پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
کلینزمن نقطه ابهام برترین مربیان

دندان‌های فیفا تیزتز از نیش سوارز !

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 388632
در لیست اسامی برترین مربیان جهان نام کلینزمن مشاهده می شود اما در بین برترین بازیکنان جهان نامی از سوارز نیست.
به گزارش جهانئ نیوز به نقل از فارس، در لیست اولیه کاندیدای انتخاب برترین بازیکنان جهان نامی از سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا دیده نمی شود .این در حالی است که در لیست اولیه نام بازیکنانی چون کورتوآ درواز‌ه‌بان چلسی و یحیی توره به چشم می خورد.

سوارز که در جام جهانی نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و در فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس برای لیورپول گلهای فراوانی به ثمر رساند به دلیل گاز گرفتن کیه لینی مدافع تیم ملی ایتالیا ۹ ماه از میادین فوتبال دور بود و به دلیل رفتار زشت غیر ورزشی، حتی در لیست اولیه فیفا هم قرار نگرفت.به نظر می رسد دندانهای فیفا تیزتر از دندان‌های سوارز بود که به راحتی وی را از لیست برترین ها جام خط زدند.

در لیست اولیه فیفا ژرمنها که عنوان قهرمانی جهان را کسب کردند با ۶ نماینده پیشتاز هستند و تنها نماینده برزیل نیمار بازیکن بارسلونا به حساب می آید.

از مسی که فصل گذشته را بدون کسب جامی به پایان رساند نیز از گزینه های اصلی انتخاب برترین های جهان نام برده می شود.

اتلتیکو مادرید که در فصل گذشته با دیگو سیمئونه نتایج چشمگیری را کسب کرد نام دیگو کاستا و کورتوا به چشم می خورد.

نقطه ابهام لیست انتخاب۱۰ مربی برتر جهان حضور نام یورگن کلینزمن، سر مربی تیم ملی آمریکا به حساب می آید که عنوان قابل ذکری در جام جهانی و قاره آمریکا کسب نکرده است.

در پایان نام گرت بیل برای اولین بار در لیست برترینهای جهان مشاهده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *