کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوژه شدن رحمتی با یک خارجی!

8 آبان 1393 ساعت 18:22

با ورود رحمتی به زمین بازی تماشاگران علیه این دروازه بان که پیشینه حضور در استقلال را دارد شعار دادند و به تشویق ایمون زاید پرداختند. آنها با این کار خاطره دربی چند سال پیش که با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید را زنده کردند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در حالی در ورزشگاه تختی برگزار شد که در این بازی تماشاگران ضمن شعار دادن علیه رحمتی و تشویق ایمون زاید خاطره یکی از دیدارهای دربی تهران را زنده کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی آغاز شد و با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

*با توجه به پخش نشدن مسابقات لیگ استقبال تماشاگران از این بازی بیشتر بود و می توان گفت یک سوم سکوهای ورزشگاه تختی پر شد.

*با ورود رحمتی به زمین بازی تماشاگران علیه این دروازه بان که پیشینه حضور در استقلال را دارد شعار دادند و به تشویق ایمون زاید پرداختند. آنها با این کار خاطره دربی چند سال پیش که با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید را زنده کردند.

*پیش از آغاز بازی پیام صادقیان، امید عالیشاه و خصوصا میثاق معمارزاده مورد تشویق قرار گرفتند اما سایر بازیکنان خصوصا در زمان اعلام اسامی بازیکنان مورد استقبال تماشاگران قرار نگرفتند.

*امروز جایگاه ویژه هم شلوغتر از روزهای دیگر بود. ابراهیم ثنایی سرپرست و محمود شیعی عضو هیات مدیره و داریوش دلفانی مدیر اجرایی باشگاه پیکان، محمد نصرتی بازیکن محروم این تیم، حسین ماهینی که به دلیل سربازی از ترکیب سرخپوشان جدا شد. امیر حاج رضایی و بهتاش فریبا از مسئولان دو تیم بودند که در جایگاه ویژه نشسته بودند.

* پیش از آغاز بازی قسمتی از سکوهای ورزشگاه باز شد و تماشاگران برای نشستن روی آن سکوها یورش آوردند.

*در جریان بازی حمید درخشان کاملا در کنار زمین ایستاده و تیمش را هدایت می کرد اما در تیم پیکان برای دقایقی منصور ابراهیم زاده و برای دقایقی دیگر کریم قنبری به کنار خط آمده و تیم پیکان را هدایت می کردند.

*نیروهای امنیتی در ورزشگاه به شدت مراقب بودند که کسی از بازی فیلمبرداری نکند حتی آنها ابزار عکاسان را هم چک کرده تا آنها از جریان بازی فیلمبرداری نکنند.

* به علت سردی هوا بازیکنانی که روی نیمکت نشسته بودند روی خود پتو کشیده بودند.

* در حالی که اسکوربورد ورزشگاه دقیقه ۴۴ و ۲۰ ثانیه را نشان می داد داور سوت پایان نیمه را کشید موضوعی که با اعتراض دو تیم و تماشاگران همراه شد.

* در نیمه نخست یکی دو بار بازیکن پیکان به صورت غیر عمدی در آغاز بازی تاخیر داشتند که تماشاگران به شدت به این موضوع اعتراض کردند.

* در دقیقه ۵۰ ضربه ارسالی روی دروازه پیکان در حالی دفع شد که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند این توپ با دست با مدافعان پیکان دفع شده است و این اعتراض حتی به روی سکوها نیز کشیده شد.

* پیش از شروع بازی در نیمه دوم تماشاگران ضمن تشویق نیلسون به شدت علیه سید مهدی رحمتی دروازه بان پیکان شعار دادند.


کد مطلب: 388932

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/388932/سوژه-شدن-رحمتی-یک-خارجی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com