چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱۰

اصولگرای اعتقادی‌ام/ مترجم نمی‌خواهم/ دفاع از فیلم جنجالی

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 389286
رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد به دفاع از فیلم جنجالی قصه ها پرداخت و افزود: من وقتی که روحیه و فرهنگ خارجی‌ها را می‌شناسم و بدون مترجم با ملت‌های مختلف می‌توانم ارتباط برقرار کنم و می‌دانم که فیلم «قصه‌ها» برای آنها سیاه‌نمایی ایران نیست.
اصولگرای اعتقادی‌ام/ مترجم نمی‌خواهم/ دفاع از فیلم جنجالی
به گزارش جهان، حجت الله ایوبی در گفتگو با شرق گفت: من در درجه اول دانش‌آموخته دانشگاه امام‌صادق و شاگرد آیت‌الله‌مهدوی‌کنی هستم. فقه خواندم و خوب هم خواندم.

وی با بیان اینکه اینکه هرکس در خارج از ایران جایزه بگیرد، حتما سر و سری با بیگانگان دارد درست نیست، گفت: چرا کسی که از ونیز جایزه می‌گیرد و با سربلندی از ایران دفاع می‌کند، پس از بازگشت به او به دیده متهم نگاه می‌کنیم و به نام حساس‌نشو همه را علیه او ‌حساس می‌کنیم؟

ایوبی با اشاره به اینکه "من اصولگرای اعتقادی‌ام نه سیاسی"، به دفاع از فیلم جنجالی قصه ها پرداخت و افزود: من وقتی که روحیه و فرهنگ خارجی‌ها را می‌شناسم و بدون مترجم با ملت‌های مختلف می‌توانم ارتباط برقرار کنم و می‌دانم که فیلم «قصه‌ها» برای آنها سیاه‌نمایی ایران نیست چه کنم؟ چه بگویم؟ با کسانی هم‌آوا شوم که می‌دانم یا نمی‌دانند یا دنبال بهانه می‌گردند؟ با وجدانم چه کنم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد110
Iran, Islamic Republic of
عقيده ات را براي خودت نگهدار شايد به فرض محال فرداي قيامت بتواني خداوند را با اين عقيده فريب! بدهي
اجالتا ما سر وكارمان با عمل توست و اين عمل توست كه بويي از اصول گرايي نبرده است. اصول گرايان متحد اند، چگونه است كه از صغير و كبيرشان هيچكدام عمل شما را نه تنها تأييد نمي كنند بلكه سرسختانه مانع انجام اين عمل زشت شده اند. چگونه ممكن است كسي كه حركت مخالف اصولگرايي انجام بدهد، قول او از بابت اينكه من اصول گرا هستم را بشود باور كرد. هرگز قول معصيت كننده خدا قابل قول نيست.
حتما در همان دانشگاه امام صادق شمار زيادي از افرادي كه در مدرس امام جعفر صادق عليه السلام حاضر بودند ولي در ادامه راهي برخلاف مكتب امام صادق در پيش گرفته اند را برايت بازگو كرده اند. بچه گول مي زني؟!!!
پاپانوئل
"من در درجه اول دانش‌آموخته دانشگاه امام‌صادق و شاگرد آیت‌الله‌مهدوی‌کنی هستم. فقه خواندم و خوب هم خواندم."
من ، منم ، من نیم منم ، قربون خودم برم!
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای حجت الله ایوبی
لطفا" قدری تامل بفرمائید و مروری در خصوص اصولگرائی باصطلاح اعتقادی خود داشته باشید ... ببینید کجای آموخته هایتان کمی تا اندازه ای انحراف یک درجه ای داشته است و یا شاید خوب درک نکرده اید که این گونه از عملکرد خود راضی هستید و از آن دفاع میکنید...
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
در حماسه عاشورا در جبهه اشقیا یکی مثل عمر سعد شیفته وکشته مرده حکومت ری،یکی مثل شبث بن ربعی فرد ملون المزاجی که در صفین باامام علی(ع) در جبهه واحد در جنگ جمل علیه ایشان در عاشورا روبروی سیدالشهدا،در قیام جناب مختاردر صف منتقمان خون اباعبدالله الحسین (ع) ، ودر حمله مصعب بن زبیر به کوفه همکاری با قاتلین مختارادم باید ایمان واقعی داشته باشد تا وعده ووعیدها وحلوای چرب وچیلی دنیا نفریبدش.امان از ملون المزاجی
Iran, Islamic Republic of
اقای ایوبی خیلی ها حقیقت را می دانند اما این حقیقت با منافع بعضی ها در تضاد است است و چون بعضی ها فقط و فقط منافع شخصی خود را می خواهند به زمین و زمان گیر میدهند
من اصولگرای اعتقادی هستم نه سیاسی!!!!
...
از حرفش 2 برداشت میشه .به عبارتی میخاد بگه اصلاح طلب سیاسی است.
به این نوع حرف زدن میگن....که جهان سانسور میکنه.
مجتبی
شاید هم واسه نونه واسه نونه
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً تو فرانسه سواد فقهي شما نم كشيده!
حسين
Iran, Islamic Republic of
بعضي ها علم دارند ولي ع... ندارند.