پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

یک فرد روانی عامل اسیدپاشی‌ها است

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 389145
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع اسیدپاشی، فضاسازی از سوی غرب و دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی صورت گرفته و حلقه‌ای از روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب نیز این خط غربی‌ها را در کشور دنبال کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تلاش دشمن برای مرتبط کردن حادثه اسید پاشی اصفهان به آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرد: در سفری که هیئت پارلمانی ایران به فرانسه داشت و در دیدارهایی که با رئیس مجلس سنا، مجلس ملی، کمیسیون سیاست خارجی، دفاع و گروه دوستی ایران و فرانسه صورت گرفت، این موضوع مطرح شد.

وی گفت: در تمامی این جلسات هیئت پارلمانی ایران به صراحت اعلام کرد که این موضوع یک فضاسازی از سوی غرب و دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی است و حلقه ای از روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب نیز این خط غربی ها را در کشور دنبال می کنند.

نقوی حسینی تأکید کرد: مسأله اسیدپاشی در اصفهان هیچ ارتباطی به موضوع حجاب، بدحجابی، امر به معروف، نهی از منکر و قانون امر به معروف در مجلس ندارد و فرد یروانی این اقدام را انجام داده همانند اقدامی که یک فرد روانی در کشورهای دیگر جهان انجام می دهد.

این مسئول یادآور شد: موضوع اسیدپاشی هیچ ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد و بنده در جلسه با مسئولان و هیئت های پارلمانی فرانسه نیز اشاره کردم که امر به معروف از احکام الهی نص قرآن کریم و اصول قانون اساسی ماست، قانون این اصل در حال تهیه در مجلس شورای اسلامی است تا همه مردم مسئول و ناظر بر موضوعات اجتماعی باشند.

هشدار درباره شکستن حرمت خوانندگی زنان

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از گفتگو ضمن انتقاد از تک نوازی و خوانندگی زنان در برخی کنسرت‌ها اظهار داشت: تک نوازی و خوانندگی زنان یکی از حرمت‌هایی است که در کشور شکسته شده است و این موضوع ضد باورها و ارزش های دینی مردم ایران تلقی می شود، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس جمهور نسبت به رواج این موضوع مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: در این زمینه و برای آگاهی رئیس جمهور از موضوعات مرتبط، نامه ای با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله بنده به ایشان نوشته شد و مواردی را در این زمینه بیان و مراتب اعتراض خود را اعلام کردیم لذا اگر مسئولان مربوطه به دغدغه ها و خواسته های نمایندگان در این زمینه توجه لازم نکنند، مجلس از اختیارات و حدود قانونی خود برای حل و بررسی این مشکل استفاده خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *