جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

هلاکت‌تروریست‌سعودی‌درکوبانی+عکس

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 388663
یک تروریست سعودی عضو داعش در درگیری‌های شهر کوبانی به هلاکت رسید.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «سعود المطیری» یک تروریست سعودی پس از آزادی از زندان‌های عربستان برای جنگ به یمن و لیبی و سپس به سوریه رفت و سرانجام در درگیری با مبارزان کرد کوبانی(عین العرب) در شمال سوریه به هلاکت رسید.

این تروریست ساکن شهر جده عربستان بود و توسط مدافعان کوبانی به هلاکت رسید تا به برادر و شمار دیگری از بستگان داعشی‌اش ملحق شود.


وی که در زندان‌های عربستان زندانی بود پس از آزادی به تروریست‌ها در یمن پیوست و سپس به لیبی رفت و در آنجا زخمی و برای درمان به ترکیه انتقال داده شد سپس برای جنگ به سوریه رفت.

از طرف دیگر، داعشی‌ها اعلام کردند یک سعودی تروریست دیگر به نام «مشعل البلوی» وارد مناطق تحت کنترل داعش در سوریه یا عراق شده است.

منابع میدانی در کوبانی از به هلاکت رسیدن «ابو حمزه العسکری» فرمانده ارشد گروهک تروریستی داعش در درگیری‌های کوبانی خبر دادند.

درگیری‌های شدید در محور جبهه شرقی عین العرب بین عناصر داعش و یگان‌های حمایت از ملت کرد ازسرگرفته شده است.

مبارزان کرد توانسته‌اند کنترل چندین منطقه را در شرق عین العرب به دست بگیرند و موفق شده‌اند داعش را از منطقه الاذاعه در غرب تل الشعیر بیرون برانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *