شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیروزی یوونتوس و توقف میلان در ایتالیا

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 388203
یوونتوس در هفته‌ هشتم پالرمو را در دیدار خانگی شکست داد تا اختلافش را با رم در صدر جدول افزایش دهد. میلان نیز در خانه برابر فیورنتینا به تساوی یک بر یک رسید.
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، هفته‌ هشتم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی یوونتوس در خانه به دیدار پالرمو رفت و موفق شد با دو گل صاحب برتری شود تا با توجه به توقف رم با سه امتیا‌ز اختلاف هم‌چنان صدرنشین فوتبال ایتالیا باقی بماند.

یوونتوسی ها که می دانستند رم برابر سامپدوریا متوقف شده است، با روحیه مضاعف پا به این مسابقه خارجی گذاشتند و در نهایت نیز موفق شدند با دو گل برابر پالرمو صاحب برتری شوند تا موقعیت خودشان را در صدر جدول تثبیت کنند.

برای بیانکونری در این دیدار آرتورو ویدال ابتدا در دقیقه‌ ۳۲ گلزنی کرد تا نیمه نخست با برتری یوونتوس همراه باشد. شاگردان آلگری در نیمه دوم نیز صاحب گل شدند.

این بار فرناندو یورنته اسپانیایی موفق شد در دقیقه‌ ۶۴ گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا یوونتوس با کسب سه امتیا‌ز این دیدار ۲۲ امتیازی شود و در صدر جدول سری A قرار گیرد.

در دیگر دیدار مهم اینتر به مصاف چزه‌نا رفت و موفق شد با یک گل به برتری برسد. در این دیدار یکی از بازیکنان چزه‌نا در اواسط نیمه نخست از زمین اخراج شد تا کار برای اینتر راحت شود. در نهایت مائورو ایکاردی موفق شد نراتزوری را در دقیقه‌ ۳۲ از روی نقطه پنالتی جلو بیاندازد تا اینتر با گل این مهاجم موفق شود چزه‌نا را از پیش‌رو بردارد.

میلان شب گذشته در خانه به مصاف فیورنتینا رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. ابتدا این نایجل ده‌یونگ هلندی بود که میلان را پیش انداخت. ضربه سر این بازیکن از روی کرنر ارسالی باعث شد شاگردان فیلیپو اینزاگی نیمه نخست را با برتری به رختکن بروند، ولی در نیمه دوم ژوزف ایلیچ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا هر دو تیم یک امتیاز از این دیدار را کسب کنند.

در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا تا پایان هفته‌ هشتم، یوونتوس با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. رم با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و اودینزه با ۱۶ امتیاز سوم است.

هفته‌ نهم سری A ایتالیا فرداشب (سه‌شنبه) با دیدار خانگی ساسولو و امپولی آغاز می‌شود.

در حساس‌ترین بازی‌های این هفته‌ چهارشنبه یوونتوس باید در خانه جنوا برای حفظ صدرنشینی خود تلاش کند و رم نیز به دیدار چزه نا خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *