جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

تشییع شهدادرحرم امام علی(ع) +تصاویر

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 388728
پیکر یکی از رزمندگان گردان امام علی(ع) که در عملیات آزاسازی جرف الصخر به شهادت رسید در حرم مطهر امام اول شیعیان تشییع شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا ـ شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) در نجف اشرف روز گذشته پیکر شهید «ابراهیم جمیل خطار الشویباوی» که در دفاع از مقدسات اسلامی و عملیات آزادسازی منطقه جرف الصخر در شمال بابل به شهادت رسید را تشییع کردند.

پیکر این شهید که از اعضای گردان امام علی(ع) بود با حضور «شيخ ضياء الدين زين الدين» تولیت آستان مقدس حرم امام علی(ع)، «زهیر شربه» جانشین تولیت آستان، کارکنان و خدمه حرم مطهر امام علی(ع) و اقشار مختلف مردم تشییع شد.


این شهید در عملیات عاشورا در منطقه جرف الصخر در شمال بابل که اخیرا از لوث تروریست‌های تکفیری داعش آزاد گردید به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

در این مراسم شیخ ضياء الدين زين الدين تولیت آستان حرم نماز را بر پیکر شهید ابراهیم جمیل اقامه کرد و سپس فاتحه و زیارت حضرت علی(ع) قرائت و ثواب آن نثار روح این شهید گردید.


جرف الصخر که دروازه استان کربلا و همه جنوب عراق خط مقدم داعش در عراق بود و منطقه‌ای است که حتی ارتش آمریکا نتوانست آن را آزاد کند اما به دست نیروهای ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی از لوث وجود تروریست‌های داعش آزاد شد.


گفتنی است روز گذشته در کربلای معلی نیز پیکر تعدادی از شهدای عملیات عاشورا در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) تشییع شدند.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *