شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

نیلی‌ احمدآبادی در قواره وزارت علوم نیست

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 388280
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس وزیر پیشنهادی علوم را در قواره وزارت نمی‌داند و می‌گوید: نیلی‌احمدآبادی قطعا رای نمی‌آورد.
به گزارش جهان، عطاالله سلطانی‌صبور عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص معرفی محمود نیلی‌احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: نیلی‌احمدآبادی قطعا نمی‌تواند رای اعتماد نمایندگان را بگیرد.

وی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی علوم در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار داشت: پس از جلسه روز گذشته، کسی از اعضای کمیسیون نبود که از برنامه‌ها و سخنان وزیر پیشنهادی راضی باشد و دفاع کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی در جلسه این کمیسیون برنامه خاصی برای اداره وزارت علوم ارائه نکرد، تصریح کرد: نیلی احمدآبادی حتی در برنامه‌هایی که به مجلس ارائه کرده و بین نمایندگان توزیع شده، برنامه جدیدی ندارد و تکرار برنامه‌های قبلی است.

سلطانی صبور خاطرنشان کرد: نیلی احمدآبادی را در قواره تصدی وزارت علوم ندیدیم و وزیر پیشنهادی حتی انگیزه لازم را برای این سمت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *