) را به مناظره دعوت کرد تا میزان سواد آنها برای مردم آشکار شود .اظهارات نظرقاطع ایشان در زمینه مسائل تاریخی و جامعه شناسی ایران، جالب است. یک استاد دانشگاه متخصص در این حوزه هم به قاطعیت ایشان اظهار نظر نمی کند!!!!
اسماعیل
اینا رو بی خیال،اینا همونایی هستن که باید بهشون جمله معروف رو گفت:«جواب ابلهان خاموشیست..»
یارو فکر کرده کارگردان شده و یکم معروفیت پیدا کرده میتونه هر غلطی کنه،امروز یه سکانس از فیلم مختار رو دیدم که حضرت مسلم به بن زیاد میگه که «اطرافیان تو به این دنیا چشم دوختن و آخرت را رها کردن»...
به نظر ما اشتباه از ماست که به این انسان نماها پر و بال بیخود دادیم...وگرنه اینا عددی نیستن...
دوستان عزیز فکر نکنن که من به افراطی برخورد میکنم و یا به قول بعضی ها حزب اللهی هستم،اتفاقاً برعکس،منم یه آدم معمولی هستم،زود هم قضاوت نمیکنم...قضاوت با خودتون
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
"من با آبرو مشکل دارم!!!" آبرو هم با تو مشکل داره چون جمع نقیضین محاله.این خانوم مثه اینکه از کره مریخ اومده!! اینو قبول ندارم اونو قبول ندارم این افسانه است!ایران 8 سال با افسانه میجنگیده نادان؟صدام توپ و تانکشو از تو لپ لپ در میاورده؟اون موقع اینا واسه ما میشن فرهیخته بچه تو شکم ننه اش میخنده!
اصغر
خانم افسانه نبست دشمن انقدر عاشق ودلباخته جمال من وشماست که این همه نیرو ومهمات به منطقه ما آورده وتکفری ها را به جان ما انداخته است چون مخواهد ما آزاد وسربلند باشیم وبه نظر شماها شایداین همه سربردن ها وتجاوزها افسانه باشد که از زمان مغول به جا مانده است وشاید همه ای حرفها را شما از داخل کمد یا دیوار منزلتان می زنید چون در ایران نمی شود با پر رویی در تلویزیون مردم شهید داده این حرفهای بی سر وته آمریکا پسند را زد
Iran, Islamic Republic of
تفکرات سکولار و ضد مذهبی این خانم برای جمع زیادی از مردم محرز شده است و این بار اول نیست که این طور حرف می زنند در مصاحبه قبلی هم در برنامه سال های پیش هفت مردم ایران را عقده ای
نامیدند و واقعا جای تعجب است که صداو سیما و دست اندرکاران برنامه هفت باز هم این خانم را به مصاحبه دعوت می کنند ایشان بی مبالغه مایه ی ننگ سینمای ایران هستند و واقعا برای صداو سیما متاسفم
عرفان
Iran, Islamic Republic of
با محتوای صحبت ایشون و درستی و غلطش کار ندارم. اما این که بگیم فقط کسانی که با ما همفکرند میتونن حرف بزنن درست نیست.
همین تضارب آرا و نشون دادن راه های متفاوته که بهترین مسیر رو نشون میده.
هر کس بتونه بهتر مواضعش رو توضیح بده و بر اساس منطق حرف بزنه حرفش خریدار داره.
حسین
خانم میلانی! شما و امثال شما در "متوسط وبالای" پایین تخت و فرنگ ظاهرا نمی خواهید باور کنید:
- کودتای مرداد 1332
- آنهمه قتل و شکنجه محمد رضای پهلوی تا سال 13657
- کشتار های دسته جمعی و تیرباران مردم تظاهر کننده توی خیابان های شهر ها روستاهای ایران توسط محمد رضا شاه پهلوی تا اینکه حضرتشان در تلویزیون ظاهر شوند و خطاب به ملت اعلام کنند که ندای انقلاب مردم را ایشان هم شنیده اند و خود ایشان هم همین خواسته ها را دارند. (چگونه است که نوکر آمریکا هم پیام مردم را شنید ، انهم سی چند سال پیش. شما هنوز از شنیدن آن عاجرید؟)
- مصادره اموال دزدیده شده شاه و پناه دادن او در آمریکا
- نا امنی و کشت و کشتار گروهک های آمریکایی درست بعد از پیروزی انقلاب
- کودتای نوژه
- حمله صدام یزید کافر و آنهمه کشت و کشتار به مدت هشت سال ، از جمله بمباران شهر ها و بعضی حتی با بمب های شیمیایی
- حمله مستقیم آمریکا به سکو های نفتی ایران
- حمله به هواپیمای مسافربری به بهانه مشابهت آن با جنگنده بمب افکن اف 14
- ربایش ایرانی های مقیم خارج و تقاظای باج برای آزادی آنها
- بهانه هسته ای و ماجراهای دنباله آن فقط برای دوباره مستعمره کردن این مملکت
- تحریم و مصارده اموال ایران
- ترور دانشمدان هسته ای
- نا امنی در جنوب شرق و کشتار بعضی از هموطنان ما در این مناطق
- نا امنی در مرزهای ایران با ترکیه و عراق پشتیبانی از گروهک های تروریستی در این کشور ها
- طراحی ، اجرا و پشتیبانی کامل از گروهک های الهادی مانند طالبان ، داعش و امثالهم

خانم محترم ، شما و امثالتان هنوز متاسفانه در دوره شاهنشاه آریامهر زندگی می کنید. هنوز هم منتظر هستید ، این مملکت دوباره برگردد به آن عصر و زمانه. اشتباه یا به عبارت دیگر عیب شما در این است ، که فقط در "متوسط و بالای شهر" یا فرنگ زندگی می کنید و "مردم" ی را که دائم از آن دم می زنید را منحصر به همان نقاط محدود تصور می کنید. از نظر شما "مردم" فقط همان هایی هستند که می توانند در "متوسط و بالای شهر" زندگی کنند. تصور شما آنقدر ارتجاعی و پوسیده است که فکر می کنید همه مملکت به این بزرگی توی فقط همین یک شهر خلاصه شده است. منظور شما از "شهر" در "متوسط و بالای شهر" همین تهران است که هنوز در ذهنیت شما "پایین تخت" است. تختی که شاهش فرار کرد ، مرد و به درک واصل شد. عیب شما فقط همین است ، نمی دانید مردم مملکتتان کجا هستند و چگونه زندگی می کنند و تاریخ آنها چیست. شما و امثالتان در شهر تهران و فرنگ دور از مردم ، دائم شعار "مردم" ، "مردم" می دهید. ولی چرا نمی روید یک چند روزی حتی برای تظاهر و عکاسی و فیلم برادری جهت انتخابات هم که باشد قاطی همین مردم زندگی کنید؟ عیب شما فقط همین است که خیلی از استادان همان غرب هم در مطالبی که منتشر می کنند ، بعضا به آن صراحتا اذعان دارند. شما هیچ تماسی با جمهور ملتتان ندارید و بدین جهت آنها را نمی شناسید. همانطوری که در اظهارتتان در این برنامه تلویریونی به صراحت ثابت کرده اید که از تاریخ و فرهنگ این مملکت هیچ نمی دانید. همان گونه که محمد رضای جنایتکار "عاری از مهر" و دار و دسته اش هم نمی دانستند. سرنوشت شما در تاریخ معاصر ، بیش از سی و چند سال پیش رقم خورده است! شما هم به همان جایی خواهید رفت که محمد رضا شاه پهلوی ، شاهنشاه آریامهر رفت: زباله دان تاریخ! ارتجاع ، سرنوشتی غیر از این در برابر انقلاب ندارد. تمام!
علی
برای مظلومیت نظام جمهوری اسلامی باید گریه کرد که مار در آستین می پروراند . شما فکر کردید اگر دشمن به مال و جان و ناموس ما تجاوز کند این بی غیرتها چکار می کنند
Romania
خانم کارگردان روشنفکر ساکن آمریکا یک نگاه بنداز به خاورمیانه همین الان هم تو روز روشن ناموس آدم رو میبرند!!!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
افرادی مثل این خانم در واقع امریکایی هستند نه ایرانی و عوامل تربیت شده استعمار در کشورهایی مثل ما هستند و فقط زبان محلی را خوب حرف میزنند دقیقا مثل جاسوسان حرفه ای.
واویلا وامصیبتا بابا این رسانه ملی جمهوری اسلامیه ای خدا از دست اینا به کجا پناه ببریم . ماهوارشون کمشونه به تلویزیون ما هم رخنه کردن . حالا تو این دهه محرمیه این برنامه رو تعطیل می کردن و این قرتی پرتیا رو نمی آوردن جلو دوربین آسمون به زمین می رسید ؟
سامان
من صحبتهای ایشون در برنامه هفت رو گوش کردم. یک سری هاش درست بود یک سری هاش هم شاید نادرست. در مجموع این رو هم باید در نظر بگیریم که هر کسی نظری داره به علاوه اینکه واقعا به لحاظ فرهنگی در کشور مشکلات فراوانی داریم و
Germany
کلی گویی در هر زمینه ای اشتباه است.در روابط سیاسی باید هر کشور را چداگانه بررسی کرد. ضررهای فرهنگی که سریال های ترکی به جامعه ایران وارد کرده خیلی بیشتر است.
اگه میتونستی ک جواب این خانم رو میدادی پس بدون حرفش حقه تو و امثال تو متجاوز هستند سعی دارین ورود پیدا کنید ب ذهن مردم و تلقین کنید حرف های خودتون رو
روزی میرسه ک گردن شما متجاوزین رو خواهیم زد
فریدون زنجان
سلام عزیز جان یه خورده احتیاط کن زیاد فشار به خودت وارد نکن خطر داره ضمنا داعش دوره رایگان گردن زدن دایر کرده بدو برو آموزشت رو ببین جا نمونی با این لحنت
سارینا
ایول دمت گرم آ ق فریدون .
یک هنرمند هنرمند دوست
با سلام من یک بازیگر هستم البته فقط در سه فیلم نقش داشته ام ولی برای هنرمندان احترام قائلم اما فکر نمی کردم هنرمندی تا این حد درک مطلبش پایین باشد من هنوز باورم نمیشه خانم میلانی این حرفها را زده باشد که اگر راست باشد از دو حالت خارج نیست یا از سر دشمنی و کینه این سخنان را بر زبان آورده که در این صورت هوش و ذکاوت و آی کیو و نگاهش را زیر سوال برده است و یا اینکه از روی کینه نبوده که حاکی از پایین بودن سطح درک او از زمان و مکانی که زندگی می کند است و در هر دو صورت عجیب است تا جایی که اگر من نوعی که هنرمندان را نخبه می دانم شاخ در بیاورم جای شگفتی نیست
سیاهکلی
آخه این چه استدلالی هست که این خانوم میکنه استدلال های بچه گانه واقعا این فیلمسازه /
نجیمی
خاک بر سر این همه حماقت و جهالت
احمد
سلام می دونم باز نظر منو نمی ذارین ولی از رو نمیرم. این بدبخت کی توهین کرد به خانواده های مذهبی؟ مثل اینکه شما تو اجتماع نیستین اصلا؟ برین ببینین بعضی جاها چه رفتارایی با زنا می کنن؟ هر کی از حقوق مظلوم دفاع کرد بهش انگ فمینیسم و ... می زنین؟ باریکلا به این مسلمونیتون. فقط یه جمله از شهید مطهری تو کتاب آینده انقلاب اسلامی : ((حتی اگر فرد مارکسیست بود و خواهان کرسی درس در دانشگاه ، باید این کرسی به او داده شود . ما اگر ادعا می کنیم از همه بالاتریم باید با زبان دین و عقیده خود به او پاسخ دهیم نه اینکه او را بکوبیم))
شما از فداۀیان خلق چه انتظاری دارید؟
دنبال احوالات مجری و کارگردان برنامه باشید.
جواد
واقعا آدم تعطیل داریم ولی تا این حد تعطیل ندیده بودم.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
چهره ایشون که شبیه مردیست که روسری سر کرده است.! واقعا ایشون خانم هستن؟
احمد
بی حیا
مهرام
Netherlands
تف به شرف و ناموس آقای ضرغامی، تهمینه بدکاره، مجری برنامه و سایر همکارانشان.
Turkey
درود بر این شیرزن فهمیده ...جملاتش همه درسته
بستگی داره فهمو چی ترجمه کنی!!
متاسفانه همین حرفهای دهن پر کن تقلیدی از فرهنگ غرب باعث عقب ماندگی مسلمانان ووابستگی آنان شده آمریکایی که با تجاوز وغصب سرزمینهای سرخ پوستان ومهاجران مجرم اروپایی بوجود آمده واز خود فرهنگی ندارند فقط با وجود افراد خودباخته و مزدور می تواند فرهنگ عاریتی ظاهر فریب را بر ما غالب کند.
آخ که اون ففففففففهههههههمت منو کشته !!!!! فهمیده هائی مثل تو میفهمن که این زنیکه چی گفته ؟؟؟؟؟!!!!!!
مریم
Germany
ای الاغ! این حرفها دروغ است که زنان در گذشته مورد تعدی بودند؟ ای حیوان! اسلام زنها را مخفی می کند که تمام زنان بیت امام خمینی و خامنه ای در دانشگاهها هستند؟ این تو نیستی که به اسلام و ائمه توهین می کنی؟ تهمینه میلانی که از اسلام رفع اتهام می کند.
اصغر
خواهرم برای بیان سخن لازم نیست باعصبانیت حرف بزنی وادب مرد به ز دولت اوست لطفا به خاطر جسارت و توهین یک کارگردان وهنرپیشه که از اسمش معلومه به فرهنک دینی یک ملت خون خودت را خراب نکن واز ادب دور نشو .ممنونم
متعجب
Iran, Islamic Republic of
تعجب از این زنیکه نیست تعجب از رسانه میلی آقای ضرغامی است که مدیریتش بر سیما تاسف بار است
دانشجو
با سلام زنگ بزنید صداوسیما اطلاعات یا هر ارگان دیگه اعتراض کنید. خاینای بی هویت دارن با کشورمان چه می کنند
javid
شما که جسارت پخش ندارید؟چرا این گزینه را گذاشتید.
لابد برا رهگیری هست /اشکال ندارد برا هرچی هست.
راست میگه این خانم خوب ،شهامتش را دارید یک مناظره رودرو بزارید،با همین با رهبران سبزو....
چقدر خودتان درمیدان تنهایی بر موضعتان میکوبید
حسین فسای
درود بر خانم تهمینه میلانی که شجاعانه حرفشو زد چیه جهان نیوز خیلی ناراحتی که خانم میلانی رو انتن زنده همه چیزو گفت اگه مردی نظرمو بزار!!!
این خانوم خیلی خوش خیاله
ف
به این میگن تبلیغ منفی!!
Iran, Islamic Republic of
می دونید چرا ایشون و امثالهم غربی ها را دوست خود می دونند و به ما توهین می کنند و می تازند ؟چون اینها فکر می کنند که اگر مثلا آمریکائیان باهاش خوش بگذرانند و ثروت ملی ما را بعد از ببرنند و نفت و معادن ما را ببرنند و مشکلی نیست چون به ایشان که خوش گذشته ÷س از چه چیزی ترس داشته باشند و نگران چه چیزی باشند ؟ همینکه امثال ایشان اجازه داشته باشد هر کاری دلش میخواد کافیه دیگه ،حرفشون همینه که چرا نباید مردم ایران چنین فرصتی را به ایشان که مایلند مثل حیوان خانگی آمریکائیان و ارو÷ائیان باشند و موجب تمتع و خوشی آنها باشند اجازه نمی دهند،ایشان را نه مسئله فرهنگ نه مسئله ملیت نه مسئله دین ایرانی متاثر می کند ولی اگر گربه و رنگ موی یک رقاص و سیاست مدار غربی دلخواهش نباشد برای این زنه ناراحت کننده خواهد بود
اکبری
United States
خانم میلانی شما باید بدانی اینجا ایران است .ما غیرت ایرانی داریم .این شما و امثال شماست که 2 روز میرین خارج از ایران حجابتون رو کنار میزارید.مجریان محترم هم بدانند چه کسانی رو جلو دوربین زنده تلویزیونی بیارن .
حسین
خدا خائنین رالعنت کند
saman
اینهمه رهبر ما درباره دشمن و تهاجم نرم دشمن می گویند، آنوقت ایشان که مثلاً از کارگردان های مملکت ما هستند میایند با کمال غفلت و نادانی می گویند:
...نباید اینقدر دشمن دشمن کنیم. تجاوز فرهنگ غرب افسانه است.
م ل اراکی سوئد
Sweden
هر کشوری برای پیشرفت به ۴ گروه تقریبا سالم و پاک احتیاج داره. سرمایه دار، تاجر، روشنفکر و دانشگاهی (پزشکان، مهندسین، مدیران ، فیلم سازان و غیره). متاسفانه در کشور ما و کشورهایی نظیر ایران این چهار گروه تقریبا فاسدند (البته استثناء هم وجود داره) و راحت فرهنگ و وطن خود را می فروشند. خدا به داد ما برسه.
Iran, Islamic Republic of
یک نظر است مثل خیلی از نظر ها از ان بگذرید وگر نه الکی بزرگ میشود چیزی که مد نظر چنین افرادی است
مجید
تو هم مثل شیرین عبادی شیرین می زنی.
علی0098
حرفش کاملا منطقیه
علی جان منظورت حرف آقا مجیده دیگه ؟!
سعيد110
وَ لَنْ تَرْضى‏ عَنْکَ الْيَهُودُ وَ لاَ النَّصارى‏ حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدى‏ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذي جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَ لا نَصيرٍ
آيه 120 سوره بقره

(ولن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم ):(یهود ونصاری هرگز از تو راضی نمی شوند، مگر آنکه از کیش آنان پیروی کنی )همان آیینی که مطابق هواهای نفسانی خود ابداع کرده اند و آن را با نظریات خودشان نظام بخشیده اند ،که مسلما با دین خدا متفاوت است و فقط نام دین را دارد،(قل ان هدی الله هو الهدی ):(ای پیامبر بگو تنها هدایت ،هدایت خداست )و آن طریق حقی است که اطاعت از آن واجب است ،(و لئن اتبعت اهواءهم بعد الذی جاءک من العلم ):(و اگر از تمایلات نفسانی آنها پیروی کنی بعد از آن علمی که به نزد تو رسید)یعنی ای پیامبر اگر از هواهای نفسانی آنها که لباس دین برآن پوشانده اند و آن را کیش و آئین نامیده اند پیروی کنی بعد از آن آیین حقی که ازجانب پروردگار نصیب تو شد، (مالک من الله من ولی و لا نصیر):(آنگاه ازناحیه خدا نه سرپرستی خواهی داشت و نه یاوری )یعنی در این صورت غیرازخدا نه سرپرستی خواهی داشت تا امور تو را سرپرستی کند و تو را پشتیبانی نماید و نه یاوری برای تو خواهد بود که تو را مدد رساند.
حقانی
به این جماعت غافل اصلا نباید بها داد! اینها رو بی جهت بزرگ نکنید! ارزش ندارن! بهترین صفت برای این قماش آدمها، غافل هست
اصلا این آدم بلده واژه فرهنگ رو معنا کنه که در موردش حالا اظهارنظر هم کرده؟؟؟؟؟
با عرض سلام
ممکن است من نیز فیلمهای خانم میلانی را متناسب با فرهنگ ایرانی از بعضی جهات ندانم و انتقاداتی داشته باشم اما در این متن نکته ایست که نگفتن آن کم لطفیست و آن این است که در عین یکسان بودن مبانی اسلامی امروزه با زمان پیامبر گرامی,مصادیق کمی فرق نموده است و نمیتوان منکر رفتار نامناسب متاسفانه بعضی افراد به ظاهر مذهبی با زن بود و این نکته بسیار مهم است که زن در عین عفاف و حیا زن امروز است و نمیتوان با روش مخفی کردن او به نتایج مطلوبی رسید و فکر نمیکنم کسی منکر تضییع حقوق زن در جامعه ی امروز ایران باشد! نهایتا. خاکستری دیدن دنیاا و انسانها بسیار منطقی از سیاه یا سفید دیدن آنهاست!!
باسلام !
اگرمنظورت ازمخفی کردن خانمها حجاب اونها باشه .. فکرت کاملا" اشتباهه !!
بهروز
به نظرم صحبت های به جایی کردند. ددری صدا و سیما باید به تفکرات مختلف، مجال بیشتری بدهند. در حال حاضر تفکر ایشون، همسو با سیاست های مفید کشور و اکثریت مردم و مقامات است، به همین دلیل، آقای ضرغامی به ایشون اجازه حضور دادند. هرگز در صدا و سیما بدون نظارت کسی وارد برنامه زنده نشده.
کیوان
واقعا برای مسولین صدا و سیما متاسفم . متاسفانه به نظر میرسه فرهنگ انقلاب اسلامی در صدا و سیما هنوز جا نیافتاد که هرکسی رو با هر فکری میارن براشون برنامه درست کنه و مهمان دعوت بکنه اصلا وقتی سینمای ما بیمار و مریض هست این برنامه میخواد چی رو درست بکنه هنوز دارند از فرهنگ غرب پیروی میکنند و این نوعی بی هویتی در این گونه برنامه هاست
hadi
United States
خانم میلانی نسبت به بوسه ای که خانم حاتمی از داور خارجی گرفته حسادت می کند.
وقتی که سینما گران از جنس غیرمردم می شوند همان بهتر که سینماها تعطیل شوند تا ایننقدر این فرهنگ وارداتی خوره جان مردم نشوند.
به این خانم هم توصیه می کنیم تشریف ببرند در ولایت داعش و در کمال آزادی با دست پرورده های آمریکا و انگلیس فیلم بسازند تا طعم آزادی را بچشند.
ظاهرا درمورد مقوله های دشمن و آزادی و فرهنگ و ... با نظام سلطه هماهنگ هستند!
زنده باد خام میلانی
حرف حساب جواب نداره
کسی که به دین مردم توهین کند انشاله به حق همین روز عاشورا کمر راست نکند
حسین
United States
من صحبتها را گوش کردم حرف حق زده حرف حق هم تلخه
Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم، ایشان یه شیر زن واقعی و به تمام معنی هستند، خدا پشت و پناهت که حرف دل ماها رو زدی
پیام
با سلام واحترام
دوست عزیز اولا ای کاش روزی فرا میرسید ک برای نظرات دیگران هم احترام قایل میشدیم همون طور ک انتظار داریم دیگران نسبت ب عقاید ما احترام میذارن چرا فک میکنین هر چی شما میگین درسته و رسانه ملی ارث پدریتونه ؟ مملکت ک فقط متعلق ب یه قشر خاص نیست
ثانیا این ک کسی بخواد بره آمریکا ب شما چ ربطی داره؟ آیا هر کسی ک میره آمریکا لزوما آدم بدیه؟ چقدر بده ک ب خودمون اجازه ی قضاوت نسبت ب هر کس و موضوعی رو میدیم....
ثالثا حضرت پیامبر یا امیرالمومنین کی حضرت فاطمه رو مخفی میکردن ک یه وقت چشم نامحرم بهشون نخوره ؟؟؟؟ شما ک ب قول خودت درباره ی زندگی حضرت مطالعه داری حتما میدونی روزی یکی از اصحاب ب خونه ی پیامبر رفت و بعد از دیدن حضرت زهرا با توجه ب رنگ صورت بانو از پیغمبر پرسید آیا حال ایشون بد شده؟ یا مورد دیگه سخنرانی پر صلابت ایشون در مسجد و....ک همه ی اینا نشون میده فاطمه ی زهرا خودشون رو مخفی نمیکردن
در پایان میخوامبگمبرادر من رفتار و کردار ما باید ب گونه ای باشه ک بتونیم افراد با نظرات متفاوت با خودمون رو جذب کنیم و اگر هم با کسی اختلاف سلیقه ای داریم با اخلاقو روش درست جذب کنیم...
با توجه ب روحیات جنابعالی بعید میدونم نظر اینجانب رو نمایش بدید اما با این حال نمیتونستم ساکت بمونم
فرهاد صادقی
من یک سوال از شما دارم! آیا مردم ایران( با این حجم آموزشی که برای جهت دهی به افکارشون وجود داره از طرف حکومت) به نظرتون شعور لازم رو برای تشخیص حرف درست از نا درست رو ندارند.؟؟ و آیا شما شهامت دارید که این بحث رو با من ادامه بدید... اصولا نظر شما درباره ی وظیفه ی رسانه چیه؟؟ و مرجع تشخیص خوب و بد از نظر شما چیه؟
فرهاد صادقی
چرا توی نظرات نظری از موافقین خانم میلانی نیست یا حداقل اگه هست نظراتی گلچین میشه که شما پاسخ دندان شکنی براش دارید؟
Iran, Islamic Republic of
جامعه متدین ایرانی?!!!!
حقانی
در پاسخ به فرمایش دوست عزیز آقای فرهاد صادقی عرض میکنم که اولا موافقین طرز تفکر این خانم هم به قدر وفور در کشور رسانه دارن و نظراتشون درج و منتشر میشه!
کافیه به سایتهاشون و مطبوعات همسو و بیش از صد شبکه ماهواره فارسی زبان مراجعه کنید که با دلسوزی برای شما برادر عزیز و امثال شما شبانه روز دارن برنامه پخش میکنن و با پشتوانه قدرتمند مالی آمریکا و غرب براتون خوراک فکری تولید میکنن! وجود شما و همفکران شما توی جامعه ، حرف خودت رو که گفتی "جهت دهی حکومت" نقض میکنه!!
درثانی بدنیست شما و خانم میلانی کمی درمورد اظهارات غربیها و گردانندگان غول های پوشالی رسانه ای غرب مطالعه کنید و ببینید که دشمنی غرب با تفکر انقلابی شیعه افسانه نیست و چه پولهایی دارن خرج میکنن و خودشون هم اقرار میکنن که قصدشون گرفتن هویت اسلامی-ایرانی ماست و اینکه با نفوذ فرهنگی ما رو دچار واپس ماندگی ساختاری کنن!
عزیزم! امروز ردپای نفوذ فرهنگی غرب رو میشه به وضوح در شهرها و خیابانهای جامعه اسلامی دید! امروز عرصه نبرد نرم کاملا آشکاره مگر برای کسانیکه خواب یا غافل هستن
احمد علی جهان بین
خانم تهمینه اگر تو ذره ای معرفت و ایمان درستی داشتی این جفنگیات نمی گفتی برو مطالعه کن و خو دت را بروز کن الآن که عصر جاهلیت نیست
احمد علی جهان بین تو جهان نیوز رو ببین جهان اصلی رو وللش برو کنار افراطی بزار باد بیاد
سجاد
باید یک مناظره ای بین او و دکتر حسن عباسی برگزار شه اونوقت ببینیم این کارگردان جوابی برا گفتن داره؟
صفا
اینها یک مشت مطرب هستند که متاسفانه به لطف سینما وتلویزیون می شوند کسی .اینها نه نقش مثبت شون ونقش منفی شون مال خودشون نیست .اینها عروسک دست کارگردان هستند .به اینها باید به دید مطرب نگاه کرد نه الگوی جامعه
درزمانی که هنرپیشه به مطرب گویند
خاک برفرق سراهل هنربایدکرد !!!!
غفاری
Iran, Islamic Republic of
خانم میلانی تا اسکتبار چیزی مجانی در اختیار کسی گذاشته است ؟...
استاددانشگاه
سلام
ایشان اززمانی که دردیداری درآمریکا با یکی ازشرکتهای هالیوود مقداری پول و...به وی دادند دچارتوهم شدودرخواستهای آنها را به منصه ظهورگذاشت والااینقدرهم بی اعتقاد نبود دیگه وقتی دنیابر آدمی غلبه کند همین خواهدشد ...
خودایشان می داند مااسناد مستندومحکمی درباره همه اعتقاداتمان داریم اما باید ایشان کمی دراین اسناد غورنمایند تا به فطرت وماهیت خودشان پی ببرند .دروهله اول بااین صحبتها یاد زمان انسانهای اولیه وجاهلیت می افتیم که این خانم دوست دارد درآن حالت زندگی کند چون انسان عاقل وکامل چهارچوب دارد وبه دنبال طینت پاک وخدااست وای کاش تهمینه خانم دراین سفرها پول و...شرکتهای هالیوودی را قبول نمی کرد تاالان به نفع شیاطین نفس صحبت کند
مهدی
عزیز من فرهنگ اهل بیت این نیست که تا یک نفر مخالف یا حتی توهین به ارزشها کرد بکوبیدش، کسی که این حرفارو میزنه با فرهنگ ناب اهل بیت آشنا نیست یا اینکه این همه تناقضاتی که در حرف و عمل ما مسلمونا دیده دچار سردر گمی شده یا اینکه کلا بیماری داره و در فرهنگ اسلام کسی که بیماره بد نیست چیزی که بده این بیماریه اونه و باید با منطق و استدلال او رو درمان کرد خواهش می کنم کاری نکنید که به اسلام ضربه بخوره و چهار نفر با دیدن استدلال های شما از سر لجبازی بگن که تهمینه میلانی راست میگه، بیان کسایی که اطلاعات دینی و سیاسی دارن و همه هم اونارو قبول دارن برن باهاش صحبت بکنند و اونو آگاه کنند و اینو باور کنید که اون آگاهی نداره والا هیچ انسانی ذاتا بد نیست، خواهشا بیایید خودمون خودمونو دشمن نپنداریم و یه کم صبر و حوصلمونو بیشتر کنیم مثل تمام پیغمبرامون و اهل بیتمون و اولیامون، و بیایید همدیگرو کامل کنیم نه اینکه تا کسی حرف مناسبی نمیزنه اونو از ریشه نابود کنیم و چند نفر هم به خاطر بی منطقی ما تابع اون تفکر اشتباه اونا بشن، بیایید دینمونه تا این حد سیاسی نکنیم، درسته دین از سیاست جدا نیست. واقعا خواهش میکنم...
کیان
بهترین نشانه تهاجم فرهنگی سرکار خانم می باشد .تمام هدف دشمنان از تهاجم فرهنگی ایجاد شک وشبهه در ذهن ملت هاست که در این قسم خانم میلانی کیس بسیار خوبی برای آنان است.که خوب جواب داده امیدوارم با توجه به تفکرات حد اقل تاریخ چند هزاره ساله ایران را مطالعه کنند . وعبرت بگیرند
ساسان در منش
این خانم داره نفس های آخرش رو میکشه بذارید خوش باشه .... بیچاره داره هزیان میگه
خانم .. خانم اگه اینجوریه که شما میفرمایید بفرمایید تشریف ببرید همونجا زندگی کنید...
آقا اول اعدامش کنید بعد خاسترش رو بریزید توی ... تا دیگه کسی جرات نکنه نظرش رو بگه
اصلا چه معنی داره مردم اونم از نوع زن ها اظهار نظر کنه
حالا اگه موافق می گفت یه چیزی
اما حالا وا مصیبتا اعدام اعدام ...
zohreh
عجب!!!!!!
یاعلی مددی
پس بفرمایید حضرت آقا خدایی ناکرده خبر ندارن وضعیت جهان وکشور چگونه هست که در بیاناتشون از تهاجم، شبیخون فرهنگی سخن می فرمایند
اصلا من چرا این چیزا رو می گم اینا به ولی فقیه اعتقادی ندارن
ممد
بیشتر اوقات .... از روی ترس است!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام ضمن احترام به فیلمسازان وکارگردانهای متدین ودلسوز متاسفانه صدا وسیما وروزنامه های زنجیری اینها را بزرگ میکنند وگرنه اینها ارزش ندارند تا بتوانند نظر بدهند
درود بر خانم تهمینه میلانی که تمام حرفهایش درست و کاملا صحیح است و بزرگترین مشکل کشورمان را شفاف سازی کرد . درود بر این خانم محترم و دلسوز که وظیفه خودرا به نحو احسن انجام داد درود البته آمریکا باید مثل ژاپن چند تا بمب اتمی روی مردمان دشمن تراش بریزد تا کشور ایران هم مثل ژاپن درست شود به امید خدا که همین کار ها نزدیک است با پیروزی جمهوری خواهان در آمریکا
United States
اگه كسي ادعاي اينو داره كه كار فرهنگي بصورت حرفه اي انجام ميدهد اولين چيزي كه بايد بدونه نبض جامعه است ايشون انگار در جامعه ايران اصلا زنگي نمي كند و جون ايراني رو فقط در بين اقليت غربزده ميبيند بياد عمين هييتها مثل هييت ميثاق شهدا ببينه جوان ايراني تحصيلكرده چه جور خودش رو براي امام حسين ميكشد و عاشق دين و نظام است نه چهارتا دختر پسر ازرزل اوباش
خدایا همه ی بیماران را شفا بده!
اجباری در دین نیست . اظهار نظر داشته ومخاطبان خودش را داره
اینجا کی صاحب دین خدا شده !
اون کسیکه ازبیت المال حقوق میگیره وتعهد داره که به این کارها رسیدگی کنه کجاست ؟ برو این درد دل عظیمت را به ااو بگو !
اخرتیهم هست برای همه ما اونجا وضعیت شما وانها وما بصورت خوشگل مشخص میشه
انقدر بی وفایی از همه دیده شده که این پیش کش
این کارها برای تغییر رویه لازم است زیاد حرص نخور!
فریدون زنجان
نظر خانم میلانی را به لینک زیر جلب میکنم شاید کمی تاثیر گدار باشد

http://www.akairan.com/havades-akhbar/farsnews/a830515153117114102.html
ضمنا ما زنجانی ها زنان را قایم نمیکنیم بلکه آنها همپای ما و دوشادوش مردانشان همه جا حضور دارند و اگر حافظه تاریخی بعضی ها ضعیف شده باشد یادآور میشویم که اولین تظاهرات زنان ایران در زمان انقلاب در زنجان رخ داد
ضمنا روز سوم امام در زنجان عزاداری زینبیه اعظم را داریم که همیشه جمعیت عظیم زنان بدنبال مردانشان با مصیبت بانوی کربلا همدلی و یاد این بانوی عظیم را که بزرگ است بزرگتر و گرامیتر می دارند
اگر پخش مستقیم اجتماع و عزاداری بزرگ زینبیه امسال را میدیدید متوجه میشدید حتی بانوانی که شاید بعضی ها به پوشش آنان ایراد هم بگیرند،با شیدایی و شور شگرفی از صمیم قلب و عمق جان در رثای امام حسین و حضرت زینب بر سر و سینه میزدند و این نشان میداد شاید از نظر ظاهر راه ماهواره را میروند اما هنوز دل در گروی شعور دینی دارند و این دقیقا همان خطر بالقوه وحشتناکی است که امریکا و انگلیس و اسرائیل به خوبی می فهمند اما برخی از خودی ها..... افسوس
ما زیاران چشم یاری داشتیم
کاش چشمها را بشویند و حتی اگر شده برای یک بار جور دیگر ببینند
به خدا همین نزدیکی ها خدایی هم هست
ولش کن این بابا رو
Iran, Islamic Republic of
این خانم بهتره بره اول تاریخ بخونه که چطور انگلیس و روس امکانات این کشور رو به تاراج بردن آمریکایی که همه جا فکر منافعش، رو دوست ایرانی ها می دونن واقعا نمی دونم بعضی ها خوابن یا خودشون رو به خواب میزنند.
Iran, Islamic Republic of
دین وایمان که جاودانه است خودتو می فروشی به یک جایزه مادی دوروز دنیا کهازبین می ره
ایرانی مسلمان شیعه
Iran, Islamic Republic of
دین وایمان خودتو به جایزه مادی می فروشی
Iran, Islamic Republic of
تهمینه میلانی باید پاسخگو باشه
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی جلو این همه....رو نمی گیره آخه یعنی چی .
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
به قول شهید حاج قاسم سلیمانی:ایران حرم است
هرکس بخواهد به این حرم دشمنی کند شکست خواهد خورد اماکسی که به این حرم وارد شود وحرمت نگه دارد
پیروز میدان است، دشمن نمی تواند هیچ آسیبی به کشور برساند